Pjukset Skrevet 9. januar 2010 #3041 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har hatt en så strålende dag i dag også! Bahia, banan er helt klart mye bedre enn sukker! Har du prøvd med kanel? Jeg pleier å dynke grøten i kanel siste minuttet det koker, kjempegodis. I natt drømte jeg at jeg lagde vaffler, men ingen av barna likte det fordi det ikke var sukker i
The Kitten Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3042 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har hatt en så strålende dag i dag også! Bahia, banan er helt klart mye bedre enn sukker! Har du prøvd med kanel? Jeg pleier å dynke grøten i kanel siste minuttet det koker, kjempegodis. I natt drømte jeg at jeg lagde vaffler, men ingen av barna likte det fordi det ikke var sukker i Så flott å høre at dagen din har vært bra! Kanel er kjempegodt i grøten ja. Så det burde du absolutt prøve, Bahia. for en drøm, Pjukset!
trulta_ Skrevet 9. januar 2010 #3043 Skrevet 9. januar 2010 Jeg skal føre regnskapet for 2 selskaper Det var kakeservering på jobb på fredag og da tok jeg meg et kakestykke Arbeidsoppgavene er bilagsføring, fakturaregistering+betaling, ta seg av hvilke betalinger som skal sendes til Lindorff, stemme av banken, moms ++++ Det er vel 2 stk som er i nær alder med meg Min favorittarbeidsoppgave er å avstemme banken.
Pjukset Skrevet 9. januar 2010 #3044 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er livredd for regnskap og generellt alt som har med tall å gjøre. Men jeg kan gangetabellen!
trulta_ Skrevet 9. januar 2010 #3045 Skrevet 9. januar 2010 Den bruker jeg meget sjeldent på jobb. Tror kanskje jeg aldri har brukt den.
MarianneE Skrevet 10. januar 2010 #3046 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er livredd for regnskap og generellt alt som har med tall å gjøre. Men jeg kan gangetabellen! signerer den... Pusungen driver med i helga, da?
trulta_ Skrevet 10. januar 2010 #3048 Skrevet 10. januar 2010 Regner med det skal stå farget. Hvilken farge og hvorfor ?
The Kitten Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3051 Skrevet 10. januar 2010 Så kjekt at det var mange som hadde skrevet i dagboken min. MarianneE: Helgen har gått med til å være på fest, lese "Vidunderbarn" av Roy Jacobsen, gå tur i det fine været og slappe av. Pjukset: Hvilken farge ble håret? Har alle hatt en fin helg?
Pjukset Skrevet 10. januar 2010 #3052 Skrevet 10. januar 2010 Det skulle blitt askeblondt. Skulle blitt. Jeg velger alltid ask-farger (de sjeldne gangene jeg farger det), fordi jeg må ha kalde farger. Men av eller annen grunn ble det masse rødskjær i det, og det kler ikke jeg. så BLÆ, det blir å gjøre om igjen.
Pjukset Skrevet 10. januar 2010 #3054 Skrevet 10. januar 2010 jeg har hatt en syk helg God bedring, du blir snart frisk igjen skal du se
The Kitten Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3055 Skrevet 10. januar 2010 for at håret ditt ikke ble slik du ville ha det, Pjukset. Jeg har vasket håret mitt. Det gikk bra! God bedring, NoAngel.
trulta_ Skrevet 10. januar 2010 #3056 Skrevet 10. januar 2010 For ett sammentreff TK, jeg har også vasket håret mitt i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå