Gå til innhold

Klematis gifter seg!


Klematis

Anbefalte innlegg

:troest: Å så kjedelig.. det viktigste er budskapet på kortet, så forhåpentligvis vil gleden over budskapet overskygge selv den særeste tante sine 'hung-ups' på stavefeil.. ;)

Evt går det an å rett opp noen få hvis det er noen spesielle som kan finne på å henge seg opp i sånt.

Ha en fin søndag!! :klem:

Problemet er jo at JEG har en ekstrem hang-up på skrivefeil :fnise: Så nå har jeg laget alle på nytt. Flere timer arbeid, og jeg er bare like langt som jeg var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte bare legge inn denne her, for jeg likte denne buketten så godt :)

Fine buketter, likte nr 1 jeg også ;) jeg har tenkt litt på denne:

Her er det et bilde av buketten

Og thumbalina: det var en utrolig fin bukett du hadde, fikk litt lyst på den selv :sjenert: Lurte litt på det antrekket til mannen din også, det tror jeg hadde passet bra på min, hvor er det kjøpt/leid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken virker ikke hvis det var det du håpte på.. ;)

:klø: Virket for meg. Trykker på den lille pila i quote-banneret så kommer jeg til tråden innlegget ble lagt i originalt. Bildet kom ikke opp, så jeg byttet det ut med teksten 'Her er det et bilde av buketten'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

:icon_lol: Den lilla pila ja!! Ehm... Ja den virker jo helt utmerket... For lenge siden jeg har vært borti den funksjonen.... :ler:

Nyydelig bukett!!! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:icon_lol: Den lilla pila ja!! Ehm... Ja den virker jo helt utmerket... For lenge siden jeg har vært borti den funksjonen.... :ler:

Nyydelig bukett!!! :tommel:

Ja, ikke sant! Men er litt usikker på om jeg vil ha bare hvitt og grønt eller om jeg skal ha et par-tre lilla/rosa blomster eller noe slikt også. Kunne passet fint til fargene i lokalet.

Men jeg kan jo be hotellet ordne med blomster som passer i fargen som borddekorasjoner og holde brudebuketten i helt hvitt og grønt, så er jeg hvertfall sikker på at det ikke blir skikkelig klæsj i fargene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Er ikke du programforpliktet til å ha en lilla klematis i brudebuketten da? :ler:

Jeg har forresten lest at det betyr fruktbarhet å ha en kvast mynte (tror hvertfall det var mynte..) i brudebuketten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke du programforpliktet til å ha en lilla klematis i brudebuketten da? :ler:

Jeg har forresten lest at det betyr fruktbarhet å ha en kvast mynte (tror hvertfall det var mynte..) i brudebuketten! ;)

Og ikke minst praktisk om en skulle få dårlig ånde utover dagen :fnise:

Klematisk er jo en god ide, men tror vel egentlig de er litt utenfor sesong da... :klø: Men mulig jeg skal høre med blomsterbutikken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA var endelig invitasjonene sendt ut! PUH! Det var jammen meg mye mer arbeid enn jeg hadde trodd.

Ellers skjer det veldig lite i bryllupsplanleggingsbransjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så at det ble kluss med invitasjonene, så kjedlig. Men bra de er ute nå! Har dere sagt fra at det blir da så folk holder av datoen?

Syns bryllup på nyttårsaften høres ut som toppen av kaka år det gjelder romantikk :rødme: - og sjansen til å ha en skikkelig fest :sjarmor: tenk å kunne se på alt fyrverkeriet klokka tolv, så herlig.

Har det vært noen problemer i forbindelse med å ha det på denne dagen?

Hilsen trimklubb-yoghurt som titta innom dagboka di :)

Endret av Yoghurt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemme: Yoghurt!

Kjekt å ha invitasjonene ute ja! De aller fleste vet nok om at det blir den dagen, så regner ikke med at noen av de nærmeste planlegger noe annet da. Mulig at noen søskenbarn ikke vet, men de har vi ikke så nært forhold til at vi forventer at alle kommer uansett.

Blir romantisk med nyttårsbryllup ja! Spesielt siden det også er 3-årsdagen for når vi ble sammen :rødme:

Foreløping ingen problemer med at det er nyttårsaften! *Bank i bordet* Var tidlig ute med å bestille fotograf og frisør. Det eneste jeg nå kan se at kan bli et problem må være transport dersom noen av gjestene ikke ønsker å overnatte der vi skal være. Svigermor er satt på saken for å prøve å finne noen med en minibuss, men jeg vet ikke om hun har fått noen svar enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, blir 32 når jeg gifter meg. Ikke URgammelt, altså. Men litt eldre enn jeg skulle ønske jeg var på brudebildet :fnise:

Ja ok. Jeg blir 29 når jeg gifter meg - men min mann er da 41, så jeg kommer til å se skikkelig ung ut uansett heldigvis! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at dere har fått ut alle innbydelsene nå, selv om det tok litt lenger tid enn du hadde ønsket :)

Så nå er det bare å vente på tilbakemeldinger fra gjestene :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Cypress, dinedama og Småkjekset!

Ja nå er det bare å vente på svarene! S.u. er satt til 1. november. Litt kort frist, men det er fordi hotellrommene må bekreftes 6 uker i forveien. Så det er jo helt greit om de sier at de antar de kommer da, så kan vi heller avbestille om de ikke får det til allikevel.

Mindre enn 3 måneder nå! Gleder meg :rødme:

Og så har (litt overraskende) hun vi spurte om å være toastmaster sagt ja! :hoppe: Det tror jeg skal bli kjempebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. november er jo helt greit :) Da har man faktisk en hel måned på seg til å svare og de fleste bør klare å finne ut om de kan komme eller ikke på en måned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at hun sa ja tilslutt, nå begynner det meste å falle på plass ser det ut til. Snart er du Fru Klematis :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...