Bahia Skrevet 16. desember 2009 #2061 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg strikker tøfler De skal toves og få på seg små ører, nese og øyne så de ser ut som små mus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 16. desember 2009 #2062 Del Skrevet 16. desember 2009 Så flink du er, Bahia! Sånne tøffler vil jeg gjerne ha Hvem er så heldig som skal få bruke disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #2063 Del Skrevet 16. desember 2009 Du strikker tøfler ja, Bahia. Ikke drikker trøfler, eller strikker trøfler som jeg først leste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 16. desember 2009 #2064 Del Skrevet 16. desember 2009 Håper det går bra i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #2065 Del Skrevet 16. desember 2009 Det gjør det. Er alt klart til jul hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 16. desember 2009 #2066 Del Skrevet 16. desember 2009 Huff nei. Er ikke noe særlig jul i år. Min mor er ikke noe frisk, så julen er det siste hun bryr seg om, bor hjemme for øyeblikket da det er umulig å få sitt eget. Men akkurat no passer jeg en katt i noen uker, men er ikke noe jul her heller. Men neste år, DA skal jeg ha dobbelt opp. Da skal ejg ha 2 juletrer (ihvertfall et) og maaaasse jule pynt. Skal skikkelig ha jul. julesokk på veggen og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 16. desember 2009 #2067 Del Skrevet 16. desember 2009 Så flink du er, Bahia! Sånne tøffler vil jeg gjerne ha Hvem er så heldig som skal få bruke disse? Jeg strikker til barna til venner Du strikker tøfler ja, Bahia. Ikke drikker trøfler, eller strikker trøfler som jeg først leste. Har du adoptert babykalven min og tatt blomstene jeg plukket? Det ble kalv med en gang jeg puttet oksen sammen med kyrne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #2068 Del Skrevet 16. desember 2009 Huff nei. Er ikke noe særlig jul i år. Min mor er ikke noe frisk, så julen er det siste hun bryr seg om, bor hjemme for øyeblikket da det er umulig å få sitt eget. Men akkurat no passer jeg en katt i noen uker, men er ikke noe jul her heller. Men neste år, DA skal jeg ha dobbelt opp. Da skal ejg ha 2 juletrer (ihvertfall et) og maaaasse jule pynt. Skal skikkelig ha jul. julesokk på veggen og alt Så synd at din mor ikke er frisk. Er katten snill? Oppfører den seg fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #2069 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg strikker til barna til venner Har du adoptert babykalven min og tatt blomstene jeg plukket? Det ble kalv med en gang jeg puttet oksen sammen med kyrne Jeg har ikke funnet babykalven din. Er den på gården din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 16. desember 2009 #2070 Del Skrevet 16. desember 2009 Den er sikkert på profilen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #2071 Del Skrevet 16. desember 2009 Der var den ja! Jeg så den ikke i sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 16. desember 2009 #2072 Del Skrevet 16. desember 2009 Nå har du jo 4 dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #2073 Del Skrevet 16. desember 2009 De er så søte alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 16. desember 2009 #2074 Del Skrevet 16. desember 2009 Tror dere at jeg kan bake peppekaker uten sukker og sirup, og bruke olje og spelt istedet for smør og hvete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #2075 Del Skrevet 16. desember 2009 Tror dere at jeg kan bake peppekaker uten sukker og sirup, og bruke olje og spelt istedet for smør og hvete? Du kan i alle fall førsøke. Ser ingen grunn til at det ikke skulle bli spiselig. Hvilken olje har du tenkt å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 16. desember 2009 #2076 Del Skrevet 16. desember 2009 Du kan i alle fall førsøke. Ser ingen grunn til at det ikke skulle bli spiselig. Hvilken olje har du tenkt å bruke? Jeg tenkte oliven eller avokadoolje, trolig sistnevnte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 16. desember 2009 #2077 Del Skrevet 16. desember 2009 Tror dere at jeg kan bake peppekaker uten sukker og sirup, og bruke olje og spelt istedet for smør og hvete? Jeg bytter nesten alltid ut smør med olje og det går helt fint. Spelt merker man heller ikke er istedefor hvete. Uten sirup og sukker? :klø: De blir noe søte da. Jeg bruker som regel fruktsukker istedefor sukker. Bittebittelitt sunnere iallefall også er det søtere, og da trenger man ikke like mye som med sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 16. desember 2009 #2078 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg bytter nesten alltid ut smør med olje og det går helt fint. Spelt merker man heller ikke er istedefor hvete. Uten sirup og sukker? :klø: De blir noe søte da. Jeg bruker som regel fruktsukker istedefor sukker. Bittebittelitt sunnere iallefall også er det søtere, og da trenger man ikke like mye som med sukker. Jeg kan ikke bruke fruktsukker heller, men tenkte som så at rismelk er jo naturlig søtt på smak, så da funker det kanskje? Har blitt så vant til å leve 100% uten søtt, så bare rismelk fyller søtbehovet. Strange, I know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 16. desember 2009 #2079 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg kan ikke bruke fruktsukker heller, men tenkte som så at rismelk er jo naturlig søtt på smak, så da funker det kanskje? Har blitt så vant til å leve 100% uten søtt, så bare rismelk fyller søtbehovet. Strange, I know Er man vant til det, funker det nok helt fint Sukker er en dårlig uvane uansett, som man rett og slett bare har blitt vant til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 16. desember 2009 #2080 Del Skrevet 16. desember 2009 Er man vant til det, funker det nok helt fint Sukker er en dårlig uvane uansett, som man rett og slett bare har blitt vant til. Men hva slags olje bruker du? Jeg kan velge mellom oliven, avokado eller kokos :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå