Gå til innhold

IVF GJENGEN

^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Gratulerer, Lillie! 10 egg er bra, det. Gullegget eller gulleggene er sikkert blant dem ... Håper du ikke har det for vondt etter uttaket. Blir spennende å høre om befruktningen i morgen!

Befruktningsdansen starter: :danser::danser::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, da er jeg kommet hjem igjen.

Fikk ut ti egg denne gangen, og må si meg fornøyd med det. :)

Uttaket gikk veldig fint, og jeg føler meg i ok form (litt ømhet i eggstokkene, men det kan jeg fint leve med).

Nå er det bare å vente på tlf i morgen fra sykehuset, spent på hvor mange som blir befrukta (har dårlig erfaring fra sist, så forhåpningene har jeg ikke skrudd opp akkurat. Er forberedt på det meste).

Nå blir det sofaen på meg resten av ettermiddagen og kvelden ;)

Så bra Lillie :hoppe: :hoppe:

Åååhhh.. da blir det spennende i morgen.. Befruktningsdans skal bli !!!!!

Skal prøve meg på en slik fin danseoppvisning Fisk laget til meg ;)

:danser: :danser:

:danser: :danser: :danser:

*befrukt*befrukt*befrukt*befrukt*

:danser: :danser: :danser:

:danser: :danser:

Endret av Ann78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ballerina i mitt forrige liv, jeg! Står til, Lillie?

Hun ligger nok på sofaen :veslejenta: Men hun ser jo at vi har tenkt på henne når hun kommer innom da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter innom... I dag skulle gyn. sende henvisning til ass. befr. for oss. Så jeg joiner vel dere om noen måneder tenker jeg. Kan lese og lære litt i mellomtiden kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg med også!

Begynt med nedregulering i dag. Veklsende følelser ang. det, er delvis happy, delvis lei av lang og tung prosess og delvis vettskremt.

Men, nå er det håpet jeg skal fokusere på! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg med også!

Begynt med nedregulering i dag. Veklsende følelser ang. det, er delvis happy, delvis lei av lang og tung prosess og delvis vettskremt.

Men, nå er det håpet jeg skal fokusere på! :Nikke:

Så godt at du er i gang Kvist !!!

Ja nå krysser vi fingrene :jepp: Dette skal gå bra !!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvist- Gratulerer med oppstart!

Jeg er litt nedstemt akkurat nå. Bare tre befrukta denne gangen også. Skjønner ikke hva som er galt med eggene mine (mannens prøver er jo helt fine, så det må jo være mine egg det er noe med). :tristbla:

Jeg får litt flashback til mai måned, og jeg vet jo hvordan det gikk. Huff, begynner å lure på om hele dette IVF-styret er noe for oss egentlig.

Blir innsetting torsdag, hvis nå et av eggene klarer å overleve til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt nedstemt akkurat nå. Bare tre befrukta denne gangen også. Skjønner ikke hva som er galt med eggene mine (mannens prøver er jo helt fine, så det må jo være mine egg det er noe med). :tristbla:

Jeg får litt flashback til mai måned, og jeg vet jo hvordan det gikk. Huff, begynner å lure på om hele dette IVF-styret er noe for oss egentlig.

:troest::klem:

Uff, forstår at du er nedstemt og krysser fingrene for at eggene klarer seg og at et av dem blir til en nydelig baby til sommeren. Vet godt at oppmuntringer sjelden hjelper når man er trist og lei, men tre befruktede egg er jo tross alt tre befruktede egg, og det betyr at det er mye større sjanse nå enn hvis dere ikke hadde forsøkt IVF.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvist- Gratulerer med oppstart!

Uffda Lillie :troest: Skjønner du blir nedfor.. Men det kan jo gå helt supert for det !!!!! Du trenger jo bare ETT gull-egg !!!

Jeg krysser alt jeg har for at det skal gå bra.. :jepp: :jepp: (nå kan jeg faktisk krysse bena også)...

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, Lillie, at det bare trengs ett egg for å lykkes! Jeg krysser fingrene for deg og håper at det riktige egget er blant de tre, og at de klarer seg til torsdag :klemmer:

Velkommen til oss, Kvist! Blir spennende å følge deg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode ord, jenter! :klemmer:

Jeg er bare så redd for at dette blir en reprise fra forrige ivf. Hadde en bedre følelse denne gangen, men nå vet jeg ikke lenger. Skjønner ikke hvordan jeg skal få morgendagen til å gå...Vil bare bli ruger, så vet jeg iallefall at alt jeg har gjennomgått har ikke vært helt forgjeves.

