Klematis Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #121 Del Skrevet 10. desember 2008 Arg, nå har jeg skrevet et langt innlegg TO ganger, så har KG kræsjet hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 10. desember 2008 #122 Del Skrevet 10. desember 2008 Ååå det er så irriterende!! Du får ta copy/paste av hele innlegget med jevne mellomrom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #123 Del Skrevet 10. desember 2008 Prøver igjen... ************ Golden Girl, flickan og Cypress! Bare 3 uker igjen! Men nå begynner ting å komme mer på plass. I løpet av en langhelg har jeg/vi: - Hatt prøvetime hos frisøren - Handlet litt julegaver - Bestilt blomster - Hatt førsamtale med presten - Bestemt sanger til kirken - Snakket med organisten - Middag og fest med venner - Slappet av med svigers - Prøvekjørt bil - Snakket med hotellet - Bestilt kaker - Hatt "prøvetime" med fotografen Puh, høres egentlig mye mer slitsomt ut enn det var! Frisøren var forresten veldig bra, vi var helt enige om hva som ville se bra ut. Så hun farget og klippet håret mitt og sminket meg uten å gjøre noe prøveoppsett. Men er sikker på at det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #124 Del Skrevet 10. desember 2008 Ååå det er så irriterende!! Du får ta copy/paste av hele innlegget med jevne mellomrom! Jepp, måtte ta kopi noen ganger nå, men fikk da postet til slutt... Får oppdatere lista litt også da, når vi faktisk har fått gjort litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 10. desember 2008 #125 Del Skrevet 10. desember 2008 Flink du har vært!! Så bra prøvetimen gikk fint da. Hvordan gikk det hos presten? Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #126 Del Skrevet 10. desember 2008 Flink du har vært!! Så bra prøvetimen gikk fint da. Hvordan gikk det hos presten? Ha en fin kveld! Det gikk fint hos presten. Eller bedre enn forventet hvertfall. Selv om jeg begynte å grine... Kom inn på en uenighet/misforståelse/usikkerhet eller hva jeg skal kalle det som jeg ikke synes er noe hyggelig... Men var forsåvidt godt å få snakket om det og stemningen har vært så god som aldri før etter det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. desember 2008 #127 Del Skrevet 10. desember 2008 Det gikk fint hos presten. Eller bedre enn forventet hvertfall. Selv om jeg begynte å grine... Kom inn på en uenighet/misforståelse/usikkerhet eller hva jeg skal kalle det som jeg ikke synes er noe hyggelig... Men var forsåvidt godt å få snakket om det og stemningen har vært så god som aldri før etter det :rødme: Huff da!!! Bra det ordnet seg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 11. desember 2008 #128 Del Skrevet 11. desember 2008 Ja er som regel godt å sette ord på det som er vanskelig, selv om det kan være vanskelig å sette ord på og snakke om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. desember 2008 #129 Del Skrevet 11. desember 2008 Like greit at sånne ting kommer opp nå, og ikke senere, selv om det er vanskelig å snakke om . Bra det ordnet seg Ooohh, nå er det virkelig ikke lenge igjen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angara Skrevet 15. desember 2008 #130 Del Skrevet 15. desember 2008 Juhu, det nærmer seg med stormskritt, for oss begge to! Du har jammen rukket mye. Jeg har ikke bestilt blomster ennå. Min kjære sa han var innom en blomsterbutikk, og der hadde de sagt at han godt kunne komme samme dag, altså nyttårsaften, på bryllupsdagen, så skulle de lage hvilken bukett som helst han ville, og knapphullsblomstene. Men kan dette stemme da? Jeg trodde de trengte lengre tid, og hva om det er travelt og de er få på jobb... Men min kjære tar det med ro nå. Vil nødig være hysterisk kone og ringe og forsikre meg og "overstyre" min kjære, som påstår at han har full oversikt... Ja ja, det ordner seg på en eller annen måte... Vi har også hatt samtale med presten, som jeg synes ikke gikk bra i hele tatt. Begynte også nesten å grine, men pga at jeg var så rørt, jeg og min kjære ble liksom "presset" til å si pene ting om hverandre. Og det er noe vi ikke pleier å gjøre