Gå til innhold

En tuttifruttitilværelse

absinthia

Anbefalte innlegg

Ha-ha.. med alle de fine tingene jeg kunne ha gjort i kveld, endte jeg opp med å stelle føttene mine. Det er forsåvidt helt greit, jeg både trenger det og koser meg med det. Antagelig kommer denne kvelden til å ende opp som et slags hjemmespa.

Yupp.. der sa jeg det, best å legge ansiktsmaske også mens jeg er i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg stakk innom og legger igjen noen ord for å legge deg til lista mi. :)

Så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk faktisk gjennomført en av kveldsplanene, det var den med småflørtingen, dessuten sa den søte mannen (han ville sikkert likt å bli kalt en hunk ;) ) at han ville ut å gå tur med meg.

-Ja han tok opp emnet selv, det er ikke jeg som har truet ham :fnise:

For første gang på 2-3 år driver en mann på min egen alder og flørter med meg.. dvs han er vel en 3-4 år yngre enn meg, men siden jeg mener at folk i 30-årene er på min alder, så er han jo det! De andre har vært i 20-årene, jeg føler at de er litt unge, selv om det egentlig er av forfengelighetshensyn på min side. Det er nemlig litt flaut å ha hengt sammen med menn i omtrent den samme aldersgruppen i nærmere 20 år i strekk. Hurra for menn over 30!

Nabohingsten er jo forsåvidt også på min alder, men han har jeg av uvisse grunner ikke tatt med i denne beregningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser det helt tydelig, med en gang jeg er hjemme alene, så kommer mitt alter ego frem. Jeg vet ikke hva hun heter, men det er helt klart at hun er litt opphengt i menn.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går løste jeg helt uventet noe jeg ikke engang visste var et mysterium. Jeg har nettopp snakket om den unge mannen som sendte meg flere meldinger; det viste seg at den første meldingen ikke var fra ham, men fra mannen som jeg nettopp har begynt å småflørte litt med. I går drev jeg og slettet meldinger og oppdaget at det sto navnet til sistnevnte på en gammel melding. Jeg åpnet den og så at det var meldingen som lød: Hvor ble du av? ..og den var sendt lenge før jeg dro fra nach.

Han hadde sikkert fått nummeret mitt fra kompisen sin (som absolutt synes at det er en god ide at det blir et par av oss).

Unggutten hadde altså bare sendt de to siste meldingene.. men jeg søkte bare på ett nummer, fordi jeg trodde at det var bare en mann som hadde sendt meldingene, jeg sjekket jo ikke tidspunktene de alle var sendt på heller.

Årsaken til at han lurte på hvor jeg var, var at jeg sto og snakket med ham og en venn (av oss begge). Vi bestemte oss for å gå ut på verandaen, men da jeg skulle gå ble jeg stoppet i døra fordi jeg hadde en pils i handa når serveringen nettopp hadde tatt slutt. Jeg drakk opp pilsen og gikk ut den andre veien, der jeg kom i snakk med noen andre og havnet på nach hos "hingsten", ganske synd egentlig.. for jeg hadde det mye koseligere med de to andre. Grunnen til at det ikke var så veldig koselig hos hingsten, var at det var et par som hadde kranglet og ikke ville snakke med hverandre, en dame var sur på kjæresten og fortalte om hvorfor og et par av oss andre kom på hvordan det kunne være med alle de tåpelige kranglene i faste forhold.

Det endte for min del med at jeg gikk hjem, laget meg en veldig god nattmat og var overlykkelig over at jeg var single og slapp tåpelige sjalusidrama mm.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhu!

