Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok for good for denne jenta.... :sjenert:

Det er ikke mye jeg ikke ville gjort for Elen, men flow er definitivt et unntak!!

Får ikke til å bli komfortabel med denne vrenginga i alle retninger samtidig som man skal huske å puste.... :fnise:

skjønner det forsåvidt... er veldig mye rare bevegelser som skal gjøres! Føler ikke at jeg helt har dreisen :roll: men jeg liker så godt de siste 5 minuttene hvor vi bare ligger på gulvet ;)

----------------------

Innom med en lørdags-:klem:

Håper du koser deg og blir fetet godt opp hos pappaen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner det forsåvidt... er veldig mye rare bevegelser som skal gjøres! Føler ikke at jeg helt har dreisen :roll: men jeg liker så godt de siste 5 minuttene hvor vi bare ligger på gulvet ;)

Det er de jeg liker best også :fnise:

Håper du har en fin helg, Shorty!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

----------------------

Innom med en lørdags-:klem:

Håper du koser deg og blir fetet godt opp hos pappaen din ;)

De 5 minuttene er helt fantastiske! Men de hadde ikke vært så fantastiske om jeg ikke hadde vridd og vendt på kroppen i alle mulige retninger i en time :ler:

Lørdags :klem: tll deg og!

Det er de jeg liker best også :fnise:

Håper du har en fin helg, Shorty!

Takk :klem:

Innom for å si jeg håper du har en fin lørdag!! :klemmer:

Takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gjør det jo nesten verdt det, skal være enig i det!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør det jo nesten verdt det, skal være enig i det!! :jepp:

Er så fin start på lørdagen, de 5 minuttene :Nikke:

:fnise:

Håper du har hatt en bra helg MissShorty?!

1. desember-:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå er helga snart over, det går fort! Men jeg håper du har hatt en fin helg og at alt er bra :klem:

Er så fin start på lørdagen, de 5 minuttene :Nikke:

:fnise:

Håper du har hatt en bra helg MissShorty?!

1. desember-:klem:

Helgen har vært kjempefin!! :) Takk for :klem:

Jeg skriver bare i andres dagbøker for tiden, har lissom ikke så mye nytt å skrive angående bryllup, merker jeg slapper veldig av. Men jeg tror jeg skal ta frem kjolen, og prøve den og legge ut noen bilder på FB. Ble så inspirert av disse flotte damene, alle er jo så fine!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det må organiseres litt først ;) Min kjære kan jo ikke ta bildene :ler:

Og for de som har lyst til å mimre til gammal barne-TV samtidig som man vil få seg en god latter, kan se

:hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vært kjempefin!! :) Takk for :klem:

Jeg skriver bare i andres dagbøker for tiden, har lissom ikke så mye nytt å skrive angående bryllup, merker jeg slapper veldig av. Men jeg tror jeg skal ta frem kjolen, og prøve den og legge ut noen bilder på FB. Ble så inspirert av disse flotte damene, alle er jo så fine!! :)

Det var godt å høre :Nikke:

Jeg har også blitt veldig inspirert til å ta nye bilder, så skal prøve å få det til jeg og... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Det var godt å høre :Nikke:

Jeg har også blitt veldig inspirert til å ta nye bilder, så skal prøve å få det til jeg og... :jepp:

Jaaa! Du også :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...