Bahia Skrevet 5. januar 2010 #3021 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei alle sammen for alle lykkeønskningene! Det har virkelig gått over all forventning Hittil har jeg blitt satt inn i hvordan jeg fører ting i regnskapsprogrammet de bruker Jeg likte ikke programmet så godt, for jeg syns det er tungvint og gammelt. Har vel fortsatt igjen masse å lære da! Det blir kjempespennende! Kollegaene er kjempehyggelige! ------------------------------------------------- Har dere hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 5. januar 2010 #3022 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei Bahia, så bra å høre at du trives i nyjobben! Hva jobber du med egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3023 Del Skrevet 5. januar 2010 Så bra det gikk fint på jobben, Bahia. Du venner deg nok til regnskapsprogrammet deres slik at det ikke føles så gammeldags og tungvint. Min dag har vært fin. Jeg har gått lang tur i snøen, sett en hakkespett, hilst på en hund og bakt rundstykker. Nå skal jeg snart lage smoothie og kose meg med den til Grey's Anatomy. Hvordan går det med deg og det å holde deg unna sukker? Her går det strålende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. januar 2010 #3024 Del Skrevet 5. januar 2010 Det har virkelig gått over all forventning Hittil har jeg blitt satt inn i hvordan jeg fører ting i regnskapsprogrammet de bruker Jeg likte ikke programmet så godt, for jeg syns det er tungvint og gammelt. Har vel fortsatt igjen masse å lære da! Det blir kjempespennende! Kollegaene er kjempehyggelige! Så bra Ofte kan regnskapssystem være litt tungvindte i begynnelsen (jeg "kan" 2 stk) og begge har sine gode og dårlige sider. Det hadde vært fint om det ble laget ett, der alle de gode tingene var *drømme* Kjekt å lære noe nytt da. Hva består dine arbeidsoppgaver av? Kjekt at du har fått kjekke kollegaer, er det mange på din alder der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. januar 2010 #3025 Del Skrevet 6. januar 2010 Så flott å høre at du trives! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3026 Del Skrevet 7. januar 2010 Nå holder jeg på å frokost. Havregrøt med kanel. Har appelsinjuice, druer og en pære også. Kanskje blir det en håndfull blåbær også? :klø: I ettermiddag skal jeg spise formiddagsmat hos en venninne. Det gleder jeg meg til, for vi har det bestandig koselig når vi er med hverandre. I går var jeg på biblioteket og lånte "En plass i solen" av Liza Marklund. Jeg er ganske spent på om jeg liker den, for enten så bruker bøkene hennes å være kjempebra eller så er de ikke mer enn middelmådige. I tillegg kjøpte jeg "Isprinsessen" av Camilla Läckberg. Så nå har jeg kjempemange bøker jeg må lese. Holder på med "De krenkede" av Åsne Seierstad, men den blir jeg ferdig med i dag. I tillegg har min mor anbefalt meg å lese "Seierherrene" av Roy Jacobsen. Så det ser ut til at jeg må gå tilbake til å lese flere bøker på en gang slik jeg før. Hva skal dere i helgen? Jeg skal på innflytningsfest hos en venninne i morgen. Ellers tror jeg ikke at jeg skal noe særlig. Egentlig hadde jeg tenkt å drikke èn på festen, men nå har jeg bestemt meg for å ikke drikke i det hele tatt. Føler det er ennå mer festbrems å drikke èn øl enn å ikke drikke noe i det hele tatt. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 7. januar 2010 #3027 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei Kattungen Det høres ut som du får en fin dag i dag, og håper du får det topp på fest i morgen! Jeg vet ikke hva jeg skal i helgen enda, jeg skal ihvertfall ikke måke snø Akkurat nå spiser jeg frokost, curryris og squash. For å si det sånn, jeg trenger å handle mat! Ellers så snør det i alle retninger, er dritkaldt, og jeg syns det er greit å sitte inne akkurat nå. I går var jeg hos ei venninne og koste meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 7. januar 2010 #3028 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei kattepus! Føler jeg har blitt litt "kjent" med deg nå, i disse spisetrådene og sånt, så tenkte kanskje jeg kunne følge med i din dagbok også? I helgen har jeg ingen planer. Så det blir vel å sløve med sambo.. Kanskje finner vi på noe gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3029 Del Skrevet 7. januar 2010 Numi! Så kjekt å "se" deg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 7. januar 2010 #3030 Del Skrevet 7. januar 2010 Tusen takk! Blir gøy å følge med her. Men nuh tror jeg at jeg snart skal ta kvelden. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 8. januar 2010 #3031 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har kjøpt kamera i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3032 Del Skrevet 9. januar 2010 Det var kjempestilig! Gratulerer med nytt kamera . