Sekretæren Skrevet 21. november 2008 Forfatter #241 Del Skrevet 21. november 2008 Muffin! skrev: Innom med en god helg- Takk søta! I dag tror jeg at jeg skal spise deg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. november 2008 #242 Del Skrevet 21. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. november 2008 #243 Del Skrevet 22. november 2008 Miss Shorty skrev: Vel, i natt har det hvertfall vært rolig Det er fire gutter på ca 20 år, psykisk utviklingshemmet. Jeg kaller de barna mine, selv om de er store gutter. Du da? Samme bransje? hehe... da skjønner jeg. Jeg jobber på en skjermet dement enhet jeg da 12 gærne gamlinger... neida... de er som regel veldig greie, blide og fornøyde, sover for det meste på natta. Eneste problemene er når de våkner rundt midnatt, kler på seg, tusler ut i stua og mener hardnakket at nå er det morran og nå skal de ha frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. november 2008 #244 Del Skrevet 22. november 2008 Høres litt koselig ut, syns jeg... Stort sett i hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. november 2008 Forfatter #245 Del Skrevet 22. november 2008 Gamle folk kan være skikkelig sta da Det er koselig der jeg jobber og. Men man blir litt miljøskada. Jeg blir så innmari bevisst mine egne autistiske trekk og tvangsnevroser Apropos miljøskada... her om dagen satt jeg en halvtime på do og leste Pondus og lo høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. november 2008 #246 Del Skrevet 23. november 2008 Miss Shorty skrev: Apropos miljøskada... her om dagen satt jeg en halvtime på do og leste Pondus og lo høyt! Ehhh... er det unormalt?? :klø: Vi har masse Pondus og Rocky på do, og ler stadig høyt av det... Heeeelt som det skal være det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. november 2008 Forfatter #247 Del Skrevet 23. november 2008 cypress skrev: Ehhh... er det unormalt?? :klø: Vi har masse Pondus og Rocky på do, og ler stadig høyt av det... Heeeelt som det skal være det!! Jeg gjorde det ikke før jeg flyttet sammen med en mann og to gutter, så derfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 23. november 2008 #248 Del Skrevet 23. november 2008 Hiver meg med på pondus på do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 23. november 2008 #249 Del Skrevet 23. november 2008 cypress skrev: Ehhh... er det unormalt?? :klø: Vi har masse Pondus og Rocky på do, og ler stadig høyt av det... Heeeelt som det skal være det!! Hehe, da er vi flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. november 2008 #250 Del Skrevet 23. november 2008 Du små'n, lag deg en Facebook-profil a!! Bli med i gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. november 2008 #251 Del Skrevet 23. november 2008 cypress skrev: Du små'n, lag deg en Facebook-profil a!! Bli med i gjengen! Jess, kom AN Du vil vel ikke havne utenfor det gode selskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. november 2008 Forfatter #252 Del Skrevet 23. november 2008 Kanskje... lage en hemmelig KG-FB-profil..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 24. november 2008 #253 Del Skrevet 24. november 2008 Ohhh, secret agent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. november 2008 #254 Del Skrevet 24. november 2008 Undercover-Shorty. Vi har også Pondusbok på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. november 2008 Forfatter #255 Del Skrevet 24. november 2008 Sånn... nå har jeg laget meg en superhemmelig KG-FB-profil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 24. november 2008 #256 Del Skrevet 24. november 2008 cypress skrev: Høres litt koselig ut, syns jeg... Stort sett i hvert fall... stort sett er de gamle så søte ja... Miss Shorty skrev: Sånn... nå har jeg laget meg en superhemmelig KG-FB-profil.... ooohh... kan jeg også være vennen din?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. november 2008 Forfatter #257 Del Skrevet 24. november 2008 TuttaV skrev: ooohh... kan jeg også være vennen din?! Ja, da blir du min første KGvenn på FB Sender PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. november 2008 #258 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg vil også være FB-venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. november 2008 #259 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg vil også være venn! Hvis det ikke spoiler trenings-kikking da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. november 2008 #260 Del Skrevet 24. november 2008 Haha, nå kan vi si hei på ordentlig! (så blir kanskje cypress fornøyd også... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg