Vilje Skrevet 15. mars 2009 #621 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg har bare to egg så statistisk sett skal det ene overleve (50-60 %) men statistikk kan lyve... Flowergirl; vet ikke hva blødning kan komme av, eneste som slår meg er irriterte slimhinner evt av crinone eller no... Tror ikke det er så mye fare på ferde egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 15. mars 2009 #622 Del Skrevet 15. mars 2009 Har ikke begynt med crinone enda.. får bare litt små-angst av sånne ting nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #623 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har bare to egg så statistisk sett skal det ene overleve (50-60 %) men statistikk kan lyve... Flowergirl; vet ikke hva blødning kan komme av, eneste som slår meg er irriterte slimhinner evt av crinone eller no... Tror ikke det er så mye fare på ferde egentlig. Skal krysse fingrene for at du får satt inn et friskt og flott egg!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #624 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har bare to egg så statistisk sett skal det ene overleve (50-60 %) men statistikk kan lyve... Flowergirl; vet ikke hva blødning kan komme av, eneste som slår meg er irriterte slimhinner evt av crinone eller no... Tror ikke det er så mye fare på ferde egentlig. Skal krysse fingrene for at du får satt inn et friskt og flott egg!! Lykke til! Gjestivitas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 16. mars 2009 #625 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har begynt på progynova i dag - da blir det tinforsøk igjen på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inkasikin Skrevet 16. mars 2009 #626 Del Skrevet 16. mars 2009 Hei alle sammen. Ligger nå på sengen og slapper av etter å ha vært på uttak i dag. Fikk ut 9 egg denne gangen. Er veldig fornøyd med det siden jeg bare fikk ut 4 første gang. Nå er det bare å krysse fingrene for at mange blir befruktet og er av god kvalitet. Håper virkelig å få noen på frys. Er ikke spesielt lysten på flere uttak nå. Lykke til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #627 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har begynt på progynova i dag - da blir det tinforsøk igjen på oss! Så kjekt å høre Prada :) Denne gangen klaffer det !!!! Hei alle sammen. Ligger nå på sengen og slapper av etter å ha vært på uttak i dag. Fikk ut 9 egg denne gangen. Er veldig fornøyd med det siden jeg bare fikk ut 4 første gang. Nå er det bare å krysse fingrene for at mange blir befruktet og er av god kvalitet. Håper virkelig å få noen på frys. Er ikke spesielt lysten på flere uttak nå. Lykke til alle sammen 9 egg er jo kjempebra Hvordan gikk det med befruktningen ? Har du satt inn ? Kjempespennende !!! ..................... Jeg har vært borte fra IVF-gjengen en stund nå, men nå er det vel på tide å oppdatere litt Jeg var inne til Laparoskopi på mandag. Viste seg at mistanken min stemte og jeg har Endometriose . Det er jo litt trist, men samtidig så er det litt godt å vite at det antageligvis er det som er årsaken til at eggene vår ikke har festet seg. Nå ... har legen brent bort det dem fant av endometriose-flekker og løsnet opp i en sammenvoksning mellom bukveggen og den ene eggstokken min.. Vi ble rådet til å komme i gang med neste ivf så snart som mulig , så jeg starter opp med synarela om en ukes tid.. Måtte gå på den en hel måned før jeg skal begynne eggmodningen da, så tiden går jo.. Da blir jeg mest sansynlig ruger igjen i uke 19, begynnelsen av mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #628 Del Skrevet 19. mars 2009 Så utrolig flott at de fant årsaken og at det var noe de kan gjøre noe med, Sunny! Det vil jo si at du nå har større sjanser denne gangen enn du har hatt på kjempelenge! Så utrolig flott at dere får den hjelpen dere trenger, og jeg skal krysse