Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Jeg skal på paragliding i morgen! Så skal jeg treffe den franske familien min på søndag. Hva skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han påstår at han ga fra seg timer til de andre lærerene i forkant av geografieksamen. Noe jeg ikke får til å stemme i det hele tatt. Vel, vel jeg kan ta med meg en en artikkel vi skal oversette og jobbe med den mens foredraget pågår.

:tommelopp:

Lykke til med paragliding! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke paraglidet. :sur:

Det er bare et kurs, og det begynte i høst. Så nå var det fullt, og uansett måtte vi ha vært med fra begynnelsen av. :tristbla:

Kos deg på julebord. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt!

Hadde en kompis som drev med det, og han ville alltid ha meg med. Jeg ville aldri og nå angrer jeg litt :sjenert:

Du får vel gjennomført det for det om det ikke gikk akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg hadde aldri paraglidet!!! :sjokkert: Heller ikke hoppet i fallskjerm :sjokkert: eller strikk :sjokkert:

Jeg stoler bare ikke så mye på at utstyr og andre mennesker ikke gjør noe som kan føre til at det skjer feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix:

I kveld fikk jeg bekreftelse fra venninnen min i USA, om at hun skal til Bordeaux 21-31 januar. Så da skal jeg reise dit for å møte henne! Jeg gleder meg kjempemasse, for jeg har ikke sett henne på 11 år! :bolledeig::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

I dag spurte jeg professoren min kjempepent om jeg kunne få fri neste torsdag. For det gjør det enklere å treffe henne. Han sa ja!:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri paraglidet!!! :sjokkert: Heller ikke hoppet i fallskjerm :sjokkert: eller strikk :sjokkert:

Jeg stoler bare ikke så mye på at utstyr og andre mennesker ikke gjør noe som kan føre til at det skjer feil!

Men, det er jo litt av hensikten, at her er det du som trekker i trådene... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld ringte jeg bestemoren min, og hun ble så glad at hun nesten begynte å gråte. Er det en indikasjon på at jeg kanskje ringer henne litt for sjeldent? :sjenert:

Ja, og så har jeg pakket for å reise til Bordeaux i morgen. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torsdag morgen, våknet jeg 20 minutter før toget mitt skulle gå. Det tar minimum 15 minutter å gå til togstasjonen fra der jeg bor, så jeg priste meg lykkelig for at jeg hadde pakket kvelden før. Hadde det ikke vært for det + trikken, så hadde jeg mistet toget mitt. :plystre:

Reisen til Bordeaux var het grei, jeg sov for det meste. Kom frem på ettermiddagen, og gikk litt rundt i byen. Så slappet jeg av på hotellet en liten stund, før jeg traff venninnen min. Det var utrolig kjekt å se henne henne, og vi snakket som om vi bare hadde vært vekke fra hverandre 11 dager, ikke 11 år.

Mer oppdatering kommer i løpet av uken. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...