Gå til innhold

Klematis gifter seg!


Klematis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her skjer absolutt ingenting... Vi er ikke noe flinke bryllupsplanleggere... :sjenert:

Eller, samboer har bestilt dress. Mer vet jeg ikke, skal jeg ha kjolen hemmelig så skal ikke han si noe som helst om dressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, samboer har bestilt dress. Mer vet jeg ikke, skal jeg ha kjolen hemmelig så skal ikke han si noe som helst om dressen.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

OK, endelig EN ny ting som har blitt ordnet! Jeg har sendt inn prøvepapirene. :)

Har ikke hørt noe fra hotellet der vi skal være på godt over en måned. Kontaktpersonen vår svarer hverken på e-post eller telefon... Var nesten så vi begynt å bli bekymra, men nå fikk vi hvertfall snakka med noen andre i går. Kontakten vår var visst på rep-øvelse. Litt dårlig å ikke ha away-melding på e-posten i det minste, da...

Må vel snart begynne å få ting på plass. Om et par uker så er hardkjøret på jobb også slutt, så da får jeg håpe overskuddet kommer på plass igjen.

Gleder oss fortsatt like mye :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Nesten en måned siden jeg skrev noe her sist... :sjenert: Men det har fremdeles ikke skjedd så mye nytt...

Jeg har vært og tatt mål for tilpassing av kjolen i dag. Så pittelitt er ordnet da.

Og så har jeg kjøpt morgengave til sambo. Jeg klarte rett og slett ikke la være å kjøpe den helt latterlig dyre klokka han ønsket seg, siden jeg hadde følt at alt annet hadde vært et sparetiltak... Så da ble det altså gave til 37000 kr :sjokkert: Så nå får jeg jammenmeg håpe han blir glad! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

:hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp:

Siiinnsykt!!! Min mann får klokke til jul men den koster 1/10 av prisen... :ler: Men da håper jeg jammen han blir glad ja!! Men det blir han sikkert også! :)

Så gøy å prøve brudekjolen!! :)

Ha en fiiin lørdagskveld!

:klem:

PS, glemte jeg å si :hakeslepp:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Har foreløpig hatt en fiiiin lørdagskveld så langt. Har hatt besøk av en kompis av sambo som jeg ikke har truffet før. Veldig hyggelig kar. Og så har jeg drukket en god del vin, så jeg har nesten kommet over sjokket over hvor mye penger jeg har brukt... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trettisjutusen :sjokk:

Å du milde moses, FOR en gave! :dåne:

Du er gal, Klematis :ler:

..men tenk så glad han kommer til å bli :hjerte:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37.000,-???????? :dåne: :dåne:

Jeg må vinne i lotto eller noe for å ha samvittighet til å kjøpe noe så dyrt :sjokk::hakeslepp:

Har du bilde av vidunderet?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går inn og ut av sjokk over hvor mye penger jeg har brukt :fnise: Men vi HAR råd til det, det er bare jeg som er så utrolig gnien og hater å bruke penger... :sjenert:

Men han blir nok kjempeglad, altså. Kan nesten ikke vente med å gi den til ham :)

Jeg finner ikke ut hvordan man legger til bilder, men her er link til klokka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Golden Girl

Veldig flott klokke da! :Nikke:

Godt det ikke bare var meg som fikk litt :hakeslepp: over prisen.. :ler: Men er det en gang i livet man kan kjøpe en råflott presang syns jeg det er i morgengave!! :Nikke: Og klokke er jo noe som varer i maaange år. Så ikke den verste tingen å bruke mange penger på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, det var en flott (og DYR) klokke! Nå blir han sikkert veldig glad da... Du får hinte om prisen, slik at du kanskje får noe tilsvarende... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flott klokke da! :Nikke:

Godt det ikke bare var meg som fikk litt :hakeslepp: over prisen.. :ler: Men er det en gang i livet man kan kjøpe en råflott presang syns jeg det er i morgengave!! :Nikke: Og klokke er jo noe som varer i maaange år. Så ikke den verste tingen å bruke mange penger på. :)

Håper den varer livet ut, jeg. Bør det med den prisen ;) Menn bruker jo normalt lite smykker da, så de får heller få ha disse dyre klokkene. :jepp: Får satse på at jeg slipper unna med billige, hjemmestrikka gaver i noen år fremover mens jeg får diamanstsmykker :ler:

Oioi, det var en flott (og DYR) klokke! Nå blir han sikkert veldig glad da... Du får hinte om prisen, slik at du kanskje får noe tilsvarende... :lur:

Vel, jeg har ikke lyst på så dyr gave... Hadde ikke turt gå med den. Det var så vidt jeg turte å gå med den klokken jeg har nå da jeg fikk den, og den koster bare 1000 kr.

Men jeg er 99% sikker på at jeg får klokke jeg også. Men tviler på at den er like dyr. Håper ikke det, hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

:sjokkert: Tickeren min har gått over til dager! Og det er mindre enn 4 uker igjen!!! :sjokkert:

MYE som mangler enda. Men skal ha noen dager fri nå og hvertfal få oversikten over hva som mangler, og forhåpentligvis få utrettet en del også.

I morgen blir det prøvetime hos frisør, og førsamtale med prest. Gleder meg til det første, men ikke til det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...