i hytt og pine. Samtidig som at det var fint å høre min ellers så ordknappe samboer prøve å si pene ting om meg, var det litt ekkelt å sitte der i prestekontorets grelle belysning, og med en prest som noterte ned ting på papiret. Glad for at det er over. Vi har også fått gjennomslag for salmeønskene våre. Nå er jeg på jakt etter noter til inngangsmarsjen jeg vil ha, en lokal bruremarsj, men det er ikke så lett å oppdrive akkurat den. Men det skal vel gå! Jeg skal ikke ha frisør, men har "forberedt" meg ved å farge håret forrige uke, slik at det ikke ser så nyfarget ut i bryllupet. Ellers må jeg huske på å ta sol. Min kjole er kritthvit, og huden min likeså, nesten :-) Må sørge for å få en bitteliten gyllen brunfarge. Ellers er det kanskje snart tid for å ringe og bekrefte ting. Bekrefte cateringen, musikkanlegget og slikt. Må man ringe rundt, eller går det å sende en e-post tro? hmmm... Lykke til med forberedelsene dine i innspurten! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angara Skrevet 15. desember 2008 #131 Del Skrevet 15. desember 2008 PS: Jeg ble drukket ut i helga!!!!!!! Kjempegøy! Har du hatt/vet du om du skal ha utdrikningslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. desember 2008 #132 Del Skrevet 15. desember 2008 Bare 16 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 24. desember 2008 #133 Del Skrevet 24. desember 2008 Oi, så du bare hadde 7 dager igjen til bryllup. Så spennende. Kos deg masse i dagene før bryllupet. Tiden går så alt for fort. God jul også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 25. desember 2008 #134 Del Skrevet 25. desember 2008 Riktig god jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #135 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Alle sammen! Og God Jul! Har vært veldig sløv å oppdatere her inne, mest fordi jeg rett og slett ikke har fått gjort så mye mer forberedelser og fordi jeg har hatt det ganske travelt frem til jeg reiste på juleferie. Og her er det ikke så mye privatliv, akkurat Har hatt litt bryllupsverksted her hjemme de siste dagene, så nå er bordkortene, kirkeprogrammene og fremsiden til sangheftene ferdig produsert. Mangler bare å skrive ut selve sangheftene, det blir i morgen. Må bare ha en endelig verifikasjon fra svigerfamilien om at bordplanen (som vi tenkter å trykke opp i sangheftet) er OK. Det som gjenstår er: - Skrive ut sanghefter - Binde inn sanghefter - Skrive inn de gavene vi alt har fått i gaveboka - Lage oversikt over hvem som har gitt penger - Lage stor bordplan - Oppdatere hjemmesiden(jaja, litt i seneste laget for at noen faktisk får det med seg...) - GLEDE MEG OG KOSE MEG! Åj, der kom jeg akkurat på at jeg og forloveren min skal å få lagt negler i morgen! Det hadde jeg glemt helt av... Men ingen familiemiddagsplaner, så det bør jo gå greit. Må bare legge inn en påminnelse på telefonen slik at jeg ikke glemmer... DET hadde vært noe det! Og lykke til til deg også, angara! Det blir nok en fantastisk og uforglemmelig dag for oss begge! Eller alle fire, selvfølgelig Endret 28. desember 2008 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #136 Del Skrevet 26. desember 2008 Og en ting til jeg ikke må glemme å få gjort i morgen: Bestille hotell til bryllupsreisen! Ute i siste liten? Neida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #137 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Da er hotell bestilt! Andre ting jeg har kommet på: - Huske å få lagt negler - Kopiere musikk - Ringe frisøren i morgen - Glemte jammen det - SKRIVE TALE! Endret 28. desember 2008 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 28. desember 2008 #138 Del Skrevet 28. desember 2008 3 dager igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 31. desember 2008 #139 Del Skrevet 31. desember 2008 Gratulerer som fru, og godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. januar 2009 #140 Del Skrevet 5. januar 2009 Nei nei, jeg glemte å komme innom og ønske lykke til!!!!! Jeg håper dere hadde en fantastisk dag!!!!! GRATULERER SÅ MYE!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå