Gå til innhold

Klematis gifter seg!


Klematis

Anbefalte innlegg

:vinke: lene!

Det blir nok litt dyrere ja siden personalet skal ha ekstra betalt. Men det står vi i ;)

Vi har allerede begynt å forberede de vi har tenkt å invitere at det blir på nyttårsaften, så regner med de viktigste hvertfall holder seg i landet da. Vi inviterer folk fra hele landet, og uansett hvor og når vi har det så må mer enn halvparten reise ganske langt uansett. Tror ikke det skal være værre å få folk til å komme til nyttårsaften enn ellers, egentlig.

I følge presten så har det ikke vært vielser på nyttårsaften i hans krike på mange år, så tror heller ikke det er så vanlig. Så ser ut til at vi kan velge tidspunkt og hvordan det skal pyntes helt fritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: lene!

Det blir nok litt dyrere ja siden personalet skal ha ekstra betalt. Men det står vi i ;)

Vi har allerede begynt å forberede de vi har tenkt å invitere at det blir på nyttårsaften, så regner med de viktigste hvertfall holder seg i landet da. Vi inviterer folk fra hele landet, og uansett hvor og når vi har det så må mer enn halvparten reise ganske langt uansett. Tror ikke det skal være værre å få folk til å komme til nyttårsaften enn ellers, egentlig.

I følge presten så har det ikke vært vielser på nyttårsaften i hans krike på mange år, så tror heller ikke det er så vanlig. Så ser ut til at vi kan velge tidspunkt og hvordan det skal pyntes helt fritt :)

Nei, hvis folk får vite om bryllupet nå skal det vel ikke være noe problem :) Åh, fikk nesten litt lyst på vinterbryllup nå ;) Virker veldig romantisk! Og så bra at dere får velge tid/pynt fritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Der hadde jammen bryllupsboka falt ut av den første siden med egne innlegg :fnise: Ikke så mye nytt som skjer her med andre ord.

Eller litt er det da. Jeg har faktisk vært og prøvd kjole. Det var veldig rart... Fant en som egentlig passet helt perfekt, men var ikke helt slik jeg hadde sett det for meg. Og så var jeg i en butikk som var i ferd med å legge ned, så de hadde faktisk bare denne ene i min størrelse. Må prøve litt andre steder også.

Siden forloveren min bor i en annen by (og jeg ikke har noen venninder her som er nære nok til at det føltes naturlig å spørre om de ville være med) så var jeg alene på prøving. Litt stusselig... Så nå kommer forloveren min opp neste helg og jeg har bestilt tid i to salonger for prøving. Det blir litt mer stas :jepp:

Har lurt på om jeg skal bestille sånn billig kopikjole på nett fra Kina, men tror det blir vanskelig om jeg finner drømmekjolen i en av butikkene :sjenert: Prøver å si til meg selv at kjolen egentlig ikke er noe viktig, men få det ikke helt til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også litt på å bestille kjole fra Kina. Alle jeg har hørt om som har gjort det har vært fornøyd! Det er jo fantastisk mye å spare på det da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tror ikke det blir noe kjole fra Kina... :sjenert: Fant en (eller fant egentlig tre!) som jeg likte så utrolig godt, men de var alle i en slik fasong at de må være ekstremt godt tilpasset for å passe perfekt. Selvfølgelig kunne jeg bestilt en fra Kina og gått til skredder med den etterpå. Hadde gjort det om jeg hadde hatt litt bedre tid. Men nå nærmer jeg meg leveringstiden de har på kjoler i Norge styggelig, så om det ikke blir bra kan jeg få problemer med å finne kjole...

Eller, det er hvertfall unnskyldningen jeg bruker for meg selv for å bruke ti ganger så mye på kjole :fnise:

Så nå gjenstår bare litt pruting før jeg tar den endelige avgjørelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bestille fra USA, men kjolene blir sydd i Kina :Nikke:

De syr etter mål og har hørt om kjempemange som har bestilt fra samme firma som eg skal ha og de har vært suuuper fornøyde :Nikke: Der får man bestille hvlken kjole man vil, så har man et bilde av en kjole de ikke har så lager de den uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Dinedama!

Har også hørt at mange blir fornøyd. Og skulle jeg hatt en "standard" kjole med A-form tror jeg at jeg også hadde gått for det, da kan ikke så mye gjøres feil (hvertfall ikke som ikke kan fikses med en godt paddet BH :fnise:).

