Gå til innhold

Utsikt til paradiset


Daria

Anbefalte innlegg

Det der lurer mamma på også......jeg foreslår stadig at hun kan ta med dynen ut på sofaen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Men hvis jeg går inn for å sovne på sofaen, funker som oftest ikke det heller -det er åpenbart forbuden frukt som gjelder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker te, jeg diskuterer den ikke... :fnise:

Her er det :sol: -noe som egentlig var ganske forvirrende da jeg våknet, ettersom jeg var overbevist om at det skulle regne i dag :fnise:

Nynorsk-eksamen i dag -glad det ikke er meg... Skulle gjerne studert mer, men helst uten eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34-åringen får de beste skussmål som mor. Det samme får Tyson.

Så Mike Tysen er en god mor? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nynorsk-eksamen i dag -glad det ikke er meg... Skulle gjerne studert mer, men helst uten eksamen.

Så enig, så enig :)

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassekampen melder at en gate i Yorkshire har skiftet navn -beboerne der har ikke lenger adresse Butt Hole Road...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende å se Mythbusters teste månelandingsmytene, men det hadde vært litt mer troverdig hvis de ikke hadde testet de fleste med god hjelp av NASA... Ikke at jeg tror nevneverdig på konspirasjonteoriene om at hele landingen ble filmet i et studio i Hollywood, men er litt mer nøytral og uavhengig testing hadde vært mer overbevisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt lurt :sur: Våknet til sol fra klar himmel og kledte meg deretter -og tok sjansen på å legge igjen paraplyen grunnet liten veske og ikke en sky på himmelen. Nå er himmelen mørk grå, vinden kraftig og regnet tilstede i bøttevis :grine: Hva galt har jeg gjort?

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der minnet du meg på at jeg bør legge paraplyen i veska før jeg går ut i dag. *går for å finne den*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...