honning Skrevet 2. juli 2014 #2941 Del Skrevet 2. juli 2014 Hmmm.. Vanskelig... Jeg tipper også jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #2942 Del Skrevet 2. juli 2014 Mayami: Jente Pusilus: Gutt Honning: Jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. juli 2014 #2943 Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg tror du får jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 3. juli 2014 #2944 Del Skrevet 3. juli 2014 Det er så mange andre som skal få gutt, så jeg tipper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 3. juli 2014 #2945 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg tipper jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #2946 Del Skrevet 3. juli 2014 Mayami: Jente Pusilus: Gutt Honning: Jente Missdior: Jente Spiremor: Gutt Haley: Jente I min omgangskrets er det babyboom om dagen, men de får jenter alle sammen! Ikke en gutt på leeenge! Så det spørs om det er noe i vinden eller noe...! Vært på kos babybesøk i dag - utrolig hvor små de er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 3. juli 2014 #2947 Del Skrevet 3. juli 2014 Håper du får jente! Hadde tidlig mange kynnere med nr2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #2948 Del Skrevet 4. juli 2014 Mayami: Jente Pusilus: Gutt Honning: Jente Missdior: Jente Spiremor: Gutt Haley: Jente Missiw: Jente ---- I dag er lille helt umulig!! Kaster mat på golvet, nekter det ene og det andre og bare hyler. Har hatt to gode netter på rad, så det har ikke med det å gjøre heller. Nå skal han legge seg, og jeg håper han er blidere når han våkner igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #2949 Del Skrevet 4. juli 2014 Tassene har reist på helgebesøk, og jeg er utenomjordisk trøtt i dag... Gjett hvem som ligger og sover og hvem som ser på Timmytid med lille... Mannfolk altså! Nei, det blir ikke noe på han i kveld, for jeg skal legge meg og SOVE! Sådeså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. juli 2014 #2950 Del Skrevet 4. juli 2014 Å det der høres så kjent ut! Mannfolk som legger seg til å sove når de absolutt ikke bør. Håper Lille var i bedre humør resten av ettermiddagen. Legg deg tidlig i kveld du ja, det trenger du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. juli 2014 #2951 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg mente å skrive at det fortjener du Men det høres jo ut som at du trenger det også altså, gravid og 3 barn må jo ta på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #2952 Del Skrevet 4. juli 2014 Hehe... Både fortjener og trenger, tenker jeg! Lille var en smule blidere, og gikk til slutt med på å spise skorpene på skiva si til kvelds.. Til legging bestemte jeg meg for å ikke sitte der med han men gå ut ganske med en gang. Det likte han ikke.. Men nå sover han i alle fall, og håper det varer en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. juli 2014 #2953 Del Skrevet 4. juli 2014 tipper jente, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #2954 Del Skrevet 4. juli 2014 Mayami: Jente Pusilus: Gutt Honning: Jente Missdior: Jente Spiremor: Gutt Haley: Jente Missiw: Jente Pasjonsblomst: Jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. juli 2014 #2955 Del Skrevet 4. juli 2014 Jente å, det er så spennende når man ikke vet. Husker jeg var såpass spent. Du får finne deg en god streikestol til høsten ikke sikkert det blir jobbing med det første. (Gitt at du er organisert selvsagt. Selv vurderer jeg sterkt å melde meg ut. Dyr kontingent og er ikke fornøyd med jobben de gjør. Har vurdert det flere år). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. juli 2014 #2956 Del Skrevet 5. juli 2014 Håper lille sov godt i natt, etter tre netter der lita har våknet mellom 4.44 og 5.30 (heldigvis har hun sovnet igjen i sengen vår) sov hun til 6.50 i dag. Lykke men dautrøtt det er jeg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #2957 Del Skrevet 6. juli 2014 Jente å, det er så spennende når man ikke vet. Husker jeg var såpass spent. Du får finne deg en god streikestol til høsten ikke sikkert det blir jobbing med det første. (Gitt at du er organisert selvsagt. Selv vurderer jeg sterkt å melde meg ut. Dyr kontingent og er ikke fornøyd med jobben de gjør. Har vurdert det flere år). Jente notert! Tror jeg må ha en skikkelig streike-stressless! Er organisert ja, men vurderer også å melde meg ut. Eller i alle fall bytte organisasjon. UDF har gjort en skikkelig dårlig jobb her!! Blir så provosert... Skal streike med glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #2958 Del Skrevet 6. juli 2014 Håper lille sov godt i natt, etter tre netter der lita har våknet mellom 4.44 og 5.30 (heldigvis har hun sovnet igjen i sengen vår) sov hun til 6.50 i dag. Lykke men dautrøtt det er jeg uansett. Lille sover stort sett i senga vår fra mellom 03 og 06 til ca 07. Jeg er skikkelig, ordentlig trøtt hele dagen, og i dag sovnet jeg til igjen da lille og kjære stod opp. Kom meg ut av senga ca kl 11, men duppet av igjen til fantorangen kl 17:30. Gleder meg til mer energi - trodde det var andre trimester som skulle være "kakestykke"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #2959 Del Skrevet 6. juli 2014 Mayami: Jente Pusilus: Gutt Honning: Jente Missdior: Jente Spiremor: Gutt Haley: Jente Missiw: Jente Pasjonsblomst: Jente Becky1: Jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. juli 2014 #2960 Del Skrevet 6. juli 2014 Lille sover stort sett i senga vår fra mellom 03 og 06 til ca 07. Jeg er skikkelig, ordentlig trøtt hele dagen, og i dag sovnet jeg til igjen da lille og kjære stod opp. Kom meg ut av senga ca kl 11, men duppet av igjen til fantorangen kl 17:30. Gleder meg til mer energi - trodde det var andre trimester som skulle være "kakestykke"... "Energien" min kom ikke før noen uker siden, 4/5 uker ut i andre trimester. Det er slitsomt med noen som helst skal sove på deg.... Her er det en tann som er på vei gjennom, det er derfor hun har våknet på natten i det siste. Har lille fått "alle" tennene? Godt du fikk deg noen ekstra timer i dag da Jeg sover alltid dupp samtidig med lita i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå