Gå til innhold

han kastet alt rundt seg og sa han hatet meg...også gikk han


Gjest utlogganå

Anbefalte innlegg

Gjest Britt Banditt
Han fortjener en bedre jente

Jeg tror nå at noe av grunnene til at hun oppfører seg som hun gjør og er deprimert er fordi han trykker henne ned.

Når han lyver til henne så ofte er det ikke rart hun blir mistenksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du leser meldingene hans? Et forhold skal jo være basert på tillitt og hvis du leser meldingene hans er det ikke akkurat mye av det fra din side! Jeg hadde blitt ekstremt lei hvis kjærsten min drev på sånn..

Spar oss for denne diskusjonen hvorvidt det er akseptabelt å sjekke meldinger eller ikke. Tillit er ikke noe som bare skal gå en vei. Hans oppførsel gjør at hun har grunn til å tro at noe er på ferde, og da er det greit å gjøre det man må for å få svar. Det er ikke hun som gjør noe galt eller har noe problem. Det er han. La oss heller fokusere på det, og det hun spurte om!

Det er forresten et ordtak som heter "Målet helliger middelet". Synes det passer her. Så vær snill å ikke la dette bli en ny tråd om hvor galt det er å sjekke partneren sin mobil!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en fetter som sender mld innmellom. Alt fra vitser til hvordan man har det, men det er jo litt forskjell fra å slette mld for jeg er redd for reaksjon fra min samboer.. Tross alt så må man takle at man har kontakt med familie uansett tone! Min type har vært å sjekket min mobil, og stilt spørsmål om den tonen vi har oss i mellom (var kun en vits) Men da smalt det ifra meg at han måtte ta seg sammen. Familie er familie, og hvis han overtolker mening med en vits, så er det faktisk min samboers problem :kjefte:

Jeg stiller meg heller undrende til din kjærestens måte å takle slik konfrontasjon på.. Derfor min mening at "Angrep er beste forsvar".. Jeg tror ikke noe på at han kun hadde kontakt med kusina si, men det er jo kun min mening :fred:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært kjæresten din, hadde jeg ikke orket. Sjalusi er noe av det minst attraktive som finnes, og kontrollbehov og sjalusi driver gjerne den andre part ut av forholdet.

Ellers er jeg meget enig med Dallandras innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria
Når noen blir så sinte når man konfronterer dem er det vanligvis fordi de har noe å skjule, som andre har sagt her tidligere.

Eller at man rett og slett er drittlei av å bli beskyldt for både det ene og andre hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde ikke funnet meg i sånt tull. Og iallefall ikke lyving om hvor han var i ferien.

Enkelt tips!

Sjekk nå ut det nummeret som kusine er lagret under... så finner du kanskje navnet i katalogen? Da ser man jo fort om det er kusine eller ikke mener jeg! Hadde vært det første jeg sjekket om jeg var i en sånn situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er av person meget sjalu selv og vet hvordan det føles. Jeg blir kjempe sur på kjæresten om han kommer senere hjem og ikke sier fra, feks at vi har en avtale til et tidspunkt og han ikke dukker opp, og heller ikke sier fra...Han er nemlig av den sorten han og... Han tenker rett og slett ikke langt nok.

Men jeg tror jammen meg i ditt tilfelle at jeg ville ha satt meg ned og bedt om en samtale, fortalt han hva du mener, for du har jo en grunn til å være sjalu. Han har jo lagt opp til det tidligere tydligvis...Men at han hele tiden sier at han kan finne seg noe bedre, det er sårende selv for den hardbanka kalde følelsesløse personen alstå, det er ikke pent sagt!!!! Han virker nesten litt som at DU skal være takknemlig som får være sammen med han...Det hadde ikke jeg funnet meg i heller gitt...

Det kan være hardt å ta en endelig avgjørelse, eventuelt gå fra hverandre. Men orker du å leve sånn? Du er noe undertrykket altså.... ut fra hva vi får vite her hvertfall.... Det kan jo ligge mer bak men..

uansett lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utlogganå

Si at det er kusinen hans da, og det stemmer... hva da? Hadde dere godtatt at henne herset sånn med kjæresten deres? Laget mat og kalt han slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Banditt
Si at det er kusinen hans da, og det stemmer... hva da? Hadde dere godtatt at henne herset sånn med kjæresten deres? Laget mat og kalt han slikt?

Jeg vil ikke si at et familiemedlem herser med meg hvis h*n kaller meg for vennen og lager mat til meg, men..

Jeg reagerer mer på det andre han har gjort enn akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at man må godta ett vennskap mellom Fettere og Kusiner :filer:

Og jeg tror ikke han ser på det som "hersing" eller unormalt :sjenert:

Men nå er vel spørsmålet om det faktisk er kusina eller ei annen? og hadde det vært ei anna venninne, hadde det vært helt uakseptabelt :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Å lage mat til noen er da ikke å herse med dem. Hersing er å komandere og styre og ordne.. bestemme litt liksom.

