trulta_ Skrevet 4. januar 2010 #3001 Del Skrevet 4. januar 2010 Det der er treningssang, har den på step styrke timene, det er sangen til knebøy eller markløft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #3002 Del Skrevet 4. januar 2010 :)Det er bedre å trene når man hører på musikk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. januar 2010 #3003 Del Skrevet 4. januar 2010 Sov i 45 min i natt før jeg måtte stå opp å dra på jobb. Å gud hvor hektisk. Er helt sjokkert! Men det var ganske gøy da. Gleder meg til jeg faktisk kan mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3004 Del Skrevet 4. januar 2010 Sov i 45 min i natt før jeg måtte stå opp å dra på jobb. Å gud hvor hektisk. Er helt sjokkert! Men det var ganske gøy da. Gleder meg til jeg faktisk kan mer Var det mange hyggelige folk der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. januar 2010 #3005 Del Skrevet 4. januar 2010 Var det mange hyggelige folk der? Ja, hjelpsomme og hyggelige. Å det er en roligere start enn jeg hadde da jeg først startet i firma, men det igjen har sikkert noe med sjefen å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #3006 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, hjelpsomme og hyggelige. Å det er en roligere start enn jeg hadde da jeg først startet i firma, men det igjen har sikkert noe med sjefen å gjøre. Så bra at det gikk så fint da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. januar 2010 #3007 Del Skrevet 4. januar 2010 Så bra at du likte deg, Appy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #3008 Del Skrevet 4. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. januar 2010 #3009 Del Skrevet 4. januar 2010 Har Bahia vært innom i dag?? Har ikke sett henne, spent på å høre hvordan det gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #3010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har Bahia vært innom i dag?? Har ikke sett henne, spent på å høre hvordan det gikk. hun har ikke vært innom, men det virker som om det gikk fint ut ifra FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. januar 2010 #3011 Del Skrevet 4. januar 2010 Håpte hun ville fortelle mer her. Hvor er TK i kveld da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #3012 Del Skrevet 4. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. januar 2010 #3013 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg skulle fortelle hvordan det gikk når jeg spiste denne her. Jeg skulle ikke kjøpe den, men gjorde det likevel. Jeg kjøpte den lilla. Konsistensen på denne var veldig spesiell, den var så hard. Vanlig yoghurt er jo nesten litt rinnende, den her var ikke som "vanlig" Smaken var heller ikke noe å skryte av, den var sur. Så det endte med at det ikke ble så mye frokost på meg i går. Så kommer ikke til å kjøpe den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3014 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har smakt den lilla og den røde. Synes de var gode, men siden de inneholder aspartam vil jeg ikke ha de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. januar 2010 #3015 Del Skrevet 5. januar 2010 men syns du at konsistensen var rar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3016 Del Skrevet 5. januar 2010 men syns du at konsistensen var rar? men jeg likte det likevel, for det ble litt morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. januar 2010 #3017 Del Skrevet 5. januar 2010 Den ble litt for sur for meg. Godt mulig det var pga at jeg viste at det var aspartam i den. Og da burde jeg ikke spise den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3018 Del Skrevet 5. januar 2010 Nå skal jeg så skal jeg frokost, så skal jeg bake rundstykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. januar 2010 #3019 Del Skrevet 5. januar 2010 Høres veldig fint ut Ha en fin dag, Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. januar 2010 #3020 Del Skrevet 5. januar 2010 Så bra at det gikk så fint da! Så bra at du likte deg, Appy! Jeg storkoser meg Er lykkelig jente i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå