Sekretæren Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #441 Del Skrevet 18. desember 2008 Sukk.... jeg forstår at folk kan begå 'a crime of passion'.... Men såååå langt håper jeg ikke det går, da kan man vel anses som ustabil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #442 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg klipte meg i går, forresten. Så nå er jeg julefin Ble ingen stor foandring, skulle bare klippe litt tupper, tynne det ut og klippe det litt opp, så jeg kan ha en fasong på det. Liker langt hår på meg selv, tok et par prøverunder med kort hår for å finne det ut Ikke mer kort hår på meg, da ser jeg virkelig ut som ei røy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. desember 2008 #443 Del Skrevet 18. desember 2008 Deilig med en liten juleoverhaling for håret, selv om den ikke er så stor da Jeg tar heller aldri mye, er litt for glad i håret mitt Men det gikk greit å ta 15 cm sist altså, så jeg har kommet meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #444 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, jeg var mye verre da jeg var yngre. Hadde jeg først fått langt hår, og bestemt meg for å ha det, kunne frisøren knapt bruke saksa Og hva er vitsen da, lissom... Har funnet ut at de fleste frisører gjør meg fin, hvis jeg følger rådene dems. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 18. desember 2008 #445 Del Skrevet 18. desember 2008 Drama-queen ja, det er vel ikke uten grunn at du har studert det du har studert Kanskje jeg skal prøve det en gang da. For all del - det kan fly en glose eller to fra meg og, og jeg kan være skikkelig bitch og si ting som jeg VET sårer.. Men jeg syns som regel at når jeg har sagt mine argumenter (som selvsagt er utmerkede) én gang, så får det holde, jeg gidder ikke gjenta meg selv. Og da er som regel jeg ferdig med å argumentere lenge før den jeg krangler med... Så da holder jeg heller munn og bare er Jeg er også "flink" til å servere gloser som sårer og kan være skikkelig sur og sint, men blir fort lei meg og stille Heldigvis er det sjeldent vi krangler!! Jeg klipte meg i går, forresten. Så nå er jeg julefin Ble ingen stor foandring, skulle bare klippe litt tupper, tynne det ut og klippe det litt opp, så jeg kan ha en fasong på det. Liker langt hår på meg selv, tok et par prøverunder med kort hår for å finne det ut Ikke mer kort hår på meg, da ser jeg virkelig ut som ei røy Uhh, da skulle du sett meg på håret da, julefin og veldig kort, men tror jeg klarte å unngå å ende opp som ei røy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #446 Del Skrevet 18. desember 2008 Uhh, da skulle du sett meg på håret da, julefin og veldig kort, men tror jeg klarte å unngå å ende opp som ei røy Jeg har stor tro på at du kler det mye bedre enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 18. desember 2008 #447 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg har stor tro på at du kler det mye bedre enn meg Og jeg vet at du kler langt hår bedre enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #448 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg syns du var veldig fin på brudebildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 18. desember 2008 #449 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg syns du var veldig fin på brudebildene Takk for det, og jeg trives med lengden, da kunne en bare pakke det bort i strikk om en ikke gadd å gjøre noe mer. Men så ble det mellomlangt og håpløst og nå er det kort og konsist for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 19. desember 2008 #450 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg klarer ikke velge mellom disse to: eller Morsomt, men fy søren så forbanna jeg hadde blitt om min kjære hadde gjort noe tilsvarende! Kaste ut madrassen liksom... :dåne: Ja jeg overrasket tilogmed meg selv den gangen... Dette kunne jeg glatt ha gjort Godt vi er flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #451 Del Skrevet 19. desember 2008 Nå har jeg på en måte tatt ferie. Det føles hvertfall slik, jeg har nemlig arbeidsplassens mest fordelaktige turnus i forhold til jul og nyttår Jeg skal ikke på jobb før 29. og 30. dvs jeg går av vakt på nyttårsaftten, og så har jeg langfri igjen Da er det bare å stå opp, og slenge kalkunen i ovnen. Eller steika eller hva det nå blir.... Tror kanskje jeg har lyst på kalkun, jeg lagde ikke det i fjor. Vi skal være her hjemme på julaften, var hos foreldrene mine i fjor. Så jeg skal igjen stå for julemiddagen, noe jeg er veldig flink til Ikkeno dvask svor her i huset, nei Gleder meg til jul Jeg må forte meg å kjøpe resten av gavene for å få sendt de avgårde... spørs om de kommer frem... sånn er det med jula. Plutselig er den der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. desember 2008 #452 Del Skrevet 19. desember 2008 Det er noe med å komme som julekvelden på kjerringa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. desember 2008 #453 Del Skrevet 19. desember 2008 Det skjer hvert år det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. desember 2008 #454 Del Skrevet 20. desember 2008 Nå har jeg på en måte tatt ferie. Det føles hvertfall slik, jeg har nemlig arbeidsplassens mest fordelaktige turnus i forhold til jul og nyttår Jeg skal ikke på jobb før 29. og 30. dvs jeg går av vakt på nyttårsaftten, og så har jeg langfri igjen Da er det bare å stå opp, og slenge kalkunen i ovnen. Eller steika eller hva det nå blir.... Tror kanskje jeg har lyst på kalkun, jeg lagde ikke det i fjor. Vi skal være her hjemme på julaften, var hos foreldrene mine i fjor. Så jeg skal igjen stå for julemiddagen, noe jeg er veldig flink til Ikkeno dvask svor her i huset, nei Gleder meg til jul Jeg må forte meg å kjøpe resten av gavene for å få sendt de avgårde... spørs om de kommer frem... sånn er det med jula. Plutselig er den der. Så deilig at har en så bra turnus da! Da blir det feriefølelse da. Det høres bra ut at du er en super-kokk. Begynner å lære jeg også, men tror jeg skal vente litt med å lage stor julemiddag til hele familien. Overlater det hvertfall til pappa i år. Da blir det god mat da! Plutselig er jula her, og plutselig er den over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LindaKristin Skrevet 20. desember 2008 #455 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei! Ville bare innom for å ønske deg en kjempegod jul Lykke til med julemiddagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 21. desember 2008 #456 Del Skrevet 21. desember 2008 Vil ønske deg en koselig jul og et riktig godt nytt år! Håper du koser deg og får det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 21. desember 2008 #457 Del Skrevet 21. desember 2008 Inne med en jule til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. desember 2008 #458 Del Skrevet 22. desember 2008 Shorty Håper julefreden har begynt å senke seg, til tross for at det kan bli hektisk de siste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 22. desember 2008 #459 Del Skrevet 22. desember 2008 Så deilig med litt fri i jula Det ser ut til at det blir god mat både jul og nyttårsaften hos dere Tror det blir kalkun på oss nyttårsaften også Alt klart hjemme til jul da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. desember 2008 #460 Del Skrevet 22. desember 2008 Du, vi vant ikke i dag heller! Nå har de ikke mange sjansene igjen til å gjøre opp for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg