Gå til innhold

Utsikt til paradiset


Daria

Anbefalte innlegg

Utrolig bra anmeldelse. Men selvsagt var den fulgt av noen surmagete kommentarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helgen i korte trekk:

:sol::is::skravle::spise: :lese:

Morgendagen byr på mer av det samme -jeg tror jammen det er sommer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjodor D.
Helgen i korte trekk:

:sol::is::skravle::spise: :lese:

Morgendagen byr på mer av det samme -jeg tror jammen det er sommer! :hoppe:

Så deilig! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*tester nytt mailsystem*

Så mange morsomme -og fullstendig ubrukelige -skrifttyper :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne boka får neppe topprioritet på leselisten... Mest interessant med alle faktafeilene og usannsynlighetene, de kan fort ødelegge en ellers god bok (selv om det ikke så ut til å være tilfellet her...).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik Bakke vant tilbake ballen fra en nølende Fredrik Winsnes i Godsets straffefelt, som antagelig burde hatt frispark i situasjonen.

Godets straffefelt skulle neppe hatt frispark, men det er mulig Winsnes skulle det... *tilhenger av obligatorisk språkkurs for journalister* Det er jo elementær gramatikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godets straffefelt skulle neppe hatt frispark, men det er mulig Winsnes skulle det... *tilhenger av obligatorisk språkkurs for journalister* Det er jo elementær gramatikk...

Men som-feil er jo ofte morsomme da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dum er man, når man tar med seg en unge i operaen for å se ballett og utstyrer ungen med en stor pose potetgull??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dum.....

På tirsdag kom det en mor med 3 barn... alle barna hadde papirposer med smågodt. I det dirigenten kommer inn så samler mor inn posene og putter i vesken sin.

Jeg kunne kysset henne......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miley
Hvor dum er man, når man tar med seg en unge i operaen for å se ballett og utstyrer ungen med en stor pose potetgull??

Så irriterende!

Jeg liker ikke unger på kino heller jeg da, bortsett fra barnekino så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*sjokoladepause*

Sliten... Det går i et med skolebokinnleveringer nå, flere tusen bøker skal tas imot, sjekkes, registreres inn og sorteres opptil flere ganger, tror jeg kom fram til at jeg flytter på hver bok hvertfall fire ganger før den er på plass. Og med Oslo-helg og jobbtur og bursdagsfering har jeg knapt vært hjemme på en uke. Slakt på sofaen i kveld ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig

Blir egentlig mer oppgitt enn provosert, har jo hørt det før. Men jeg klarer ikke skjønne hvorfor det skal være min livsoppgave å tilfredsstille en mann på bekostning av egen lykke :klø:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig

Blir egentlig mer oppgitt enn provosert, har jo hørt det før. Men jeg klarer ikke skjønne hvorfor det skal være min livsoppgave å tilfredsstille en mann på bekostning av egen lykke :klø:

:overrasket:

Er det rart man er singel :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...