Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

God tur hjem til foreldra dine, og kos deg i påsken! Husk å tenke på alt annet enn å bli gravid den neste uka, og ikke kjenn etter på symptomer, ta heller overraskelsen om den kommer ;) Prøver å hjelpe med å psyke deg ned som vi snakka om... Hihi.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at hun ikke hadde sagt det om hun var klar over at dere prøver :)

Vet alt om boffser som er stor utvendig og liten innvendig :fnise: Kjenner en som blir mye høyere enn meg når han står på to, han er så leken at det er skummelt :ler: Det er ikke alle som klarer å holde seg på bena når den karen leker...

Hvilke rase er det dere har?

Han er blanding med mest border collie, så han er svart/hvit med masse energi. Koselig biskeliten! Han ble mye roligere etter at vi kastrerte han, og det er bra, for før var han helt SPINNVILL!!

Hei! :vinke:

Er forresten ikke så greit for folk å ikke tråkke i salaten når de ikke vet at vi prøver. De vet jo heller ikke at de gjør det, men jeg vil heller at de buser ut med "teite" kommentarer, enn at de sitter og veier ordene sine for å ikke si noe feil... :sjenert: Kjenner ei som alltid starter klagingen over barna med " Jeg elsker dem over alt og vil ikke bytte, men ..." Og det synes jeg egentlig er en litt fin måte å klage på. Hjelper kanskje at hun ikke hele tiden klager over alt de gjør og ikke gjør. :jepp:

Det er sant at det er bedre med tråkke i salaten enn veie ord! En av venninnene som vet om det tråkket i salaten, men kom på det rett etterpå, og sa unnskyld. Helt i orden! Men det er jo litt lite overtenkt å klage så fælt over noe som i bunn og grunn er en bonus her i livet! Slik er vi vel alle på enkelte områder...

God tur hjem til foreldra dine, og kos deg i påsken! Husk å tenke på alt annet enn å bli gravid den neste uka, og ikke kjenn etter på symptomer, ta heller overraskelsen om den kommer ;) Prøver å hjelpe med å psyke deg ned som vi snakka om... Hihi.

Fint med nedpsykingshjelp! Takk! Skal kose oss verre hjemme, men kjenner jeg megselv rett, blir det ikke lett å tenke på b are andre ting! Var sånn småkvalm i 6-7tida i dag tidlig, måtte nesten løpe på do, men så gikk det over etter 5 minutter. Nei, ikke greit dette, også er det nesten en hel uke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå har akkurat boblet meg i en times tid sammen med sambo i regnet (under tak)!! GODT!! Har ikke gjort noe spes i dag, unntatt å reise til apoteket etter penicillin for sambo. Han er mye bedre i dag, heldigvis! Så nå er det bare å benke seg med påskekrim, skum-kyllinger og "god" samvittighet! Relaxtion is KING! :nigo: Får vel gå en tur og :hund: før sengetid også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått innkalling til lapraskopi... 13.mai kl 7.30. Gruer meg!!!! Håper det ikke blir nødvendig da, men... Sambo skal ta seg fri fra jobb den dagen og være med meg. :rodme: Fikk en info-folder om lap, og har seff lest masse om det, men føler meg ikke sikker på at dette er en god ide likevel... :tristbla:

Jaja, så langt er det umulig å si om det "blir nødvendig" med lap.. Flekkvis kvalm, svimmel og veldig ofte sulten. Hmm... blir helt rar av dette, så har ikke tenkt stort på det i dag. Har malt på hytta, og det blir FINT!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene alt jeg kan for at du slipper lapraskopi, og heller en positiv overraskelse om noen dager! Det blir på søndag du har IKM, stemmer ikke det?

Du er fremdeles svimmel selv om du er ferdig med WY? Merkelig... Håper det snart går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir IKM på søndag... håper og krysser for alt jeg er verdt! Hvis det skjer, er det vel på sin plass med en liten blomsterkvast til akupunktøren...!

I dag har vi også vært på hytta, og nå er det like før vi kan flytte inn der! Har en spisestue som vi kjøpte på salg for over 2 år siden som ikke er pakket ut enda..! Gleder oss til det!! :jepp: I morgen ettermiddag reiser vi til svigers, så bærer det videre til mamma og pappa på fredag morgen, med både biskeliten og pusene. Storepus har ikke vært inne på hele dagen, men håper han kommer hjem i natt.. Alltid litt bekymret for han, i og med at har krysser veien ofte... Minstepus er veldig lei av å være inne alene, og hoper i retning døra ved en hver anledning! Moro med dyr!

Jaja.. nå skal jeg legge meg! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst ikke så vanskelig med nettilgang likevel - de har fått trådløst nettverk! :) Kjempestas å være hjemme på ferie. I dag har jeg gått tur og spilt fotball med nye hunden her og biskeliten min, og nå skal vi snart ha middag! Ingen tegn til :kosteskaft: foreløpig, CD27 i dag... *krysse alt vi har*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krysser* sammen med deg.

Takk! :klem: Det er ikke så let å tenke på så mye annet for tiden, men jeg prøver da! Har gått tur med to VILLE hunder i dag, og spist god middag! Reiser hjem igjen i morgen, og det blir sikkert litt trist, som vanlig.. men nå gleder vi oss til å få ferdig hytta hjemme, og så kommer mor og far kanskje på besøk snart! Nei, lurer på om jeg skal ut og vaske biskeliten, så han blir ren for gjørme og tørr til i morgen tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde hun.... Kom i går... :tristbla: Hører om disse som blir gravide mens de er under utredning før de får IVF, men tror nok ikke jeg er en av dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så kjedelig :tristbla:

Ja... :sukk: men sambo vil være med og prøve en gang til han! Og neste PP har kanskje "sirkulasjonen" min stabilisert seg (etter en hel mnd med akupunktur), så da er det kanskje bedre sjanse?!

Endret av Mayami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig kjedelig, ikke noe mer å si om det :sukk:

Heier videre på dere :)

Takk i like måte!! :klem:

Neste PP er jeg bortreist i 4 dager fra CD 15. Håper vi treffer EL likevel. Også må jeg vel utsette lap, i og med at neste IKM er i de tider, og de gjør vel ikke operasjonen når TR er på besøk... Stress og mas - har mest lyst til å avlyse hele lap.. men det bør jeg vel ikke gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig dumt ja. Hadde håpa på en god nyhet her inne i dag, og håper virkelig det klaffer neste gang (og at dere treffer EL).

*Trøsteklem* :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...