Det er formiddag og jeg tror jammen at jeg skal vekke "fjortisberta" og dra henne med på kafe :)

Best å begynne nå, hun trenger omtrent en time på badet, før hun føler seg klar. Jeg mistenker at all tiden på badet mest går ut på å gre håret på 100 forskjellige måter og ta lassevis med hårprodukter i det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. jeg har visst en slags date i morgen :)

"absinthia nynner glad og fornøyd, selv om hun synes at det er litt skummelt" :sexy::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eller annen gang etter 22.30 bærer det løs. :sjokk:

Merkelig hvor smånevrotisk jeg blir, selv om det faktisk er en mann jeg kjenner. Han har jo ikke akkurat blitt noe skumlere enn før på noen måte. Kanskje det blir litt mindre skummelt etter noen :ol: ? På den andre siden, kan det hende at jeg blir litt roligere når jeg ser ham, han har ofte en beroligende virkning på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva skal jeg ha på meg..?

Været tilsier at jeg burde trekke i regndress, men det blir det ikke noe av nei! Jeans, trenchcoat og fin topp burde være greit, selv om jeg kunne ha tenkt meg til å ha sandaler og den fine hvite monroe-inspirerte kjolen min. Jeg liker kjoler og skjørt. ..kanskje jeg får stryke et skjørt og ta på meg.. dvs. et av de som jeg ikke har "vokst fra" etter de siste to kiloene.

..jeg kommer ikke over hvor begredelig det er at et par skarve kilo, gjør at de fleste bh-ene, buksene og enkelte topper har blitt litt vel knappe. Noen av buksene får jeg faktisk ikke lukket. Tenk at dette skulle hende meg, etter å ha ligget jevnt i vekt og størrelse siden jeg var 13-14 år.. ja, ja.. (Voldsomt fokusert på dette ja, hadde det vært noen andre, ville jeg syntes at det var helt latterlig at de kunne kave seg opp over en slik bagatell).

Kveldens antrekk skal ihvertfall være veldig feminint. Såpass barske og naturlig maskuline typer som denne mannen gir meg lyst til å være tilsvarende feminin; -det ligger nok en biologisk forklaring bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens modus: temmelig betatt, glad, litt ør og et snev av hangover. :rødme:

- og det var ikke farlig i det hele tatt. :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en vellykket date. :)

Jepp.. veldig!

...vi kjente jo hverandre fra før da, vi har bare ikke vært ute på date før og det viste seg å være en veldig god ide! :)

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har visst en slags avtale i neste uke også . :danse:

Ellers har jeg fått tilbake nesten alle klærne, min søte lille fjortisdatter (som har blitt større enn meg) har stukket av med og tatt med til farens hus. Det var flere ting der som jeg nesten hadde glemt av. Jeg hadde en kul bukse som hun skulle få låne når de dro på ferie, dersom jeg fikk tilbake de andre klærne mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da typisk at når det plutselig dukket opp en romanse, så skal jeg reise bort snart Ja,ja.. jeg visste jo ikke bedre da jeg planla hva jeg skulle gjøre i sommer og nå er det for sent å gjøre noe med. :sukk:

Det blir fint med en reise likevel; godt å få se slekta igjen!

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sitter en afrikaner og synger en vakker sang utenfor inngangsdøra til den ene av de små toetages "blokkene" på andre siden av veien. Han var flink til å synge også.

For et par dager siden satt noen og spilte trekkspill slik at jeg hadde musikk når jeg tok kveldskaffen min ute på trappa.

Der jeg bodde før, hadde jeg en proff cellist som nabo. Det var fint å sitte på trappa om kveldene å høre på når hun øvde.

Nå har jeg i tillegg en fin ting på gang (tror jeg) med gitaristen som jeg drømte spilte serenader for meg på gitaren her en natt, så livet er fullt av fin musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett hvem som har en slags date i kveld?! :duskedame::lur:

I morgen skal jeg reise bort til et sted der jeg skal ha ansvar for at en gruppe mennesker har det fint med tilstrekkelig med aktivitetstilbud, i tillegg så skal jeg drive litt på med hester. Det blir fint! - Jeg skal jo hjem igjen i helga en tur og så skal jeg tilbake, hjem igjen for så å reise langt nedover landet sammen med barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... tror jammen ikke at jeg kan kalle meg for single lenger..

- pussig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får man si var godt jobbet! :) Håper den fine trenden fortsetter.

Hehe.. jo jeg er litt satt ut selv og det virker som om han er like satt ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...