Ta deg en prat med han du. Og ring denne kusinen, og snakk litt med henne. For alt du vet kan det være en jente han har noe på gang med ikke sant. Med tanke på hvordan han reagerte på konfrontasjonen synes jeg du har all rett til å gjøre litt research. Uskyldige folk reagerer sjelden så eksplosivt. At han stadig bryter avtaler, lyver og kommer hjem midt på natten, gjør det ikke akkurat mindre mistenkelig. Alt i alt høres han ut som en dårlig kjæreste. Sa han at han kjeder seg hjemme sammen med deg, med mindre dere har sex??

Det virker ikke som han har så mye respekt for deg akkurat :riste: :/

Endret av Lillebøll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at det er kusinen hans da, og det stemmer... hva da? Hadde dere godtatt at henne herset sånn med kjæresten deres? Laget mat og kalt han slikt?

Herse med..? Søskenbarn kan være av de beste vennene man har uansett kjønn, og jeg kaller slett ikke det som dette søskenbarnet gjør for hersing. Det trådstarter gjør overfor kjæresten sin, derimot, det er hersing på meget høyt plan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Herse med..? Søskenbarn kan være av de beste vennene man har uansett kjønn, og jeg kaller slett ikke det som dette søskenbarnet gjør for hersing. Det trådstarter gjør overfor kjæresten sin, derimot, det er hersing på meget høyt plan...

Det er trådstarter du siterer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trådstarter du siterer...

Ja, det var skikkelig lett å skjønne....

Likefullt - det DU trådstarter med er hersing i mine øyne. Det søskenbarnet gjør er kun vennskap.

For all del - jeg er slett ikke sikker på at kjæresten din har rent mel i posen. Det høres rett og slett ut som om han er drittlei sjalusien din, depresjonenene dine og kontrollbehovet ditt. Og at han er på vei ut av forholdet. Og jeg skkjønner han jævlig godt. Ingen får eie meg på den måten du prøver å eie kjæresten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra
Med tanke på hvordan han reagerte på konfrontasjonen synes jeg du har all rett til å gjøre litt research. Uskyldige folk reagerer sjelden så eksplosivt. At han stadig bryter avtaler, lyver og kommer hjem midt på natten, gjør det ikke akkurat mindre mistenkelig. Alt i alt høres han ut som en dårlig kjæreste. Sa han at han kjeder seg hjemme sammen med deg, med mindre dere har sex??

Min første tanke var at han reagerer slik fordi han er lei av å bli kontrollert, sjekket, mistenkeliggjort og passet på.

Det kan godt hende han har noen svin på skogen, og det kan godt hende at den eneste grunnen til at han fortsatt er i forholdet er at han kvier seg for å gjøre det slutt fordi han faktisk er glad i ts og er bekymret for hvordan hun vil reagere på bruddet. Jeg aner selvfølgelig ikke, men tankene mine går først og fremst i den retning. Det utsagnet om sex skriker, i mine ører "dump meg, kast meg ut så jeg slipper å gå". Han gir deg 1000 grunner for å kaste ham på dør fordi han ikke vil være drittsekken som bryter med deg!

Tror jeg.

Ingen av oss er bare snille eller bare slemme. Ei heller ts og hennes kjæreste. De har sikkert feil og mangler og har sikkert gjort dumme ting begge to. Jeg tror de mangler ordentlig kommunikasjon, som mange andre forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest "kusine selv"
Si at det er kusinen hans da, og det stemmer... hva da? Hadde dere godtatt at henne herset sånn med kjæresten deres? Laget mat og kalt han slikt?

Det har aldri tidligere falt meg inn at jeg har gjort noe urimelig ved å være glad i og bry meg om fetteren min, men jeg sjønner at du kan missforstå kommunikasjonen. Hva synes du han skulle sagt til henne?

Ikke kall meg de tingene som du alltid har gjort og ikke vær snill mot meg for da blir kjæresten min forbanna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det hele med å sjekke mobil og hans konfrotasjon, tja, vanskelig å lese noe ut av det. Om det er din sjalusi som gjør ham gal eller er det hans oppførlser som gir det grunn til å være sjalu. Vi vet bare den ene siden og da er det vanskelig å bestemme.

MEN, faktum er at dere kommuniserer ikke bra sammen og har ikke bra sammen. Og hvis han faktisk tilstår at han kjeder seg sammen med deg, da ser jeg heller ikke noe god grunn hvorfor dere begge skulle ha lyst å fortsette dette forholdet? Hva får han ut av det og hva får du?

Det at dere aldri har en rolig fredagskveld sammen som kjærester er litt rart også i mine øyene. Partneren må prioriteres til en viss grad og vennene kan ikke komme først. Selvfølgelig må man ha venner og tid for venner, men hvis dette går på bekostning av forholdet, da starter jeg å lure om det er noe i dette forholdet i det hele tatt eller er det bare en tom vane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo fort gjort å finne ut hvem 'kusine' er? Videresend meldingen til din mobil, og sjekk nummer på gulesider.no, 1881 eller noe. Så har det du trenger for videre etterforskning :)

:skratte: Står jo hans nr da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...