Harlekin- hvordan går det med deg og sprøytinga? Snart klar til uttak? Jeg skal krysse alt for deg, og også danse eggløsningsdansen for deg.;)

Ann - jeg krysser også alt jeg har for deg, og håper på to blå om ikke så lenge.Blir utrolig spennende når du skal teste.:)

Kvist- igjen, lykke til med oppstart og spraying. :) Håper du slipper bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Lillie, det skal ikke blir en reprise! Denne gangen blir du ruger på et flott egg :klemmer: Håper du har noe å aktivisere deg med, slik at tiden går litt fortere. Grusomt å bare gå der å vente uten å klare å tenke på noe annet ...

Det går fint med sprøytingen. Det er jo lett å sette sprøyte jo! :jepp: I hvert fall Puregon. Jeg kjenner litt småsmerter, ømhet, verking og stikk i magen, som jeg håper er folliklene som utvikler seg. Jeg skal på UL på torsdag, så da får vi se hvordan det står til der nede. Jeg er veldig spent, men har på en måte litt dårlig følelse, akkurat som jeg tror at dette ikke kommer til å gå. Men det kan være det føles uvirkelig å skulle lykkes fordi jeg ikke har gjort dette før! Jeg håper i hvert fall det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi jentene snart må ta oss en tur inn på deppe-hjørnet jeg, for jeg er også ganske negativ i dag.. Skikkelig dårlig humør og tror ikke noe kommer til å gå, vondt i magen igjen også :sukk: men vi må vel snu den her tanken :klø: eller ???

Vi skal jo få det til !!!!!! :hoppe: :hoppe:

*prøve å få frem litt positiv energi her * :skya: :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det går bra, jenter!

Lillie: 3 egg er jo mer enn nok til å få det ene gullegget som trengs. og usannsynlig mye bedre enn ingen! jeg har troen som bare det!

Ann: bare modningen som foregår hos deg, veit du. har troen for at det går bra for deg også, jeg. og om noen ganske få dager så blir det 2 flotte, fantastiske streker. Ikke lenge igjen nå.

Må få frem godfølelsen, veit dere. Skuffet blir man uansett hvor nøktern man forsøker å være. kanskje lettere å være positiv på andres vegne, men...

Her må det heies og danses alt det vi er gode for!!!!

:duskedame::danser::duskedame::danser::duskedame::danser::duskedame:

:danser::duskedame::danser::duskedame::danser::duskedame::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillie: gratulere med tre befruktede egg! Det trenger ikke være negativt i det hele tatt. Selv om jeg forstår at du føler det slik akkurat nå... :klem:

til meg sa spesialisten at uansett hvor mange egg som blir tatt ut er det ikke så mange som er bra alikevel... Det er ett gullegg :) Det er alt du trenger....

Lykke til! Håper det går bra denne gangen!

Ellers jeg jeg spent på Ann78! Hvor mange dager er det til du kan teste nå?

Selv har jeg mensmurringer så srøytestikkingen kommer nærmere og nærmere...

Det jeg lurer på nå er hvordan dere løser sprøytegreiene med jobbing... Ser for meg et styr med stikking på jobb.... Jeg jobber til så forskjellige tider at jeg må stikke utroooolig tidlig om jeg skal stikke hjemme hver dag... Går det greit å stikke på jobb???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillie: gratulere med tre befruktede egg! Det trenger ikke være negativt i det hele tatt. Selv om jeg forstår at du føler det slik akkurat nå... :klem:

til meg sa spesialisten at uansett hvor mange egg som blir tatt ut er det ikke så mange som er bra alikevel... Det er ett gullegg :) Det er alt du trenger....

Lykke til! Håper det går bra denne gangen!

Ellers jeg jeg spent på Ann78! Hvor mange dager er det til du kan teste nå?

Det jeg lurer på nå er hvordan dere løser sprøytegreiene med jobbing... Ser for meg et styr med stikking på jobb.... Jeg jobber til så forskjellige tider at jeg må stikke utroooolig tidlig om jeg skal stikke hjemme hver dag... Går det greit å stikke på jobb???

Jeg ser nå at dette kunne se negativt ut, men det jeg mente egentlig var at han sa at de som var egnet og bra blir befruktet, og det var de beste som holdt seg lengst. Det å få ut mange egg var ikke ensbetydende med å få bra egg, og det å få befruktet få egg er ikke ensbetydende med at det er dårlige egg. Det kan også være tvert i mot...

Nei dette ble knotete, håper du forstår hva jeg mener Lillie, og at du ikke misforstår. Vil deg ALT godt!!!

Gjestivitas...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stikker ca. 7 om morgenen. Jeg gidder ikke å dra med meg sprøyten på jobben, det holder lenge med sprayen! Men det går sikkert greit å ta med sprøyten også. Når du har gjort det en gang, vet du hvordan det skal gjøres, og da kan du lett sette sprøyten på toalettet på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...