Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Måtte jo legge igjen bevis på at jeg hadde vært innom tråden din :sukk:

Kunne ikke du lagt igjen en :sjokolade: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: kattungen

Her får du to :sjokolade::sjokolade: av meg. Ble du glad nå :)

Kom til å tenkte på en ting når jeg ser tickeren din og tenker på alderen din. Du skal vel stemme ved ditt første stortingsvalg du nå. Gleder du deg? Er jo en skikkelig høytidsdag synes jeg, og valgnatta er vel den eneste natta vi a- mennesker her i huset sitter oppe :jepp:

Ha en strålende dag The Kitten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

:helen: for :sjokolade: Ulva. Det var veldig godt. :sikle:

Jeg er gleder meg veldig til å stemme. Det er riktig som du sier at dette er det første Stortingsvalget jeg er gammel nok til å stemme i. Jeg har stemt en gang før, men da var det i kommunevalget.

Jeg kommer nok også til å sitte oppe valgnatten, men heldigvis har jeg ingen forelesninger dagen etterpå, så jeg kan sove lenge. :jepp:

:bursdag: til min tante. :sjokolade::vin::strix::skya::skaal:

I dag har jeg ikke gjort så mye mer enn å være på forelesning, og så har jeg lest om Frederick Douglass. :opplyser:

Jo, vent. Jeg har gjort en ting til. Jeg har vasket håret mitt med olivenolje. Det ble det blankt og mykt av. :jepp:

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det :regn: men det går fint, for i morgen allerede er det helg for min del. :bolledeig:

Jeg hadde opprinnelig planer om å sove lenge i morgen, men vi får nye vinduer levert i morgen tidlig. :roll: Nå ja, det kan være greit å komme seg opp og få noe ut av dagen også. :jepp:

Ha en fin kveld alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Kattungen

Har det sluttet å :regn: , og hvordan har helgen vært så langt?

Her er det opphold med litt :regn: av og til. Har :skravle: tilsammen nesten 3 timer i telefonen i dag.

Er meldt :sol: og rundt 23-25 grader til uka, men jeg tror det ikke før jeg får se det. :ler:

Ha en fin lørdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her startet dagen med masse :regn: men så skinte det opp utover dagen, og en stor gul ting dukket opp på himmelen. Den lignet på denne :sol:

I dag har jeg vært på Akvariet med en venninne. Vi har sett seler, pingviner, slanger, krokodiller, alligatorer, og selvfølgelig :fisk:. Det var veldig kjekt. :)

I ettermidag tok jeg og min mor solarium i en liten halvtime, og ellers har jeg ikke gjort på noe spesielt i helgen.

Så ja Ulva, helgen har vært fin så langt. :jepp:

23-25 grader du. :hakeslepp: Det høres fantastisk ut! Jeg krysser fingrene for at dere faktisk får det. :sol:

:skravle: du i nesten 3 timer med samme person?

Middag i dag blir lasange. :spise:

Ha en fin kveld alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det plasket ned siste dagene, egentlig siste to ukene tror jeg. Må jo snart blir tomt :klø:

Jeg syns høsten er veldig fin, men ikke helt med sånn vær som det er, kunne tenkt meg overskyet, det er så vakkert når alle bladene faller ned og får brun og orange farger på seg. Det blir rett og slett nydelig, rart ikke vi har flere turister i høst-sesongen i Norge?? For vi har jo en nydelig høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høsten vår er veldig fin Trulta_ :jepp:

Her har det vært nydelig høstvær i dag. Det har vært mildt og :sol: Det var jammen på tide siden det har vært :regn: hver dag siden 10. august. :hakeslepp:

Jeg gikk meg en lang tur i det fine været, og i kveld får mine foreldre besøk av noen venner.

Ha en fin søndag alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: The Kitten

Nei jeg :skravle: ikke med samme person i 3 timer. Søstra mi ringte først og det er sjelden, så vi skravla i over en time. Var varm i øret for hun ringte på mobil.

Vi fikk begge et sånt tilbud fra nettcom som heter Bestevenn. Det betyr at vi kan legge hverandre til som bestevenn og sende så mange sms, mms og snakke så lenge vi vil til hverandre gratis :duskedame:

Jeg viste at mamma ventet på telefon fra meg, for det var tre dager siden sist. Og ettersom jeg har gratis lørdag med hustelefon så ringte jeg. Hun trengte virkelig å snakke med meg i går for hun hadde en ekstra tung dag i går. Tror jeg klarte å muntre henne opp litt iallefall :) Og det ble :skravle: i over en og en halv time.

