Sekretæren Skrevet 27. november 2008 Forfatter #281 Del Skrevet 27. november 2008 Og det er tross alt hovedsaken Ja, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. november 2008 #282 Del Skrevet 28. november 2008 Og det er tross alt hovedsaken Ja, faktisk Det er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. november 2008 #283 Del Skrevet 29. november 2008 Det er nok for good for denne jenta.... Det er ikke mye jeg ikke ville gjort for Elen, men flow er definitivt et unntak!! Får ikke til å bli komfortabel med denne vrenginga i alle retninger samtidig som man skal huske å puste.... skjønner det forsåvidt... er veldig mye rare bevegelser som skal gjøres! Føler ikke at jeg helt har dreisen men jeg liker så godt de siste 5 minuttene hvor vi bare ligger på gulvet ---------------------- Innom med en lørdags- Håper du koser deg og blir fetet godt opp hos pappaen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 29. november 2008 #284 Del Skrevet 29. november 2008 skjønner det forsåvidt... er veldig mye rare bevegelser som skal gjøres! Føler ikke at jeg helt har dreisen men jeg liker så godt de siste 5 minuttene hvor vi bare ligger på gulvet Det er de jeg liker best også Håper du har en fin helg, Shorty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. november 2008 #285 Del Skrevet 29. november 2008 Innom for å si jeg håper du har en fin lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. november 2008 Forfatter #286 Del Skrevet 29. november 2008 skjønner det forsåvidt... er veldig mye rare bevegelser som skal gjøres! Føler ikke at jeg helt har dreisen men jeg liker så godt de siste 5 minuttene hvor vi bare ligger på gulvet ---------------------- Innom med en lørdags- Håper du koser deg og blir fetet godt opp hos pappaen din De 5 minuttene er helt fantastiske! Men de hadde ikke vært så fantastiske om jeg ikke hadde vridd og vendt på kroppen i alle mulige retninger i en time Lørdags tll deg og! Det er de jeg liker best også Håper du har en fin helg, Shorty! Takk Innom for å si jeg håper du har en fin lørdag!! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. november 2008 #287 Del Skrevet 29. november 2008 skjønner det forsåvidt... er veldig mye rare bevegelser som skal gjøres! Føler ikke at jeg helt har dreisen men jeg liker så godt de siste 5 minuttene hvor vi bare ligger på gulvet De gjør det jo nesten verdt det, skal være enig i det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 30. november 2008 #288 Del Skrevet 30. november 2008 Nå er helga snart over, det går fort! Men jeg håper du har hatt en fin helg og at alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 1. desember 2008 #289 Del Skrevet 1. desember 2008 De gjør det jo nesten verdt det, skal være enig i det!! Er så fin start på lørdagen, de 5 minuttene Håper du har hatt en bra helg MissShorty?! 1. desember- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #290 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå er helga snart over, det går fort! Men jeg håper du har hatt en fin helg og at alt er bra Er så fin start på lørdagen, de 5 minuttene Håper du har hatt en bra helg MissShorty?! 1. desember- Helgen har vært kjempefin!! Takk for Jeg skriver bare i andres dagbøker for tiden, har lissom ikke så mye nytt å skrive angående bryllup, merker jeg slapper veldig av. Men jeg tror jeg skal ta frem kjolen, og prøve den og legge ut noen bilder på FB. Ble så inspirert av disse flotte damene, alle er jo så fine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. desember 2008 #291 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, legg ut bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. desember 2008 #292 Del Skrevet 1. desember 2008 Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. desember 2008 #293 Del Skrevet 1. desember 2008 Jajajajaja, BILDER!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #294 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, det må organiseres litt først Min kjære kan jo ikke ta bildene Og for de som har lyst til å mimre til gammal barne-TV samtidig som man vil få seg en god latter, kan se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 1. desember 2008 #295 Del Skrevet 1. desember 2008 Helgen har vært kjempefin!! Takk for Jeg skriver bare i andres dagbøker for tiden, har lissom ikke så mye nytt å skrive angående bryllup, merker jeg slapper veldig av. Men jeg tror jeg skal ta frem kjolen, og prøve den og legge ut noen bilder på FB. Ble så inspirert av disse flotte damene, alle er jo så fine!! Det var godt å høre Jeg har også blitt veldig inspirert til å ta nye bilder, så skal prøve å få det til jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. desember 2008 #296 Del Skrevet 1. desember 2008 Det var godt å høre Jeg har også blitt veldig inspirert til å ta nye bilder, så skal prøve å få det til jeg og... Jaaa! Du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. desember 2008 #297 Del Skrevet 1. desember 2008 Jaaa! Du også Enig!! Come on Tutta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. desember 2008 #298 Del Skrevet 1. desember 2008 Nå ligger du under mine innlegg! Oppdaterer meg her senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #299 Del Skrevet 1. desember 2008 Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. desember 2008 #300 Del Skrevet 1. desember 2008 Yey, bilder! C'mon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg