Gå til innhold

Bente`s bryllupsdagbok


Bente

Anbefalte innlegg

:sjarmor::sjarmor: ÅÅÅ, så fint at dere synes utstyret var pent ;)

Bare 2 månder igjen nå *telle sammen med Camie*

Skal i dag ut for å gjøre endel stærsj ferdig, gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn! Da var mitt utstyr ferdig. Fikk kjøpt alt av undertøy i går. Det er sååå deilig.

Fikk en tlf nå nettopp også. Den redda dagen og resten av de to måndene som er igjen til weddingen.

VI FÅR PRESTEN VI ØNSKET!!!!!!!!

Han utsetter ferien sin for vår del :sjarmor:

Vi er bare sssssssååååååå glade :D

Skal på teater nå....bibi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kysse: Så flott att dere fikk presten....Ha det gøy på teater da..Vi skal møte presten i dag kl 16 vi..Gleder meg jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :P *sukk* Da er det ikke lenge igjen...bare 52 dager :)

Føler meg ganske så avslappet når jeg se hva som er gjort og hva som gjenstår.

Har nettopp laget ferdig de siste bordkorta. Har ennå 4 stk som ikke har overholdt fristen 1. mai, har gitt beskjed flere ganger om at de må bestemme seg, men hører ikke noe..regner med at de ikke kommer.

Fikk bestilt time i dag til å legge negler torsdagen før den store dagen :D

Presten får vi og *sukk*

Toastmaster har vi også endelig fått. Det har faktisk tatt 5 månder og 5 spurte....tilslutt sa den første vi spurte ja...*letta*

Det vi ikke har fått gjort ennå er:

*Undertøy og sokker til min kjære

*Sko til min kjære

*Gjøre ferdig bordheftene (A5 hefte)

*Bestille middag og bryllupskaka

må bare gi beskjed om antall gjester til middag,

resten er klart)

*Kjøpe små søte kaffeservietter

(tips mottas med stoOr takk).

*Kjøpe DV kasetter og filmer til fotoapparatet

*Sende kjolen nordover til mamma

slik at hun kan ta den med å få sletta den ut.

*Se om jeg trenger å tilpasse kjolen min

*Finne noen videofilmere i kirka osv..

*Trykke opp kirkeprogrammene

*Ordne gjestealbum

*Levere ringene til gravering og pussing

*Ringe blomsterforhandleren

*Be om velferdspermisjon!!!

*Handle inn alt av alkohol, mineralvann og annet snacks

Kaker styrer mamma med, det legger jeg med ikke oppi! Hun hadde iallefall funnet ut at vi trengte iallefall 14 kaker :o :o Ja, jeg sier bare, ho får styre det der!!

Snakka også med min kusine i dag ang sminking. Fikk noen tips, så nå skal jeg handle litt småtterier, resten har hun ;)

Tja, var det noe mer mon tro??? Nei, ikke foreløpig tror jeg.... Er så avslappa atte...regner med at når dagen er der klarer jeg ikke å være rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja. 75 har svart at de kommer, 18 har sagt nei...oi, det var mange :o 2 har ikke svart ennå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her ordner det seg ja...Digg det..Jeg ser ikke aktiv her om dagene eller å¨msn fordi pc er på rep,,Heldig att sambo har tatt men bærebare pc hjem for helga.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phu..for en varm dag :o Har traska i Oslo by i dag og det var litt av en traume...phu

Dro på Allkopi for å fargekopiere 100 kirkeprogram og 55 forsider til bordheftet til middagen. Og gjett ka det kosta :o :o :o

930 Kr

Ja det er sant...fikk helt hakeslepp selv...

Men fikk iallefall kjøpt sko og undertøy til sambo (han gjorde det selv da... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt rystet over den prisen på allkopi! :hakeslepp:

Ellers så går livet sin vante gang her...sitter alt for mye på kg, og jeg skulle virkelig svingt meg rundt med husarbeid. Vanskelig når det er så mye mer gøy å sitte her å skrive....

Uansett ha ei flott helg bente! Og du...takk for besøket i dagboka. :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var dyrt for kopiering..Ikke lenge igjen for dere heller nå da..Begynner det å gå opp for deg att dere sanrt er gifte??Sambo er på u-lag nå ,får sms hele tia..He he han savner nok meg ja :sjarmor:

Det er jo knall sommer i norge nå,digg..Håper der fortsetter..Men litt vind hadde vært bra da..Ha en fin helg videre.Håper dataen hjemme er snrt ferdig på rep,savner msn :-(

KLem :klem2:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 dager igjen!!!!