fingrene for at det klaffer for dere i Mai. Det har dere jammen fortjent etter all denne prøvingen! Gjestivitas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #629 Del Skrevet 19. mars 2009 Så utrolig flott at de fant årsaken og at det var noe de kan gjøre noe med, Sunny! Det vil jo si at du nå har større sjanser denne gangen enn du har hatt på kjempelenge! Så utrolig flott at dere får den hjelpen dere trenger, og jeg skal krysse fingrene for at det klaffer for dere i Mai. Det har dere jammen fortjent etter all denne prøvingen! Gjestivitas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 19. mars 2009 #630 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er bra sunny! Synd du ikke fikk den lap'en tidligere da! Selv suller jeg med andre frys, og regner ikke med hell denne gangen heller. Så kanskje får også jeg lap? Aner jo ikke hva disse "offentlige" legene tenker, eller om de i det hele tatt gidder å bry seg med å gi meg lap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 21. mars 2009 #631 Del Skrevet 21. mars 2009 Det er bra sunny! Synd du ikke fikk den lap'en tidligere da! Selv suller jeg med andre frys, og regner ikke med hell denne gangen heller. Så kanskje får også jeg lap? Aner jo ikke hva disse "offentlige" legene tenker, eller om de i det hele tatt gidder å bry seg med å gi meg lap... Jeg trodde nesten ikke du kom til behandling offentlig om man ikke har vært gjennom lap først, lap var hvertfall en del av utredningen for meg. Tror ikke lap skulle være noe problem å få.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #632 Del Skrevet 21. mars 2009 Det er bra sunny! Synd du ikke fikk den lap'en tidligere da! Selv suller jeg med andre frys, og regner ikke med hell denne gangen heller. Så kanskje får også jeg lap? Aner jo ikke hva disse "offentlige" legene tenker, eller om de i det hele tatt gidder å bry seg med å gi meg lap... Jeg trodde nesten ikke du kom til behandling offentlig om man ikke har vært gjennom lap først, lap var hvertfall en del av utredningen for meg. Tror ikke lap skulle være noe problem å få.... Ja, det er synd jeg ikke var inne til Lap tidligere, men det er min egen feil. Vi valgte å gå på privat klinikk istedet for å stå i kø offentlig. Når man først kommer til på fertiliteten på sykehuset er Lap noe av det første dem gjør, men ikke på privat klinikk, desverre Der må man nemlig betale ganske mye for hver enkelt ting.. Jeg trodde at dette ville klaffe ganske raskt siden jeg har et barn fra før, men den gang ei.. Vi har tapt hvertfall 60 tusen på å velge privat klinikk, men liten vits i å gruble og angre på det nå. Gjort er gjort Neste gang sitter spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #633 Del Skrevet 21. mars 2009 Ikke alle er igjennom lap i det offentlige. Kommer litt ann på diagnosen. Selv har jeg pcos og det ble derfor aldri gjort noe annen utredning enn UL og pergo. Jeg mistenker endometriose, men ble gravid på tredje ivf så da får det bare være. Men det kunne ha forklart mye smerter ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 22. mars 2009 #634 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg har vært borte fra IVF-gjengen en stund nå, men nå er det vel på tide å oppdatere litt Jeg var inne til Laparoskopi på mandag. Viste seg at mistanken min stemte og jeg har Endometriose . Det er jo litt trist, men samtidig så er det litt godt å vite at det antageligvis er det som er årsaken til at eggene vår ikke har festet seg. Nå ... har legen brent bort det dem fant av endometriose-flekker og løsnet opp i en sammenvoksning mellom bukveggen og den ene eggstokken min.. Vi ble rådet til å komme i gang med neste ivf så snart som mulig , så jeg starter opp med synarela om en ukes tid.. Måtte gå på den en hel måned før jeg skal begynne eggmodningen da, så tiden går jo.. Da blir jeg mest sansynlig ruger igjen i