Vi har også hatt mye :regn: i det siste, men nå ser det ut til å snu og vi får en smak av sommer igjen. I dag er det 17 grader og nydelig :sol:

Vi har gått en lang tur sammen med naboen og det var herlig.

Ha en fin søndag kattungen :klem:

Endret av Ulva35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært :sol: og nydelig vær i Bergen by. :strix: Jeg har hatt en forelesning, og skulket den andre for å være ute i solen med en venninne. Bestemte meg for å gå hjem fra univeristetet og traff på en venninne på vei hjem. Jeg hadde ikke sett henne på lenge, så det var veldig kjekt å se henne. Vi kjøpte litt mat og satt oss i solen for å prate. :)

Ellers har jeg vært og avtjent min borgerplikt i dag. Altså jeg har vært og stemt. Jeg har bestemt meg for at hvis resultatet blir som jeg vil skal jeg ferie med et glass :vin: eller to, og hvis det ikke går min vei skal jeg trøstedrikke. :fnise:

I kveld skal jeg bare slappe av og ikke gjøre noe spesielt.

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: The Kitten

Her er det også nydelig :sol: i dag, og Ulvemannen og jeg var og stemte klokka halv 10 i dag :)

Gratulerer med ditt første stortingsvalg :duskedame: Også vil jeg si: Bravo, så ung og alikvel så klok :tommelopp: Tok du an? :lur:

Godt valg kattungen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også nydelig :sol: i dag, og Ulvemannen og jeg var og stemte klokka halv 10 i dag :)

Gratulerer med ditt første stortingsvalg :duskedame: Også vil jeg si: Bravo, så ung og alikvel så klok :tommelopp: Tok du an? :lur:

Godt valg kattungen :klem:

Eg tok an. :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: kattungen! Håper du får en fin valgnatt! :)

Hei Mia. Så kjekt at du stakk innom dagboken min. :klem:

:helen: for ønsker om en fin valgnatt. Dessverre tror jeg på rød-grønn seier, men mye kan skje enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Kattungen

Gikk vel ikke helt som vi håpet, men egentlig var jeg ikke overrasket. Det lå i korta bokstavlig talt.

Men synes det tross alt skjedde en del positivt. Framgang fra sist valg, og når det først skulle bli rød/grønt synes jeg det var bedre at AP gikk frem og SV tilbake.

Glad også for at vårt parti er størst i fylket vårt.

Vi gir oss ikke, gjør vi vel?

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gikk ikke som vi hadde håpet Ulva. Jeg er også veldig fornøyd med fremgang fra forrige valg, men akkurat nå er det er mager trøst. :fnise:

Enig med deg i at det er bra AP får mer makt på bekostning av SV. Ellers er jeg veldig fornøyd med at Lars Sponheim går av som leder i Venstre. Jeg synes egentlig at Venstre til tider har en del bra politikk, men hans holdning til FrP gjør at jeg aldri kunne tenke meg å stemme på dem. Det blir for arrogant og litt barnslig også synes jeg.

I dag har jeg brukt dagen til litt :husarbeid: i tillegg til å ha gått en tur. I kveld skal jeg kose meg med Grey's anatomy. :)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: kattungen

Hvordan går det med deg?

Ja, kjipt med valget! Og enda kjipere er det når de borgelige stemmene faktisk var i flertall, men tapte likevell pga. idiotiske regler :sur: Syns forresten det var rart at det var så lav valgdeltagelse..

Sev har jeg sittet i telefonen mye i dag for å prøve å finne ut mer angående saken min. Ingen som vet noenting.. :sukk: Håper på bedre nyheter i morgen!

Ønsker deg en fortsatt fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lovet å fortelle hvordan det gikk med rensekuren jeg tar, holder fortsatt på. Merket lite av det, men har hatt noen ekstra kviser, kanskje det kommer fra kuren. Er litt usikker.

Jeg stemte også, men hva er vitsen egentlig :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig med deg når det gjelder Venstre og LS. Han kan skylde seg selv for at det gikk som det gikk. Han kan nekte for det å skylde på andre til han blir blå, men sånn er det bare.

I natt drar vi østover så nå blir jeg ikke på nett på en drøy uke. Men det er bare å stikke innom hos meg å :skravle: i vei.

Ha en fin uke kattungen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...