Tiden går jammen fort nå...likevel er vi stort sett ferdig med alt...

Mamma og pappa kom hit på lørdag, måtte prøve kjolen forran henne, sukk...hun synes jeg var fiiin :D

Fikk putte noe i bh`en slik at jeg slipper å sy den inn oventil, og det funka ;)

Men mamma var litt usikker om kanskje kjolen skulle vært lagt en halv-1 cm opp...jeg ble plutselig usikker jeg også.. Men det er ikke slik at jeg tråkker på kjolen når jeg går forrover...langt i fra...men kjolen er kant i kant med gulvet når jeg står oppreist...vet egentlig ikke hvordan den egentlig skal være..

Men jeg bestemte meg for å kutte ut å gjøre noe som helst med den, og så pakker jeg den bare ned og sender den med mamma nordover. Hun må ta den med på et renseri for å få den slette ut...alt for mye krøll på den nå...det samme gjelder underskjørtet mitt..

Har endelig fått svar fra alle gjestene. Vi blir 52 stk til middag og 77 stk til kaffe. 20 stk har takket nei...

Da skal jeg hive meg i midaggslagingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ..tipper kjolen din er passe lang jeg..Min går i gulvet da jeg står rettoppog ned.Men er dere 52+77til kaffe??Mange gjester da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.Men er dere 52+77til kaffe??Mange gjester da...

52 gjester til middag. 25 ekstra til kaffe. Tilsammen 77 gjester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en liten hilsen fra en snikleser. Virker som du har full kontroll!

Hei R.E, bare snikles du ;)

Føler at jeg har ganske god kontroll ja :)

Har ikke kontroll på kaker o.l, men det tar mamma seg av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg kjørt mamma og pappa til Gardermoen med brudekjolen min som bagasje...

Joda, mamma tok både kjole og underskjørt med seg nordover. Gidder ikke dra til Rose`s å gjøre noe med den...

Mamma lurte på om den ikke skulle vært lagt opp 1/2 til 1 cm, men den er ike så lang at jeg tråkker på den, så jeg lar den være slik som den er..

Så putta jeg bare noe løsputer i bh`en for å "fylle" ut nok rund puppa. Det blir knæsh :sjarmor:

Snakka med organisten her forleden. Notene til Gamal bruremarsj frå Nord-Gudbrandsdalen og Bruremarsj av Jan Magne Førde er bestilt og skal være i menigheten i uke 22....og organisten som er en venn av mamma og pappa, hadde gardert seg med en annen organist om han ikke kunne spille, så det ordner seg :D

Sendte mail til firmaet som skal holde oss mette og gode under middagen. Har ikke fått noe svar ennå, skal ta en tlf også..

Har akkurat sittet å laget en gjestealbum...sort album med røde roseblader på...selvfølgelig!

Sambo er hjemme på andre dagen i dag, eer forkjøla så det holder...jeg har arbeidshelg med nye folk med meg på opplæring...også sitter jeg har og er groggy i halsen jeg også... Får se om jeg kommer meg på jobb i helga..

Det vi ikke har fått gjort ennå er:

*Gjøre ferdig bordheftene (A5 hefte)

*Finne noen videofilmere i kirka osv..

*Levere ringene til gravering og pussing

*Handle inn alt av alkohol, mineralvann og annet snacks

Jammen ikke mye igjen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Da er det kun 3 uker og 6 dager = 27 dager!!! igjen til det endelig er vår tur.

Jeg og sambo var i Paulus kirke i går å så jea og jea-mannen love hverandre evig troskap. de var så nydelige begge to :D

Har snakket med toastmasteren i kveld, fått satt opp planen for dagen osv

Kjolen min er ennå på renseriet...lurer på hvor lang tid det egentlig tar for å få ut krøllene...har tatt 14 dager nå.

Ellers så er det forsåvidt ingen bryllupsplanlegging her i gården...er ferdig med det meste.. Det som igjenstår må vi ta siste uka i nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, får ikke tak i bil!!!!!!!!!

Om det er noen sniklesere her inne, så please...hjelp oss med bil i Harstad/Narvik området....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...