Gå til innhold

han kastet alt rundt seg og sa han hatet meg...også gikk han


Gjest utlogganå

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig sjalu av meg ja, jeg vet det er en stor feil av meg...Men han liker også å bli likt av det motsatte kjønn og han legger ikke skjul på det.

Dette kaller jeg en dårlig match. Krydre det med depresjonen din - og vips så har du det rene helvette.

Dere passer ikke sammen.

Endret av Alice Ayres
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm...Vanskelig å komme med noe svar, da det kun er en side av saken.

Det med at han løy om ferien, at han kjeder seg sammen med deg osv. Det er ting som gjør at jeg ville ha tvilt sterkt på forholdet.

I tillegg virker det som om du har et enormt kontrollbehov. Greit nok at du liker å vite når han kommer hjem, men hva om han ikke vet når han kommer hjem? Skal han bruke tid på å sende melding hvor han skriver "vet ikke når jeg kommer hjem"? Det er jo litt mot sin hensikt, med tanke på at du ikke får noe svar.

At du sjekker mobilen hans hele tiden osv. er i mine øyne uakseptabelt. Men jeg forstår deg vel, om du i utgangspunktet hadde grunn for å være mistenksom, men ikke hvis det bare er for å kontrollere hele tiden.

Hvis forholdet deres skal fungere, så har dere nok mye å jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"kusine"? Hvorfor trenger han å gjøre om navnet til ei annen jente hvis det ikke ligger noe der?

Han ble sur pga en ting, og det er fordi han ble busta og ikke noe annet enn det.

Nå har han skiftet side, og det er liksom DU som skal komme å si unnskyld, når dere begge vet det er han som er idioten her.

Han prøvde seg, det funket ikke, han er sint på seg selv fordi han ikke klarte å sjule det bedre. Ikke gjør noe!

Om han angrer og savner deg får du høre fra han, hvis ikke er det likegreit, han virker som en skikklig dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synst dette her virkar veldig mistenkelig. Han lyger for deg, held ikkje avtalar, manglar respekt for deg, og får flørtemeldingar av denne "kusina".

Har ein sterk følelse av at han er utro, ellers tvilar eg på at han hadde klikka heilt då du konfronterte han med meldingane du hadde lest. Kom deg unna denne fyren, er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Casey
Da klikka det for han...Jeg fikk beskjed om at han hatet meg, at forholdet var jævlig. han klinte til døra kasta fra seg en røykpakke og lighter og traff meg med den før han skrek at han var drit lei alt og klinte igjen døra og gikk....

Han hater stillheten.

What a charm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Screemy

For en tulling! Unnskyld uttrykket mitt om en jeg ikke kjenner!

Mulig du har svart på dette før, men hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? (jeg leste kun ditt første innlegg)

Du har all grunn til å bli sjalu, lei deg og mistenksom!

Han behandler deg ikke med respekt, og respekt skal du selvsagt ha men det får du ikke av han! Han er ikke verdt deg! Det er lettere sagt enn gjort, men syntes du bør gå fra han - SNAREST! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg skjønner ikke hvorfor du er sammen med han?

Jeg hadde gått.

Når noen blir så sinte når man konfronterer dem er det vanligvis fordi de har noe å skjule, som andre har sagt her tidligere.

Bare hvordan han snakker til deg hadde fått meg til å gå ("Det er ditt tap hvis du går fra meg", "Jeg kjeder meg med deg hvis vi ikke har sex". Hva er det for noe tull?!)

Signerer denne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen blir så sinte når man konfronterer dem er det vanligvis fordi de har noe å skjule, som andre har sagt her tidligere.
:jepp: Det har jeg også erfart...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Screemy

Dersom den du konfronterer reagerer med sinne er det fordi du har "truffet spikeren på hodet" - som oftest er det derfor!

Edit: byttet M med N...i et ord jeg skrev....

Endret av Screemy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier han skal være hjemme til en viss tid, men ringer først 1.5 time senere og sier han kommer hjem til et tidspunkt. Det tidspunkter holder han ikke.

Det er for dårlig i mine øyne. Du har all rett til å bli irrtert her.

At du sjekker mobilen hans, syns jeg er drøyt. Det er han som eier den, ikke du. Hvis du har så vanskelig for å stole på han, burde dere sette dere ned og snakke ordentlig om dette, eller du burde ta en runde med deg selv og finne ut om det er verdt å kaste bort tid i et forhold med en fyr du tydeligvis ikke kan stole på. Hvis du føler at du bare sitter og venter på katastrofen, er det et tegn på at du burde pakke sakene dine og finne en annen mann.

Å slenge med dører, hive ting og si at han hater deg, syns jeg er ekstremt barnslig av han. Ingen normale voksne mennesker gjør sånt, og hele "jeg hater deg"-delen, tyder vel på at han kanskje ikke bare har gode følelser for deg? At du skal sitte igjen og motta dritt fra han, fordi han ikke klarer å kontrollere temperamentet, er bare for dårlig.

Hvis jeg var deg, hadde jeg ikke sittet hjemme og ventet på han. Jeg hadde pakket sakene og dratt. Du fortjener bedre enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg syntes han bør bevise bedre at han fortjener din tillit.

Spesielt etter det med ferieturen.

At han burde kunne snakke åpent, og tålmodig, om det som plager deg.

Og egentlig burde han gjort det for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestt

Ts:

Var du like sjalu da dere møttes, eller har det utviklet seg/ blitt verre mens du har vært sammen med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 27

Mannen din vil enten ha i pose eller sekk, eller han driter i deg desverre.

Når han nevner en kusine som han har lagret som sin kusine så er det nok ikke sant!Det er nok ei anna dame. Ham er en dust og en umoden drittsekk!

ÅPNE ØYA dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han høres ut som en meget umoden gutt, og du har et kontrolleringsbehov du må få under kontroll før du kan forvente et funksjonibelt forhold. Høres ut som et usunt forhold for begge der den ene ikke er bedre enn den andre. Jeg hadde gått, jobbet med meg selv og sjalusien min forså å ta det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...