^^Sunny^^ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #141 Del Skrevet 3. september 2008 Starter med puregon i dag :hoppe: Så da er det 9 dager til UL, sansynligvis 12 dager til uttak og 14 d til innsetting Hvis bare alt går etter planen Har hatt noen dager med bivirkninger av denne sprayen trøtt, svimmel, hetetokter og småkvalm.. ikke så lenge igjen nå da, så er bare å holde ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 5. september 2008 Forfatter #142 Del Skrevet 5. september 2008 Hvordan går det med dere jenter ??? Jeg skal snart til å sette min 3 sprøyte. Fremdeles litt perioder der jeg er svimmel, trøtt og hetetokter.. Ser frem til UL om nøyaktig EN uke !! håper dere også er innom å oppdaterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpet Skrevet 5. september 2008 #143 Del Skrevet 5. september 2008 jeg har satt min tredje sprøyte og begynner å bli god på dette nå :fnis: Kontroll om en uke her også *bite negler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 5. september 2008 #144 Del Skrevet 5. september 2008 Å, som jeg misunner dere jenter.... Jeg skulle gjerne ha vært i gang med stikking, men må vente til neste uke. Jeg skulle ikke ha snakket høyt ang. få biirkninger, for i går og i dag har hodepinen vært for jæ...! Huff, ble litt klaging her, men sliter litt i dag. Ønsker alle IVF'ere en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 6. september 2008 #145 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Jeg er også misunnelig ... Ikke noe nytt fra denne fronten enda, dessverre. Jeg bare sprayer og sprayer og kommer aldri til døren ... snart to uker med Synarela, og skal spraye i mer enn én uke til før jeg begynner på sprøyter. Dette går ulidelig sakte, men jeg håper det blir verdt det til slutt! Ann og Håpet: Er det vanskelig å sprøyte? Jeg gruer meg litt til akkurat det, for det virker så vanskelig ... Lillie: Så synd du har bivirkninger. Jeg har hørt det blir bedre når man begynner på sprøyter, får håpe det gjør det meg deg også. Fortsatt god helg til alle IVF-ere! Endret 6. september 2008 av Harlekin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpet Skrevet 7. september 2008 #146 Del Skrevet 7. september 2008 Ann og Håpet: Er det vanskelig å sprøyte? Jeg gruer meg litt til akkurat det, for det virker så vanskelig ... Det er overraskende greit å sette sprøytene altså synes jeg. Ikke ille i det hele tatt. Skjønner at du gruer der, for det gjorde jeg også, men som sagt så går det overraskende lett Og når det gjelder bivirkninger så synes ikke jeg det ble så mye greiere selv om jeg har begynt med sprøyter. Bivirkningene endret bare litt karakter, og så slutta det å bli verre og verre for hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. september 2008 Forfatter #147 Del Skrevet 8. september 2008 jeg har satt min tredje sprøyte og begynner å bli god på dette nå :fnis: Kontroll om en uke her også *bite negler* Ja en kommer fort inn i det Å, som jeg misunner dere jenter.... Jeg skulle gjerne ha vært i gang med stikking, men må vente til neste uke. Jeg skulle ikke ha snakket høyt ang. få biirkninger, for i går og i dag har hodepinen vært for jæ...! Huff, ble litt klaging her, men sliter litt i dag. Ønsker alle IVF'ere en god helg! uffda.. Ikke noe kjekt med de bivirkningene altså Husk hvorfor vi gjør dette !!!! Jeg har hatt noen skikkelig møkkadager , men det kommer seg Dagene går fort de !!! Snart skal du begynne å stikke Det er overraskende greit å sette sprøytene altså synes jeg. Ikke ille i det hele tatt. Skjønner at du gruer der, for det gjorde jeg også, men som sagt så går det overraskende lett Og når det gjelder bivirkninger så synes ikke jeg det ble så mye greiere selv om jeg har begynt med sprøyter. Bivirkningene endret bare litt karakter, og så slutta det å bli verre og verre for hver dag... Det går greit å stikke. Det er jo en enkel liten sak, og spissen er så liten Nå er det snart UL Håpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 11. september 2008 #148 Del Skrevet 11. september 2008 Da har jeg blitt medlem av stikkeklubben, jenter! Menopur var ikke like enkelt å sette som puregon, men klarte det etter litt knøing (og hjelpe fra mannen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 12. september 2008 Forfatter #149 Del Skrevet 12. september 2008 Da har jeg blitt medlem av stikkeklubben, jenter! Menopur var ikke like enkelt å sette som puregon, men klarte det etter litt knøing (og hjelpe fra mannen). Så kjekt at du er i gang Lillie !!!! Jeg har vært på UL i dag og alt ser fint ut Egguttak som planlagt på mandag :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnockedUp Skrevet 12. september 2008 #150 Del Skrevet 12. september 2008 Så kjekt at du er i gang Lillie !!!! Jeg har vært på UL i dag og alt ser fint ut Egguttak som planlagt på mandag :) Så bra Hvor mange follikler så de??