uke 19, begynnelsen av mai Såååå bra at de fant noe da, det kan jo kanskje forklare hvorfor det ikke har gått hittil!!! Håper virkelig dette virker og at det nå fungerer Jeg trodde nesten ikke du kom til behandling offentlig om man ikke har vært gjennom lap først, lap var hvertfall en del av utredningen for meg. Tror ikke lap skulle være noe problem å få.... Vi holder på med offentlig forsøk og lap. har ikke vært nevnt en gang... Jeg har veldig rotete hormonprøver(store svingninger) og de har mistenkt lett pco. Men har egentlig ingen god forklaring på hvorfor det ikke går for oss. Jeg tenker jo at lap. kunne vært greit i utredningen, men får stole på at legene vet hva de driver med... Blir det flere mislykkede forsøk stusser jeg ikke på å be om en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inkasikin Skrevet 22. mars 2009 #635 Del Skrevet 22. mars 2009 Sunny: 8 av 9 egg ble befruktet, men bare ett klarte seg frem til innsetting. Hadde så veldig håpet på å få noen på frys, men nei.... Men nå ruger jeg værtfall på deg jeg håper er gullegget. Hadde mye ondt etter uttaket og har nå brukt nesten ei uke på å komme meg igjen. Dumt du ikke har fått lap tidligere, men krysser fingrene for at det skal lykkes for dere nå. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #636 Del Skrevet 23. mars 2009 Såååå bra at de fant noe da, det kan jo kanskje forklare hvorfor det ikke har gått hittil!!! Håper virkelig dette virker og at det nå fungerer Vi holder på med offentlig forsøk og lap. har ikke vært nevnt en gang... Jeg har veldig rotete hormonprøver(store svingninger) og de har mistenkt lett pco. Men har egentlig ingen god forklaring på hvorfor det ikke går for oss. Jeg tenker jo at lap. kunne vært greit i utredningen, men får stole på at legene vet hva de driver med... Blir det flere mislykkede forsøk stusser jeg ikke på å be om en. Takk Strix Nå er det vel ikke lenge til det er din tur til å bli ruger ? Krysser fingrene for deg !!! Sunny: 8 av 9 egg ble befruktet, men bare ett klarte seg frem til innsetting. Hadde så veldig håpet på å få noen på frys, men nei.... Men nå ruger jeg værtfall på deg jeg håper er gullegget. Hadde mye ondt etter uttaket og har nå brukt nesten ei uke på å komme meg igjen. Dumt du ikke har fått lap tidligere, men krysser fingrene for at det skal lykkes for dere nå. Klem Trist at det ikke fikk noen på frys men vi skal krysse alt vi har for at dette er GULL-EGGET !!!! :duskedame: Godt mot jenter !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 23. mars 2009 #637 Del Skrevet 23. mars 2009 Progynovabrukere - er det bare meg som får en helt utolig intens hodepine hver dag av disse hærsens små blå pillene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 23. mars 2009 #638 Del Skrevet 23. mars 2009 Merker ingenting jeg prada... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. mars 2009 #639 Del Skrevet 24. mars 2009 Progynovabrukere - er det bare meg som får en helt utolig intens hodepine hver dag av disse hærsens små blå pillene? Jeg fikk hodepine fra kl 12-13 hver dag i begynnelsen da jeg brukte Progynova. Kunne stille klokka etter hodepinen.. Og om ikke jeg tok Paracet, så varte den gjerne resten av dagen. Heldigvis gikk det over (samt de fleste andre bivirkningene) etter ei stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 24. mars 2009 #640 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg fikk hodepine fra kl 12-13 hver dag i begynnelsen da jeg brukte Progynova. Kunne stille klokka etter hodepinen.. Og om ikke jeg tok Paracet, så varte den gjerne resten av dagen. Heldigvis gikk det over (samt de fleste andre bivirkningene) etter ei stund. Jeg hadde nøyaktig samme hodepinen med Pergoen. Den kom klokka 12 hver eneste dag, helt merkelig! Progynova, hva er det som gjør at en bruker dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå