Gå til innhold

Et hjem fylt av kjærlighet

Kara W

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Livet fortsetter i virvelvindfart. Det er egentlig ikke så mye å fortelle. Begynner å glede meg til hytteferie hvor vi kan ta livet heeeelt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har mannen og plutten reist på hyttetur. Jeg sitter igjen i en tom leilighet og lurer på om jeg skal lage middag eller lese til eksamen først. Detteer første gangen jeg har vært borte fra plutten, så dette blir nok en veldig rar helg. Håper jeg klarer å jobbe masse.

Idag har jeg fått brev fra kemneren i Bergen som anklager meg for å være en snikbergenser. Ifølge ham så jobber jeg i Bergen, og bør derfor melde flytting dit. Dette synes jeg er litt spennende, da jeg aldri har vært i Bergen en gang. Vi vurderte en tur dit nå i sommer, men det blir nok ikke noe av. Websiden hvor man kan få mer informasjon er nede, så nå må jeg gå og være nyskjerrig helt frem til tirsdag når jeg kan ringe og spørre hva dette er for noe spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikbergenser faktisk. :skratte: Hvordan er det å bo i Bergen og Bærum samtidig????

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fant jeg en avisartikkel som sier at dette brevet er sendt til 30.000 nordmenn i et seriøst forsøk på å få dem til å melde flytting til folkeregisteret. Men jeg er fortstatt veldig nyskjerrig på hvorfor de tror jeg jobber i Bergen :klø:

Nå har jeg vært flink og lest. Skal gå og legge meg med god samvittighet. Eneste negative er at jeg ikke har fått pratet med mannen ikveld :( Det er veldig dårlig mobildekning der nede, og jeg kommer ikke frem på fasttelefonen. Savner begge to. Men det kommer til å bli deilig med en skikkelig natts søvn også. Har bare vært borte fra plutten to netter siden han ble født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

Idag har jeg sovet helt frem til kl 7, og så lå jeg og leste i sengen i 20 minutter før jeg sto opp! Jeg trenger nok å lære meg hvordan å slappe av igjen :fnise:

Inspirert av Nótt vil jeg skrive en fin liste som jeg kan sette søte små :jepp: på når jeg er ferdig.

Repitere kapitel 5-13

Klippe ut et kjolemønster

Kjøpe god te

Handle inn noe godt til middag

Vaske håret

Sette på en klesvask

Skifte sengetøy

Den listen ble visst litt lang, men jeg har hele dagen på meg. Den er satt opp i prioritert rekkefølge, så hvis noen ser at jeg bare gjør de små, lette tingene nederst er det lov å kjefte litt. Når jeg er ferdeig med hele skal jeg belønne meg selv med en stor kopp te og tegneserier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne lister er så fine når man faktisk MÅ få gjort noen ting. Ha en riktig fin dag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Repitere kapitel 5-13 (lest 5-9)

Kjøpe god te

Vaske håret :jepp:

Sette på en klesvask :jepp:

Skifte sengetøy

Andre nyttige ting jeg har gjort idag:

Ryddet kjøkkenet og satt på oppvaskmaskinen :jepp:

Nå har jeg tatt meg en lang dusj og brukt noen av kremene som står i skapet og samler støv. Jeg har også satt i en hår kur. Så nå setter jeg meg ut med boken min og lar håret soltørke. Når det er tørt og satt opp skal jeg gå og handle. Tror kanskje jeg trenger biff og rødvin til middag ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Repitere kapitel 5-13 (lest 5-9)

Kjøpe god te

Skifte sengetøy

Nå har jeg tatt meg en lang dusj og brukt noen av kremene som står i skapet og samler støv. Jeg har også satt i en hår kur. Så nå setter jeg meg ut med boken min og lar håret soltørke. Når det er tørt og satt opp skal jeg gå og handle. Tror kanskje jeg trenger biff og rødvin til middag ikveld.

Nå må jeg si at jeg synes du faktisk har prioritert de lette tingene. Håper du klarer å lese litt i sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så underlig! :klø:

Stedet du jobber har ikke hovedkontor eller en addresse i Bergen? Evt. lønnskontor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Repitere kapitel 5-13 (lest 5-10)

Kjøpe god te :jepp:

Handle inn noe godt til middag :jepp:

Skifte sengetøy

Sette ut en søplesekk og gå ut med all søpla :jepp:

Huff dette var jo ikke bra. Er ferdig med nesten alt på listen bortsett fra de to tingene jeg faktisk måtte gjøre. Men det er bare 3 kapitler igjen, så dette skal gå bra. Lover å ikke skifte sengetøy eller gjøre noe annet husarbeid før jeg har lest ferdig og klippet ut mønsteret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kara W, NÅ må du ta deg sammen og gjøre det som er prioritert!!! :regler:

:fnise: skjønner godt hvorfor du gjør alt det andre først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Egentlig så er det jo best å gjøre de små tingene først! Så kan du virkelig konse på de viktige tingene, uten å tenke "jeg må kjappe meg for jeg har så mye jeg skal gjøre etterpå" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå gikk jeg like gjerne og sov en times tid! Men de er bare et kapittel igjen å lese! Det skal jeg ta nå.

Så skal jeg opp på butikken igjen, for jeg kjøpte n pose Läkerol som gikk ut på dato for over to uker siden!

Og når jeg kommer hjem skal jeg klippe. Lover!

Er litt enig med Grafica, særlig siden mye av det jeg skulle gjøre var ting som måtte gjøres idag før det ble for sent. Men er enig med Nótt også. Her må det jobbes! Godt å ha venner som passer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søvn må man ha innimellom faktisk. Har sovet litt selv :fnise: Läkerol som gikk ut for 2 uker siden. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite butikker med idiotiske åpningstider! Polet var stengt idag, så det blir ingen vin til middag. Og nå var Storsenteret stengt, selv om klokka bare var 17. Hvorfor stenger alt så tidelig idag? Det er ikke idag det er helligdag! Nå må jeg vente helt til tirsdag med å få byttet Läkerolen, og da kommer jeg garrantert til å glemme hele greia. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Repitere kapitel 5-13 :jepp:

Klippe ut et kjolemønster :jepp:

Kjøpe god te :jepp:

Handle inn noe godt til middag :jepp:

Skifte sengetøy :jepp:

Sette ut en søplesekk og gå ut med all søpla :jepp:

Hurra! Jeg ble ferdig med alt, og det før middag. Det hadde jeg faktisk ikke trodd da jeg skrev den listen imorges. Nå får jeg te og Nemi i belønning :strix:

Jeg skal prøve å få lest litt mer ikveld, for det jeg leste idag var stort sett det jeg gjør på jobben, så det kan jeg jo. Imorgen begynner lesing av alt det jeg ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...