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 13. september 2008 Forfatter #151 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Så bra Hvor mange follikler så de??? 18 eggfollikler kom vi til Legen sa vi sansynligvis ville få ut ca 12 av dem.. Det kommer jo an på om de er i rett størrelse, osv på egguthentingsdagen.. Uansett er dette bedre resultat enn sist gang :jepp: edit... det vet jeg jo ikke før vi har fått dem ut da, men det ser kjempebra ut hittil hvertfall Endret 13. september 2008 av Ann78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 13. september 2008 #152 Del Skrevet 13. september 2008 18 eggfollikler kom vi til Legen sa vi sansynligvis ville få ut ca 12 av dem.. Det kommer jo an på om de er i rett størrelse, osv på egguthentingsdagen.. Uansett er dette bedre resultat enn sist gang :jepp: edit... det vet jeg jo ikke før vi har fått dem ut da, men det ser kjempebra ut hittil hvertfall Høres supert ut, jeg heier på deg! Jeg har nå under en uke til ul (fredag). I går gikk det kjemperaskt å sette sprøyta, ikke slik som på torsdagen (trur jeg knødde i nesten en halvtime...men med menopur må man blande selv, så mer "søl" enn med puregon). Harlekin - har du startet med sprøyte nå? Håper det går greit Dere andre, hvor ligger dere an i løypa? Kom innom og oppdater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 13. september 2008 #153 Del Skrevet 13. september 2008 Gratulerer til Ann med svært godt eggresultat! Lillie: Så flott at du er i gang med sprøyting! *misunnelig* Jeg begynner på torsdag. Bare 5 dager igjen ... Argh - tiden går sakte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 13. september 2008 Forfatter #154 Del Skrevet 13. september 2008 Høres supert ut, jeg heier på deg! Jeg har nå under en uke til ul (fredag). I går gikk det kjemperaskt å sette sprøyta, ikke slik som på torsdagen (trur jeg knødde i nesten en halvtime...men med menopur må man blande selv, så mer "søl" enn med puregon). Harlekin - har du startet med sprøyte nå? Håper det går greit Dere andre, hvor ligger dere an i løypa? Kom innom og oppdater! Ja det er litt mer søl når en må blande ut selv.. Skal til å blande litt senere i kveld jeg Pregnyl sin tur Blir spennende med UL på deg nå da !! *følger med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnockedUp Skrevet 14. september 2008 #155 Del Skrevet 14. september 2008 for 18 egg! Denne gangen MÅ du jo få ut minst ett gullegg! Masse lykke til på mandag. Har du vonde uttak forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 14. september 2008 Forfatter #156 Del Skrevet 14. september 2008 for 18 egg! Denne gangen MÅ du jo få ut minst ett gullegg! Masse lykke til på mandag. Har du vonde uttak forresten? TUSEN TAKK Ja denne gangen må vi vel få et gull-egg (eller to) Ja jeg hadde ganske vondt sist gang , så i morgen skal jeg ta sterkere dose med OxyNorm jeg synger vel under hele inngrepet, og på veien hjem tenker jeg :ler: Blir jo helt av de tablettene Jaja, skal rett hjem å legge meg etterpå. (eller kanskje jeg må innom på KG først ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 14. september 2008 #157 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Masse lykke til i morgen, Ann! Krysser alt jeg har for at du får ut mange flottte egg. Jeg er litt kvalm i dag, i tillegg kjennes det utrolig godt i eggstokkene at "noe" skjer...Ja, ja, er halvveis i stikkinga i kveld (frem til ul), så er ved godt mot! Endret 14. september 2008 av Lillie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 15. september 2008 Forfatter #158 Del Skrevet 15. september 2008 Masse lykke til i morgen, Ann! Krysser alt jeg har for at du får ut mange flottte egg. Jeg er litt kvalm i dag, i tillegg kjennes det utrolig godt i eggstokkene at "noe" skjer...Ja, ja, er halvveis i stikkinga i kveld (frem til ul), så er ved godt mot! Takk Lillie Ja i dag har vi hentet ut 14 egg Formen har IKKE vært bra etterpå, men kommer seg nå når jeg har fått slappet av litt.. Har fått mannen til å hanlde middag og diverse, så jeg slipper å gå noensteder i dag .. Går som ei KU jo Snart er det din tur Lillie Denne gangen skal det nok bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #159 Del Skrevet 15. september 2008 Hei Det var et bra antall ja!!! Blir spennende å høre hvordan det går med dere. Var det vondt denne gangen også ? Eller gikk det greit? Er litt engstelig for den uttakingen selv jeg... Vi var på samtale på Medicus på fredag, og jeg må si jeg føler vi blir veldig godt ivaretatt der. Og nå er det ikke lenge igjen for meg heller! Fikk med penn til sprøytene hjem og greier! Bare et par uker igjen nå så er jeg i gang! Lykke til! Gjestivitas... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 15. september 2008 #160 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Takk Lillie Ja i dag har vi hentet ut 14 egg Formen har IKKE vært bra etterpå, men kommer seg nå når jeg har fått slappet av litt.. Har fått mannen til å hanlde middag og diverse, så jeg slipper å gå noensteder i dag .. Går som ei KU jo Snart er det din tur Lillie Denne gangen skal det nok bli Hurra for 14 egg! Det høres veldig bra ut, nå er det bare å vente for å høre om hvor mange som blir befrukta (nervepirrende tider, dette...). Ja, snart er jeg i gang. Har sånn aktivitet i eggstokkene at det nesten er plagsomt Men men, overlever det. Håper det blir uttak i begynnelsen av neste uke. Du får slappe av i dag da, og la mannen din "sulle" med deg. Ha en fin ettermiddag og kveld. Endret 15. september 2008 av Lillie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå