Gå til innhold

AAARGH! JEG BLIR SÅ SINT!


Gjest Emmanuelle

Anbefalte innlegg

Gjest LanaLane

Enda en krangel...om akkurat det samme. Jeg har mest lyst til å hive pc'n hans ut igjennom vinduet og så hive sofaen oppa den og gjerne et par elefanter til så jeg er sikker på at den er knust.

Når min kjære spiller Call of Duty er det INGEN andre som gjelder. Nytter ikke å snakke til ham, nytter ikke å danse naken foran ham, jeg kunne sikkert ha født et barn uten at han hadde lagt merke til det. Greit nok, jeg overlever.

Men ting som i dag, jeg hadde vært ute med noen venninner og måtte gå over en halvtime hjem. Jeg spør ham om han kan møte meg på butikken(som ligger rett utafor døra) slik at vi får handla litt. "Gidder ikke" sier han. Han var så sliten etter jobb(han var ferdig klokka 3). Jeg hører jeg er på høyttaler og at han spiller mens han snakker med meg.

Jeg har vært borte i over 2 timer. Regner med at han kan ta 10 min utav dagen sin til å dra på butikken med meg? Jeg synes det er koselig å dra på butikken sammen da vi ikke får sett så mye til hverandre fra før av.

AAARGH! Jeg var forbanna da jeg kom hjem, fordi dette har skjedd så mange ganger før og jeg har det opp til halsen og spyr det ut snart! Dette er ikke første gang han ikke har gidda å gjøre noe pga derre jævla pc'n. Før vi fikk den klaga han derimot på MITT pc-bruk! HALLO!

Jeg slengte et par blader på ham, han stakk.

Noen som har noen råd om hvordan i AAARGH jeg kan få husfred??? Jeg vil ha kjæresten min tilbake, han som alltid gikk i mot meg når jeg var på vei hjem og som hoppa på meg når jeg flæsha puppa. Nå er det bare "er ferdig om 7 minutt og 35 sekunder baby, vent på meg i senga du"

KILL KILL KILL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe. I et av mine tidligere liv hadde jeg det slik! :)

Kjenner igjen frustrasjonen. Jeg gidda ikke bo med sambo, så han ble en x.

Han sa engang at om han måtte velge mellom meg og pc`en, så kom han til å velge pc`en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du er i selskap med veldig veldig mange!!!

Vet ikke hva du skal gjøre, vil bare si at jeg forstår deg og din frustrasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta strømmen.. Jo da, han kommer til å hate deg grusomt intenst den neste uka, men sånt må man lære seg.

Jeg ble nemlig så ille en stund og dette ble gjort på meg. Det var krig en stund, men jeg skjønte det etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg skjønner godt din frustrasjon! Du fikk meg faktisk til å sette pris på at sambo "bare" blir litt fjern når han sitter ved dataen, men når jeg bare klarer å få revet ham litt løs "blir han seg selv igjen".

Har du fortalt ham hvor betydningsløs du føler deg når han prioriterer slik han gjør? Det kan jo være det viser seg at han ikke har tenkt på hvilke signaler han sender ut med oppførselen sin. Det er jo lov å håpe at det vil hjelpe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Vet hva du mener. Har det sånn her også. Sambo sitter foran pcen fra morgen til kveld og spiller et eller annet dumt spill. (99% av gangene er det det samme spillet.)

Jeg pleier å si at jeg er lei av at han er på pcen og at han istedenfor kan tilbringe litt tid med å snakke med meg. Da får jeg til svar "Hva vil du snakke om da?"med småsur stemme, eller "Bare snakk ivei,du." Blir gal!

Det som har hjulpet litt i mitt tilfelle er å si noe sånt som:

"Du kan jo spille på pcen til klokka 20, så kan vi ta oss en tur på cafe/kino/etc etterpå?

eller

"Har du lyst på *det beste han vet*? La oss dra på kiosken, jeg spanderer! Så passer jeg på at vi går ditt istedenfor å kjøre, og at vi "tilfeldigvis" går innom en eller annen plass hvor vi kan more oss litt samtidig. (eks. venner, biljard,bowling, butikker e.l.)

Hvis ingenting virker kan du jo bare bli "sur", så får du iallefall oppmerksomheten hans..... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StockDama

Sett hardt mot hardt om ikke snakking funker.

Når du spør om han vil være med på butikken, men sier nei, så kjøp ting som du vet han avskyr å spise.

Dra ut på kafe med venner og ikke gi han et døyt med oppmerksomhet.

Kjøp en vibrator (om du ikke allerede har) og gjør det klart og tydelig at du har alt du trenger, så han kan bare spille som han vil. Du klarer deg fint =p

Barnslig, men gid så effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

...du er for kontrollerende fordi du vil ha litt tid med kjæresten din...?

å herre jesus min frelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sette deg med pc`en der han sitter, og bare bry deg om skjermen. Blir vel lang i maska han da tenker jeg. Si at det er din tur nå. :)

- Mulig han er blitt hekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, nå skal han slå opp med meg nå...fordi jeg er for "kontrollerende". makan.

Pakk en bag å stikk da;) Så kan du se om han virkelig mener det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Snakket med ham på telefonen i en time nå. Han mener jeg skal forandre meg men nekter for at han gjør noe galt

Personlighetsklasj kaller han det. Han vil kaste bort 2 år pga dette. Blir så irritert. Jeg har backa og sagt, ja, kanskje har jeg vært litt kontrollerende etc men han nekter å endre seg selv.

Han er skikkelig kald i stemmen og har munndiare om alt jeg gjør feil og slikt. Nå sendte han meg melding og sa det virkelig var over.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke jeg. Er egentlig i sjokk for jeg trodde forholdet vårt var sterkere enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klem til deg. Ikke noe morro og føle seg som nummer 3 og fire i kjærestens liv!

Men virker ikke som om han bryr seg om deg lenger.

Han ser sikkert på deg som en som er blitt for plagsom, fordi du vil prioritere han, og han vil prioritere et pc spill.

Makan til fyr!

Kanskje han blir litt mer voksen om du går i fra han, finne ut hva han mistet p.g.a useriøsitet fra hans side.

Klem igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Maggie-

Man skal være særdeles forsiktig med å diagnostisere noen over nett, men samtidig så virker det for meg som at det ligger litt mer innunder her enn at han "liker å spille PC-spill".

Når man i utgangspunktet har et godt forhold, slutter man ikke å bry seg om den andre fordi man har funnet et sinnsykt kult spill. Jeg tror den avhengigheten hans er litt mer alvorlig enn som så (om enn ikke uvanlig these days).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette høres ikke bra ut.

Ingen av partene viser vilje eller evne til å imøtekomme den andre. Hvis begge skal stå på at de har rett, så er nok konsekvensen brudd.

Kanskje er han en PC- fiksert dust elle kanskje TS er alt for kontrollerende. begge subjektive oppfatninger om dette er sanne for den enkelte. Uansett så kommer det jo an på hva salgs forventninger man har til et samboerforhold og hva f.eks. TS kunne tenke seg å gjøre sammen med sambo`n hvis han ikke satt ved PC`n.

Hun forstår ikke han, og han forstår ikke henne. Det virker for øvrig som om forholdet kanskje ikke var så solid hvis kun dette er bruddårsaken. Men vanligvis ligger det mange flere ting bak, og hennes frustrasjon over hans PC- interesse kan godt være en utløsende faktor på bakenforliggende problemer.

Men hvordan noen i denne tråden kan konkludere med at TS bør bryte forholdet, er over min fatte- evne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...