Gå til innhold

Bente`s bryllupsdagbok


Bente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skal du ha som inn og ut marsj og hvorfor skal du skaffe noter?

Skal ha Gamal bruremarsj fra Nord-Gudbrandsdalen inn

og

bruremarsj av JAn Magne Førde ut.

Organisten hjemme hadde saagt til mamma at han kunne spille hva som helst, bare vi skaffet til veie noter....

Vet jo ikke hvor vi får tak i noe sånt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Bente, først og fremst: jeg håper det går bra med mamma`n din!! Ellers var det en vakker kjole og en like vakker bukett du har valgt deg, du kommer helt sikkert til å bli nydelig! Lykke til med videre planlegging :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er bare innom for å takke for all hjelp igjen. Du er en engel! :D

Vet forresten ikkeom jeg har sagt det før, men kjolen din er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen: Tusen takk for det :D

Skulle som sagt bare mangle at vi ikke kan hjelpe hverandre her inne :)

Jeg har forresten fått god hjelp av Rufus (som handla roseblader til meg og sendte dem til meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt fraværende i den siste, men det er egentlig litt bevisst. Prøver å ha litt "bryllupsfri" i perioder, og det er godt, særlig når man er på jobb NESTEN døgnet rundt.

Mamma har klart å skaffe endel servitører nå. Er 10 stykker nå, men vi håper å ha flere.

Apropos mamma, hun har hatt sin 3 kjemoterapikur og er kommet havveis. Skal ha siste kuren på sin 50 årsdag 5. januar. har så lyst å gi henne og pappa en sikkelig presang som de virkelig kommer til å huske for resten av livet, men vet ikke helt hva...har tenkt litt på en liten ferie i Barcelona, Paris o.l Hadde vært litt morsomt for dem å feira bursdager (pappa blir 55 i april), ferdig kjemoterapi og strålling på vårparten :D

Ellers har jeg fått mail om at kjolen min skal være her ca 14. november, ååå hvor jeg gleder meg :sjarmor:

Har også sittet sammen med min kjære å limt masse ringer til hverandre (to og to sammen) for å så har limt dem på rosebladene. Deillig å være i gang, men har som sagt hatt en pause nå.

Men nå skla jeg forberede meg til loppekassa. Skal ta tidlig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei bente..Flott att det går bra med forberedelsene..Håper kjolen din kommer 14 nov da..Venter på min fortsatt jeg og ,skal komme 4 nov ,venter nå i spenning.....

Lykke til vidre med alt ,vi snakkes igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bente..Flott att det går bra med forberedelsene..Håper kjolen din kommer 14 nov da..Venter på min fortsatt jeg og ,skal  komme 4 nov ,venter nå i spenning.....

Lykke til vidre med alt ,vi snakkes igjen

Det er jo i morgen :D :D :D

Skal løpe inn til PC`en etter jobb i morgen for å "høre".

Gleder meg å høre om alt er ok...er jo så spent på min egen... Sikkert pga at vi får den av samme firma. Har hatt noen stygge drømmer om kjolen, men det er vel bare slik som følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mail om at kjolen min skal være her ca. 14. november, men regner med at den ikke kommer hit med en eneste gang...bare den kommer, så er det ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått mail ang kjolen min...den er på vei til Norge... Kommer fra Spania, via en agent i England. I følge tracking er den per i dag i tollen i England... Så jeg får bare håpe at den er her snart og at den er HEL!!!

Så nå er det bare å smøre seg med tolmodighet!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kjolen din er i orden bente4 ..Jeg er så skuffa jeg att halve kunne ha vært nok...

Er nå på jakt etter ny kjole..Gi beskjed da du får den da!!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jea, hva er det som skjer m kjolen din? Jeg har prøvd meg på en tråd på pers meld men jeg fikk aldri noe svar....

Bente, det er ikke meningen å bruke dagboken din som en oppslagsbok, jeg var bare innom for å sjekke hva som skjer m deg også fant jeg jea her inne.....

Skal bli spennende å høre når du endelig får kjolen din, det er alltid litt småskummelt å bestille over nett eller fra utlandet.....

Krysser fingre for at alt er iorden! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jea: skal holde deg oppdatert. Skal si jeg også ble skuffet på dine vegne når du fortalte om kjolen din... Lurer på hvordan i all verden de sender kjolene..??!?

Tex: Helt i orden at du stikker innom meg bare flott at noen skriver innlegg i boka mi, gjør ingenting...så bare skriv hva du vil du Tex :)

Har jo bestilt fra BC...kjolen min kommer fra Spania, via England, så til Norge...lang reise... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei ikke ennå. Vet den er kommet til Norge..blir henta i tollen i kveld eller i morgen har jeg fått beskjed om. Så det er bare å vente å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, må takke Camie igjen :D Hun har en stor del av æren for at det i det hele tatt ble monogram!!!!!  

:kysse: til Camie  :D  :D

:oops: Blir jo nesten litt flau her jeg sitter....Men tusen takk, det var bare hyggelig å hjelpe! Endte dere opp med det med monogrammet hvor bokstavene var innflettet i hjertet? Ser at det er skammelig lenge siden jeg har vært på besøk hos deg....

Har du fått kjolen din enda?? *venter spent på referat og lurer på hvordan sløret ser ut*

Lekker kjole forresten bente4!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Blir jo nesten litt flau her jeg sitter....Men tusen takk, det var bare hyggelig å hjelpe! Endte dere opp med det med monogrammet hvor bokstavene var innflettet i hjertet? Ser at det er skammelig lenge siden jeg har vært på besøk hos deg....

Har du fått kjolen din enda?? *venter spent på referat og lurer på hvordan sløret ser ut*

Lekker kjole forresten bente4!!

Nei, du skal ikke bli flau, heller glad :D

Vi endte opp med det siste monogrammet, ja der bokstavene var innfletta i hjertet. Blir så fint atte :)

Venter fortsatt på kjolen...ligger sannsynligvis i tollen ennå. Fikk mail i går om at kjolen ennå ligger i tollen. Får beskjed med en gang BC henter den..

Skal jo som tidligere sagt få slør med kjolen, så jeg vet ikke hvordan det blir å sy inn monogrammet i ett "ferdig" slør...vet jo ikke ennå hvordan sløret ser ut, men tror det er med diamanter...og så er det laaaangt :)

Vi får bare vente i spenning å se :blunke:

Mamma har snart klart å fylle opp alle servitørene, har ikke tall på hvor mange det er nå, men det er endel. Mamma har det hele og fulle ansvaret der nå!! Ellers er det stille rundt bryllupsplanleggingen ennå. Regner med at det eksploderer i jula!!

Apropos mamma, hadde sin 4 cellegiftkur i dag. Bare 2 igjen nå og så er det 5 uke med stråling. Hun er blid og fornøyd om dagene. Har slike fine blodverdier, tyder jo bare på at kroppen jobber bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...