Gå til innhold

Utsikt til paradiset


Daria

Anbefalte innlegg

Vanvittig

Blir egentlig mer oppgitt enn provosert, har jo hørt det før. Men jeg klarer ikke skjønne hvorfor det skal være min livsoppgave å tilfredsstille en mann på bekostning av egen lykke :klø:

Å hjelp! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanvittig

Blir egentlig mer oppgitt enn provosert, har jo hørt det før. Men jeg klarer ikke skjønne hvorfor det skal være min livsoppgave å tilfredsstille en mann på bekostning av egen lykke :klø:

Den linken har jeg sett før i dag. Tror det var inne hos Fresi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas Gahr Støre har blitt kongelig. "Før vi sier noe om dette, må vi understreke at..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bernt Hulsker har aldri vært noe sjarmtroll, men å snakke på seg direkte rødt kort sekunder før slutt burde vel være i overkant selv for ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har blitt en fotball-dagbok.... ikke noe morsomt. ;)

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

***STENGNINGSVARSEL***

Når det tar over to uker å fylle en dagbokside, tyder det på at den ikke er så mye i bruk lenger... Det blir stort sett til at jeg skravler mest i bloggen, så da er det ikke noe poeng å gjøre krampeaktige forsøk på å holde dagboken i live bare for å ha den. Jeg kommer derfor til å stenge den, og heller gi "faste lesere" (jeg håper jo dere henger med videre ;) ) tilgang til bloggen. Hvis noen føler seg oversett, så send meg en PM.

:goodbye:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da sier vi farvel til utsikten.....

Utsikt til paradis er vel ikke like spennende som diare..... som jeg forøvrig ofte kalte den gamle dagboken. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...