Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

:vinke:

Jeg lovet å fortelle hvordan det gikk med rensekuren jeg tar, holder fortsatt på. Merket lite av det, men har hatt noen ekstra kviser, kanskje det kommer fra kuren. Er litt usikker.

Jeg stemte også, men hva er vitsen egentlig :klø:

Det kan godt komme av kuren, ja :jepp:

Her regner det bare nå :sukk: Håper på oppholds så jeg kan gå en tur :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: kattungen

Hvordan går det med deg?

Ja, kjipt med valget! Og enda kjipere er det når de borgelige stemmene faktisk var i flertall, men tapte likevell pga. idiotiske regler :sur: Syns forresten det var rart at det var så lav valgdeltagelse..

Sev har jeg sittet i telefonen mye i dag for å prøve å finne ut mer angående saken min. Ingen som vet noenting.. :sukk: Håper på bedre nyheter i morgen!

Ønsker deg en fortsatt fin dag :klemmer:

:hallo: Bahia.

Det går bra med meg. Har begynt å akseptere valgresultatet. :fnise: Enig i at det var rart med så lav valgdeltagelse.

Har du fått noen bedre nyheter i dag angående saken din? Eller vet fremdeles ingen noen ting?

Ha en fin ettermiddag/kveld. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lovet å fortelle hvordan det gikk med rensekuren jeg tar, holder fortsatt på. Merket lite av det, men har hatt noen ekstra kviser, kanskje det kommer fra kuren. Er litt usikker.

Jeg stemte også, men hva er vitsen egentlig :klø:

Det kommer kanskje av kuren ja. Nå burde vi hatt Pjukset her til å forklare oss dette. :)

Ha en fin ettermiddag/kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: The Kitten

Jeg er veldig enig med deg når det gjelder Venstre og LS. Han kan skylde seg selv for at det gikk som det gikk. Han kan nekte for det å skylde på andre til han blir blå, men sånn er det bare.

I natt drar vi østover så nå blir jeg ikke på nett på en drøy uke. Men det er bare å stikke innom hos meg å :skravle: i vei.

Ha en fin uke kattungen :klem:

Ha en kjempefin tur!

:reise::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det må jeg si, jeg skrev også et tall for ei på listen, og hun kommer på Stortinget. Det var jo litt gøy.

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Her er det overskyet selv om værmelderene lovet oss :sol: Nåvel, værgudene hadde tydeligvis en annen plan.

Dagen i dag skal jeg bruke til :husarbeid:. I kveld får jeg besøk av noen venninner på ost og kjeks. Jeg er usikker på om jeg skal by på :vin: også. Jeg er litt lat, men vet ikke om jeg har lyst til å dra inn til byen og :handle: i dag. Mitt eget vinlager er tomt. :sukk:. Kanskje jeg må :handle: likevel? :klø: Eller vent litt, jeg kan spørre min mor om jeg kan få :vin: av henne :idesmil:

Mine foreldre reiste på hytten til noen venner i går, og de skal være der til i morgen ettermiddag/kveld.

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så var det feil antall tabletter i glasset eller så har jeg tatt feil en dag.

Det skulle være 60 tabletter, 2 stk hver dag. Jeg har nå igjen 11 stk :klø:

Jeg er ikke fornøyd med denne kuren. Ei vennine fortalte meg at hun hadde gått på en sånn kur, men den gikk på 7 dager, og det var MANGE tabletter hver dag. Men fikk skikkelig restultater. Så kanskje prøve den neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så var det feil antall tabletter i glasset eller så har jeg tatt feil en dag.

Det skulle være 60 tabletter, 2 stk hver dag. Jeg har nå igjen 11 stk :klø:

Jeg er ikke fornøyd med denne kuren. Ei vennine fortalte meg at hun hadde gått på en sånn kur, men den gikk på 7 dager, og det var MANGE tabletter hver dag. Men fikk skikkelig restultater. Så kanskje prøve den neste gang.

Kanskje du er dårlig i hoderegning? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig :ler:

Fortsatt 1 "for lite" med meg.

Bør jeg ta 3 en dag eller 1 den siste?

Jeg synes du bør ta 3 en dag. :opplyser:

Hvorfor? Fordi alle gode ting er tre.

:tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kitten :kose: Hvordan ble kvelden med ost og kjeks, ble det noe vin? :)

Hva kur er det dere snakker om?

Hei TittTitt :)

Kvelden med ost og kjeks var veldig koselig. :jepp: Vi drakk ikke :vin: men det var ikke et savn heller.

Kuren er en rensekur som Trulta_ har gått på. Jeg vet ikke så mange detaljer rundt den, så jeg kan ikke si noe mer. Hvis du lurer på noe spesifikt kan du spørre Trulta_ :)

Håper det går bra med deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: kattungen

Håper alt står bra til med deg :):klemmer:

Alt er bra med meg. Jeg kommer innom dagboken min i morgen for å skrive litt mer utførlig. :jepp:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det :regn: men siden jeg bor i Bergen er ikke det en nyhet.

Den siste tiden har blitt brukt til studiearbeid, og å være litt med venner.

Jeg har også brukt en del tid på selvutvikling. Jeg har en del ting jeg sliter med fra tid til annen, og har begynt å ta et oppgjør med meg selv angående disse tingene.

I morgen reiser min far til Kina og blir vekke i halvannen uke, så det er kun meg og min mor i huset. Hun har lovet meg biff og :vin::nigo:

I dag skal jeg lære meg det russiske alfabetet, gjøre litt :husarbeid: og gå en lang tur.

Håper alle får en fin dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: The Kitten

Det russiske alfabetet :forvirret: Jøss så flink du er da :tommelsmil: Kan jeg få spørre hva du skal med det? Har du en spesiell interesse for språk eller skal du bruke det i jobbsammenheng? *bare nysgjerrig jeg* :sjenert:

Ha en kjempefin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...