Muffin! Skrevet 23. desember 2008 #461 Del Skrevet 23. desember 2008 Ønsker deg og dine en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. desember 2008 #462 Del Skrevet 23. desember 2008 Æsj, vant ikke jeg heller... Ikke på Flax-kalenderen heller... Jaja, uansett: GOD JUL!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. desember 2008 #463 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg har vinni 30 kroner på en av flaxkalenderne, den andre glemte vi igjen i Oslo,så nye muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 24. desember 2008 #464 Del Skrevet 24. desember 2008 Ønsker deg og dine en riktig så god og fredfylt jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #465 Del Skrevet 24. desember 2008 Hei jenter! Satt og svarte hver enkelt, men så ville ikke KG ha alle smileyene vi hadde til sammen, og så skulle jeg fikse på det, men så kræsja firefox, og jeg ble grinete Så jeg bare gir alle dere som har holdt liv i boka mi en god jule og en skikkelig nisse Jeg har vært julekjerring de siste dagene, så KG har blitt nedprioritert. Vi snakkes snart igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 25. desember 2008 #466 Del Skrevet 25. desember 2008 God jul søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #467 Del Skrevet 25. desember 2008 Første juledag er en ikke-dag. En dag man bare rydder etter festen, og ellers ikke gjør noe som helst. Enten leser man eller ser på film, småspiser rester etter julematen og får pels på tennene av alt godteriet. Sånn har det vært i dag I går begynte dagen med en lang tur med hunden. Det er veldig stille om morgenen, og det er veldig deilig med en sånn tur alene. Så var det kaffe, frokost og Tre nøtter til Askepott Ble skuffa da jeg oppdaget at TV2 dubber Donald og vennene hans til norsk, så jeg boikottet egentlig TV2, NRK har de orginale stemmene og sangene enda Sånn skal det være. Ribba ble bra, sausen ble bedre. For første gang klarte min kjære og jeg å samarbeide på kjøkkenet. (Ja, det må to til for å lage en god saus) Vi var så fornøyde og stolte over innsatsen med sausen, at vi glemte tid og sted, noe som førte til ihjelkokte poteter. Men ingenting er som ferdigknuste poteter til julemiddagen, det er helt sikkert Jeg er fornøyd med gavene jeg mottok, folk kjenner meg godt, virker det som Fikk Koss hodetelefoner til iPoden min av min kjære, og treningstøy Nå skal jeg snart legge meg, det er slitsomt å sitte i sofaen hele dagen, og ikke gjøre noe Natta, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. desember 2008 #468 Del Skrevet 26. desember 2008 Nå skal jeg snart legge meg, det er slitsomt å sitte i sofaen hele dagen, og ikke gjøre noe Akkurat det mener jeg også! I går gjorde jeg ikke annet enn å sløve, sov til og med en liten lur, og var så trøtt i går kveld! Å virkelig slappe av er jo som en hard treningsøkt Ellers så hørtes det ut som en veldig vellykket julekveld! Kos deg videre i romjula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #469 Del Skrevet 26. desember 2008 Kanskje jeg skal la være å trene i morgen, bare slappe av i sofaen Nei, huff og fy!! I morgen er det trenings, det går ikke an å sitte på ræva så mye som jeg har gjort disse to siste dagene. Det er vel kun 1. og 2. juledag det er lov Resten av året er det opp å røre på seg Kanskje jeg skal utfordre deg på 100 før 4. Ansjoni.... Jeg tar 101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LindaKristin Skrevet 26. desember 2008 #470 Del Skrevet 26. desember 2008 Slitsomt med jul ja! Har du hatt det fint med dine? Har akkurat sett Arn-tempelridderen vi nå,den ER så bra!Leie 2'eren i morga.. Sov godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #471 Del Skrevet 26. desember 2008 Hei LK Vi så Arn på kino, den første altså. Toeren fikk jeg aldri sett, men det må jeg nesten, må jo vite hvordan det går Jula har gått smertefritt i år og Du får sove godt, jeg skal pakke treningsbagen, og deretter legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. desember 2008 #472 Del Skrevet 26. desember 2008 Kanskje jeg skal utfordre deg på 100 før 4. Ansjoni.... Jeg tar 101 Du får ta 200 før 3. du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #473 Del Skrevet 27. desember 2008 Blir jeg ikke hot da, blir jeg det vel aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 27. desember 2008 #474 Del Skrevet 27. desember 2008 Ser du har hatt en fin jul:) Håper du har kost deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #475 Del Skrevet 27. desember 2008 Jepp, jeg har kost meg supermasse Ser du har gjort det samme, det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 27. desember 2008 #476 Del Skrevet 27. desember 2008 Hei Jeg er ikke så flink til å besøke dagbøker jeg Har dårlig samvittighet for det..... Skal dere også gifte dere på ambassade! Har ikke fått med meg det jeg. Og orker ikke å lese hele dagboka di Skal dere ha med noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #477 Del Skrevet 27. desember 2008 Jepp, vi skal også til ambassade Vi skal dra helt alene, vi benytter oss nok av ambassadens vitner. Så romlemantisk atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 27. desember 2008 #478 Del Skrevet 27. desember 2008 Syntes folk dere er teite...? Syntes selv vi blir møtt med litt rare blikk. Spesielt siden vi er unge. Men det er slik vi vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #479 Del Skrevet 27. desember 2008 Kanskje ikke teite... men ikke alle ble helt hjertelige i gratulasjonene sine før de fikk vite at vi skulle ha fest hjemme... hehe De fleste har sagt at de unner oss turen, og at det er like greit å gjøre det på den måten, som å gifte seg på tinghuset. Det er jo nesten ingen som får lov til å se selve vielsen der inne likevel. Men fest må det bli, visstnok. Har bare lyst til å samle en hel gjeng et sted, veldig uformelt og bare danse etter ABBA eller no... Ja, jeg har nettopp sett Mamma Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 28. desember 2008 #480 Del Skrevet 28. desember 2008 Mamma Mia ja den som ikke får danseføtter når de ser den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg