Gå til innhold

Bente`s bryllupsdagbok


Bente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Holder på å bli "nesten sprø" av dette slør-greiene...klarer ikke å bestemme meg om jeg skal prøve å sy slør eller om jeg skal kjøpe...men haller nok mest på å sy selv...men jeg har ikke sittet forran en symaskin på 12 år...*pust*

I dag har vi sittet i laget oss bryllupshjemmeside :Nikke:

Og nå i ettermiddag har jeg sittet å dekorert 12 kubbelys med monogrammet vårt. Det ble kjempestilig, selv om jeg ikke ar perfekt stø på hånden.

Men nå er det kvalitetstid med sambo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

aaääh...er akkurat kommet ut av boblebadet på Best Western hotell i Göteborg...deilig.

Tok oss en liten ferietur fra all jobb, mas og tjas for å bare pleie kjärligheta og kose oss skikkelig...

Nå skal vi bare ordne oss litt, så drar vi ut å spiser...

See ya friends :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi treffes i morgen så da får du se på slørbiten min.....

Skal fortelle deg hvor enkelt det er, og så er det bare å sette igang!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lenge siden jeg har vært innom her...mye å gjøre for tiden, men nå et lite referat.

Har kjøpt stoff til sløret mitt. Det er egentlig bare å begynne å sy kantebåndet på, men jeg MÅ bare prøve kjolen en gang til før jeg vet om jeg må gjøre noe mer på lengden.

Har ennå ikke bestilt klær til sambo, det blir nok ikke denne uke, forhåpentligvis neste uke...

Innbydelsene sendte vi ut litt tidligere enn planlagt...det fordi folk holdt på å ringe oss ned om de ble bedt eller ikke, så torsdag 5. mars ble de sendt ut.

Skal på kurs til storefjell til uka, men har egentlig ikke så veldig lyst...farmora mi har fått slag og er veldig dårlig. All behandling er kutta, har ikke fått noe væsketilførsel på 3 døgn nå, så det er vel begrensa for hvor lenge man kan leve uten det...så alt vi har å gjøre er å vente på døden.... :cry:

Har ikke lyst å dra nordover for å se henne før hun dør heller.....har heller ikke lyst å dra på kurs... Har ikkke lyst til noenting nå, men må vel bare...!

Tok oss iallefall en tur ut i østmarka i dag. Utrolig fint vær for en skitur som i dag. Godt å tenke på noe annet iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

NÅ begynner det å nærme seg ja....det går bare fortere og fortere føler jeg... Har ennå endel ting som ikke er i orden ennå:

* TOASTMASTER!!!!!!!!!!

* Bil/transport til brudeparet...

* Sko til min kjære

* Undertøy til meg

* Finne ut hva slags bryllupskake vi skal ha

* Handle inn forskjellige på Rema 1000

* Snakke med Presten (...vi vil ha....!)

* Prøvesmake viner

Ellers var jeg og sambo på Brudekjolen på fredag, han ordna seg klær...han skal ha sort diplomatjakke med ivory vest og slik knute i halsen...og seff sort bukse. Sko og undertøy til han mangler da...

Var i Nord-Norge forrige helg i begravelse til farmor :cry:

Da hjalp mamma meg med å sy på kantebåndet på sløret, så nå er det NESTEN ferdig...

Vi har også fått 37 JA på invittene og 2 nei...!!!

Snakka med prestekontoret her i kommunen i dag...så der var alt i orden med våre papirer :) Får fortsatt ikke tak i presten vi ønsker...han er bare 30 år, så han holder på med noe skole greier itillegg.... Snakka med kirkevergen forrige uke, han sa at han TRODDE presten hadde satt seg opp på å vie oss, men var ikke sikker....derfor MÅ VI BARE FÅ TAK I DENNE PRESTEN!!!!!!!!!

Nå er det litt ryddetid før kveldsvakta!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløret mitt er akkurat ferdig!!!!!!!

Har sittet nå å sydd på kam og fikset alt ferdig!!!! ÅÅÅ det ble riktig lekkert.. :sjarmor::sjarmor::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Jeg surfer innom sånn midt i natten og ville bare si at venninna mi hadde den kjolen da hun giftet seg i fjor sommer. Hun var rålekker - det blir helt sikkert du også!!!!

.. Nærmer seg veldig nå!!

lmari

som er giftesyk, men har en samboer som ikke er det... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, bilde kommer...tenkte jeg skulle ta noen bilder når jeg har stasen på meg en dag... så DA kommer bilde :)

Ringte presten i dag...igjen...fikk endelig svar og gjett da...han hadde tenkt å gå av ferie den dagen vi gifter oss....NEEEEEEEEEEEEI sa jeg da...vi vil jo så altfor gjerne ha akkurat denne presten...han andre er rene galskap...tro meg, jeg har hørt han... :veldigsur:

Men iallefall skulle han prøve å se hva han kunne gjøre med vår vielse, om han kunne eller ikke.... Håper bare han sier ja...., ellers fremskynder jeg haller bryllupet enn å ha han andre presten :evil:

Ellers er det veeeldig varmt her i dag :D Akkurat nå er det 27,5 grader i solveggen og det er MYE synes jeg til å ennå være i mars...vel og merke i slutten av mars :oops:

Dinnertime

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Kjolen og sløret ditt er helt nydelig..Flott farge på sløret... :sjarmor:

Hey!!! :evil:

Har dere hemmeligheter for meg...?? *morsk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hey!!! :evil:

Har dere hemmeligheter for meg...?? *morsk*

Send meg email adressa di på PM så skal jeg sende deg bilder...

Reiser bort i helga, så det må bli over helga du får dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!!! :evil:

Har dere hemmeligheter for meg...?? *morsk*

Ehhhmmmeee....*kremt*

Føler meg litt tilsidesatt jeg nå bente! :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått bildemail......

You are stunning, girl!!

Fytte katta så utrolig flott du blir!!! Sløret ditt var bare dritlekkert, kjolen sitter helt perfekt og gurimalla så nydelig den er!!!

Gleder meg til å se bildene fra selve dagen, gjett om vi skla ha sommer treff og ha med oss skrytealbum..... :sjarmor:

Ingen bruder er vakrere enn 2004 brudene!!

*danser rundt på gulvet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...