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 9. januar 2010 #3033 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg skal teste det ut i dag. Hva skal du i dag, kattungen? Hvordan går det med din sukkerfrie tilværelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. januar 2010 #3034 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei Bahia, så bra å høre at du trives i nyjobben! Hva jobber du med egentlig? Jeg skal føre regnskapet for 2 selskaper Så bra det gikk fint på jobben, Bahia. Du venner deg nok til regnskapsprogrammet deres slik at det ikke føles så gammeldags og tungvint. Min dag har vært fin. Jeg har gått lang tur i snøen, sett en hakkespett, hilst på en hund og bakt rundstykker. Nå skal jeg snart lage smoothie og kose meg med den til Grey's Anatomy. Hvordan går det med deg og det å holde deg unna sukker? Her går det strålende. Det var kakeservering på jobb på fredag og da tok jeg meg et kakestykke Så bra Ofte kan regnskapssystem være litt tungvindte i begynnelsen (jeg "kan" 2 stk) og begge har sine gode og dårlige sider. Det hadde vært fint om det ble laget ett, der alle de gode tingene var *drømme* Kjekt å lære noe nytt da. Hva består dine arbeidsoppgaver av? Kjekt at du har fått kjekke kollegaer, er det mange på din alder der? Arbeidsoppgavene er bilagsføring, fakturaregistering+betaling, ta seg av hvilke betalinger som skal sendes til Lindorff, stemme av banken, moms ++++ Det er vel 2 stk som er i nær alder med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3035 Del Skrevet 9. januar 2010 Bahia: Jeg kan ikke si jeg er så veldig imponert. En uke holdt du. Men jeg skjønner at du sikkert ikke ville være asosial i en ny jobb og spiste kake når andre gjorde det. Var kaken god? Hvilken kake var det? Hvor mange er det som arbeider der? Jeg var på innflyttingsfest i går! Det var kjempekoselig. Ikke drakk jeg alkohol og ikke spiste jeg noe snacks eller godteri. Er mulig jeg tar et glass eller en i kveld, men jeg er ikke sikker enda. Får se hva jeg har lyst på. Det var en på festen som var oppgitt over at jeg ikke drakk for da kom jeg til å huske alt det dumme han sa. Ikke at han sa så mye dumt da! Han var hyggelig, men veldig selvgod. I dag har jeg lest ut første del av Seiersherrene, og skal lese mer senere i dag. Har funnet ut at istedenfor å irritere meg over at det ikke er noe jeg synes er bra å se på om lørdagskveldene skal jeg heller lese. Bedre å bruke energien på positive ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. januar 2010 #3036 Del Skrevet 9. januar 2010 men jeg har byttet ut sukkeret på havregrøten til fordel for bananer på toppen Er litt usikker på hvor mange som arbeider der. Det er vel 8 stk som jobber med regnskap og lønn. I tillegg er det noen som arbeider med datasystemer, leder underselskap osv. Ja, det er liten vits i å sitte å være sur for at det som er på TV er dårlig. da kan man gjøre noe mer fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3037 Del Skrevet 9. januar 2010 men jeg har byttet ut sukkeret på havregrøten til fordel for bananer på toppen Er litt usikker på hvor mange som arbeider der. Det er vel 8 stk som jobber med regnskap og lønn. I tillegg er det noen som arbeider med datasystemer, leder underselskap osv. Ja, det er liten vits i å sitte å være sur for at det som er på TV er dårlig. da kan man gjøre noe mer fornuftig Synes du det er godt med banan på? Jeg har aldri smakt det. Spiser den ved siden av. Eller med siden av som jeg sa til jeg var femten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 9. januar 2010 #3038 Del Skrevet 9. januar 2010 kattungen Nå er det lenge siden jeg har vært innom deg. Har ikke lest alt her, bare siste siden, men si meg, driver du med noen kur eller? Ettersom du ikke spiser sukker. Slanking på gang? Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3039 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg skal teste det ut i dag. Hva skal du i dag, kattungen? Hvordan går det med din sukkerfrie tilværelse? Jeg skal gå tur og lese bok. Det går kjempebra med min sukkerfrie tilværelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #3040 Del Skrevet 9. januar 2010 kattungen Nå er det lenge siden jeg har vært innom deg. Har ikke lest alt her, bare siste siden, men si meg, driver du med noen kur eller? Ettersom du ikke spiser sukker. Slanking på gang? Ha en fin lørdag Ulva! Kjekt å se deg. Nei, er ikke akkurat en kur og det er definitivt ikke slanking. Har bare kommer til den konklusjon at sukker ikke fører med seg noe godt, men skiller ut viktige vitaminer og mineraler og fører til dårligere immunforsvar. Så har bestemt meg for å kutte det ut, eller iallfall redusere inntaket kraftig. Begynte presis 1. januar og har allerede fått mer energi. I tillegg spiser jeg alger! Det renser kroppen for tungmetaller, bedrer hud, hår og negler, renser tarmene osv. Veldig bra! Ha en fin lørdag du også! Nå skal jeg gå tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå