Gå til innhold

Utsikt til paradiset


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke spesielt glad i Vålrenga, men det er i grunnen helt greit at de slår Molde. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den konklusjonen jeg også kom til :Hehe:

Fantastisk hvor enige vi to er når det gjelder fotball. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUH!!! Trodde et øyeblikk at Lyn skulle gå opp i ledelsen... *svett*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja-ja, uavgjort er vel til å leve med, så lenge Molde tapte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe sier meg at Nemi har fått med seg Britain's got talent -og tar som vanlig ting på kornet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Aftenposten:

Han forteller at de to gamleste mennene er kjenninger av politiet og at den 14 år gamle gutten vil bli avhørt sammen med verge i løpet av uken.

:dåne: :kjefte: Det skal da ikke gå an å gjøre en sånn feil :nei:

Og ja, jeg ser at det er skrevet av en journalist fra Adressa, og det er godt mulig man kan si det på trøndersk, men man skriver det ikke! :opplyser:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Det er din skyld at jeg spiste is i dag. :helen: Måtte bare ha en Come back. Endelig er den nydelige Drillo-isen tilbake. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Aftenposten:

:dåne: :kjefte: Det skal da ikke gå an å gjøre en sånn feil :nei:

Og ja, jeg ser at det er skrevet av en journalist fra Adressa, og det er godt mulig man kan si det på trøndersk, men man skriver det ikke! :opplyser:

Sitat: 'Han forteller at de to eldste mennene er kjenninger av politiet og at den 14 år gamle gutten vil bli avhørt sammen med verge i løpet av uken.'

:hoho: De har endret det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva? Det er din skyld at jeg spiste is i dag. :helen: Måtte bare ha en Come back. Endelig er den nydelige Drillo-isen tilbake. :strix:

Det heter ikke skyld -det heter fortjeneste :nigo:

Sitat: 'Han forteller at de to eldste mennene er kjenninger av politiet og at den 14 år gamle gutten vil bli avhørt sammen med verge i løpet av uken.'

:hoho: De har endret det!

:ler:

Jeg overvedie en sint mail til journalisten -noen med mindre hemninger enn meg gjorde det sikkert.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...