Men nå har jeg funnet drømmekjolen som er havfrueformet og sitter som et skudd over hoftene. Og jeg har issues i det området som jeg ikke vil klare å få ned på et måleskjema... For å si det slik så er jeg smalest der jeg skulle vært breiest og i det hele tatt :sukk:

Egentlig så skjønner jeg enda ikke at denne kjolen passet meg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så bra at du fant en som sitter perfekt da :-D

Jeg kunne aaaaaaaldri hatt havfruekjole :fnise: eg vill nok sett ut som noe rart noe da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så bra at du fant en som sitter perfekt da :-D

Jeg kunne aaaaaaaldri hatt havfruekjole :fnise: eg vill nok sett ut som noe rart noe da :ler:

Trodde selv at det var den fasongen jeg ville passe absolutt dårligst, men det var det alstå ikke. Så feil kan man ta!

Har akkurat ringt salongen. De skulle prøve å gjemme kjolen bakerst i butikken til salget starter om et par uker. Så da får jeg kjolen 2-3000 billigere og med tilpassing inkludert :-D Om de mot formodning skulle selge den før det alikevel, så lovte de at de tross den knappe tiden skulle klare å skaffe en ny. Men da selvfølgelig til full pris.

Kryss fingrene for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi bestilt bryllupsreise :juhu: Blir tur til varme, eksotiske og utrolig flotte Sør-Øst-Asia! Thailand, Kambodsja og Vietnam :) Gleder meg som en unge :hoppe:

Sambo ville gjerne at vi skulle være borte en hel måned, eller hvertfall en hel syklus (menssyklus, that is!). Han hadde nemlig lest at poenget med bryllupsreise var å sikre at mannen fikk gjort dama gravid. Derfor honeyMOON. Han er jo søt også da :rødme: Tror han er litt klar for prøving han også gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var jeg for rask?

:ler:

Ja... :flau:

Jeg må visst slutte å reklamere for innlegg som ikke er skrevet enda... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir bare borte en litt under gjennomsnittet lang syklus, ikke en hel måned ;) Det blir vel 25 dager. Ble dyrt med noen dager ekstra, så måtte ha lagt til en hel uke om vi skulle bli lengre. Kunne gjort det altså. Men nå har vi også bestile en uke ferie rett etter påske.

Gleder meg uansett utrolig mye! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom og :klemmer: litt jeg

:klemmer: til deg også!

Disse stedene vi skal kikke på neste helg er ikke så gira på å la oss smake på menyene før vi har bestemt oss endelig for å være der :tristbla: Og vi har ingen mulighet til å reise bort enda en gang for å smake... Jaja, det blir sikkert godt uansett. Men mamma skal prøve å overtale dem til å lage noen smakeboter til oss allikevel. Og hun pleier å være veldig flink til å overtale folk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til deg også!

Disse stedene vi skal kikke på neste helg er ikke så gira på å la oss smake på menyene før vi har bestemt oss endelig for å være der :tristbla: Og vi har ingen mulighet til å reise bort enda en gang for å smake... Jaja, det blir sikkert godt uansett. Men mamma skal prøve å overtale dem til å lage noen smakeboter til oss allikevel. Og hun pleier å være veldig flink til å overtale folk ;)

Jøss, er ikke det litt spesielt da, å ikke ville la dere prøvesmake før dere bestemmer dere?? Hva hvis dere syns det er dårlig da? Blir det et fett avbestillingsgebyr da eller?? Nei, prøv å få mor til å overtale :) Det er nok best!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er ikke det litt spesielt da, å ikke ville la dere prøvesmake før dere bestemmer dere?? Hva hvis dere syns det er dårlig da? Blir det et fett avbestillingsgebyr da eller?? Nei, prøv å få mor til å overtale :) Det er nok best!! :jepp:

Hun har visst enda ikke fått gjort en endelig avtale med dem angående mat. Men det ordner seg nok på et vis.

I går var jeg på shopping og kom over et par sko i nestenhvitt (off-white med litt gullskjær). Har de samme skoene i svart og liker dem kjempegodt og de er supre å gå på. Billige også :lur: Så jeg kjøpte dem og tenkte jeg kan bruke dem i bryllupet om fargen passer. Tror egentlig de er litt for gule, men de er uansett fine og kan brukes til andre kjoler når en vil ha et litt lettere uttrykk enn med sorte sko :jepp:

Vi har også spurt en venninde av sambo om hun vil være toastmaster. Hun var litt usikker på om hun ville egne seg, så hun ville tenke litt på det. Jeg kjenner henne egentlig ikke noe særlig godt, men tror hun ville vært flink. Hun var bekymret for at hun ikke skulle være morsom nok, men vi er ikke ute etter en stand-up komiker heller! Håper hun sier ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...