Sauen Shaun Skrevet 29. mai 2009 #4841 Del Skrevet 29. mai 2009 Utrolig bra anmeldelse. Men selvsagt var den fulgt av noen surmagete kommentarer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #4842 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg holdt på å svare den ene, men holdt meg i skinnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 29. mai 2009 #4843 Del Skrevet 29. mai 2009 Å gud, nå kom jeg på noe. *løper og henter innloggingsremedier* Beklager!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #4844 Del Skrevet 30. mai 2009 Staskkars unge. Sånne program burde ha nedre aldersgrenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #4845 Del Skrevet 31. mai 2009 Helgen i korte trekk: :lese: Morgendagen byr på mer av det samme -jeg tror jammen det er sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 1. juni 2009 #4846 Del Skrevet 1. juni 2009 Helgen i korte trekk: :lese: Morgendagen byr på mer av det samme -jeg tror jammen det er sommer! Så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4847 Del Skrevet 2. juni 2009 *tester nytt mailsystem* Så mange morsomme -og fullstendig ubrukelige -skrifttyper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. juni 2009 #4848 Del Skrevet 2. juni 2009 Staskkars unge. Sånne program burde ha nedre aldersgrenser. Ja, helt enig! Det der var fælt å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4849 Del Skrevet 3. juni 2009 Denne boka får neppe topprioritet på leselisten... Mest interessant med alle faktafeilene og usannsynlighetene, de kan fort ødelegge en ellers god bok (selv om det ikke så ut til å være tilfellet her...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4850 Del Skrevet 3. juni 2009 Eirik Bakke vant tilbake ballen fra en nølende Fredrik Winsnes i Godsets straffefelt, som antagelig burde hatt frispark i situasjonen. Godets straffefelt skulle neppe hatt frispark, men det er mulig Winsnes skulle det... *tilhenger av obligatorisk språkkurs for journalister* Det er jo elementær gramatikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. juni 2009 #4851 Del Skrevet 3. juni 2009 Godets straffefelt skulle neppe hatt frispark, men det er mulig Winsnes skulle det... *tilhenger av obligatorisk språkkurs for journalister* Det er jo elementær gramatikk... Men som-feil er jo ofte morsomme da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #4852 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvor dum er man, når man tar med seg en unge i operaen for å se ballett og utstyrer ungen med en stor pose potetgull?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. juni 2009 #4853 Del Skrevet 6. juni 2009 Dum..... På tirsdag kom det en mor med 3 barn... alle barna hadde papirposer med smågodt. I det dirigenten kommer inn så samler mor inn posene og putter i vesken sin. Jeg kunne kysset henne...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 6. juni 2009 #4854 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvor dum er man, når man tar med seg en unge i operaen for å se ballett og utstyrer ungen med en stor pose potetgull?? Så irriterende! Jeg liker ikke unger på kino heller jeg da, bortsett fra barnekino så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 7. juni 2009 #4855 Del Skrevet 7. juni 2009 Daria: Hun fikk da høre det, etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. juni 2009 #4856 Del Skrevet 10. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #4857 Del Skrevet 12. juni 2009 *sjokoladepause* Sliten... Det går i et med skolebokinnleveringer nå, flere tusen bøker skal tas imot, sjekkes, registreres inn og sorteres opptil flere ganger, tror jeg kom fram til at jeg flytter på hver bok hvertfall fire ganger før den er på plass. Og med Oslo-helg og jobbtur og bursdagsfering har jeg knapt vært hjemme på en uke. Slakt på sofaen i kveld ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #4858 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Vanvittig Blir egentlig mer oppgitt enn provosert, har jo hørt det før. Men jeg klarer ikke skjønne hvorfor det skal være min livsoppgave å tilfredsstille en mann på bekostning av egen lykke :klø: Endret 12. juni 2009 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. juni 2009 #4859 Del Skrevet 12. juni 2009 Vanvittig Blir egentlig mer oppgitt enn provosert, har jo hørt det før. Men jeg klarer ikke skjønne hvorfor det skal være min livsoppgave å tilfredsstille en mann på bekostning av egen lykke :klø: Er det rart man er singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. juni 2009 #4860 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Og der fikk KG hikke....... Endret 12. juni 2009 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg