Sekretæren Skrevet 20. mai 2009 #3001 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg og i grunn :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mai 2009 #3002 Del Skrevet 21. mai 2009 Du skal gifte deg i overimorgen!!! :strix: Om under 48 timer er frisøren i gang! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 21. mai 2009 #3003 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg og i grunn :klø: Jeg også. Du gifter deg i overimorgen! Du må kose deg masse masse masse masse. Og jeg gleder meg sånn til å se bilder. Og så må du kose deg på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 21. mai 2009 #3004 Del Skrevet 21. mai 2009 Vil bare ønske deg masse, masse, masse lykke til og du skal være i tankene mine på lørdag! Jeg blir rørt til tårer når jeg tenker på hvilke følelser som må være i sving hos deg. Så jeg kommer nok til å være litt frynsete i kantene når mitt eget endelig nærmer seg. Jeg håper dere får en fantastisk nydelig dag og jeg gleder meg til å se bilder av dere! Kos deg og nyt dagen og ha en riktig så fin ferie etterpå hvor dere kan nyte hverandre. Stor klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. mai 2009 #3005 Del Skrevet 21. mai 2009 Nå ble jeg også veldig nysgjerrig på den sangen Jeg og i grunn :klø: Me fix! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. mai 2009 #3006 Del Skrevet 21. mai 2009 Innom for å ønske til lykke med et strålende bryllup!!!! Får nok ikke vært innom her på lørdag... det gjør vel ikke du heller Stikker av gårde i dag og skal fikse ting til bryllupet i Telemark. SÅ TIL LYKKE MED DEN KOMMENDE DAGEN!!!! Gleder meg til å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. mai 2009 #3007 Del Skrevet 21. mai 2009 Me fix! Den må med! Og kjære cypress, bare 2 dager igjen Skulle gjerne vært i kirken og sett på, for jeg er helt sikker på at det blir en strålende seremoni, og at du ser helt fantastisk ut :rødme: Gleder meg til å se bilder og lese referat fra dagen. ha en aldeles fortryllende bryllupsdag, gratulerer så masse og lykke til med den store dagen til dere begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mai 2009 #3008 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvilken sang er det dere snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. mai 2009 #3009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sangen heter: "Lets get married (ding dong ding) av Plazma Regner med dere alle har hørt den mange ganger før.... Og cypress: Bare 2 dager igjen nå til Det kommer til å bli helt fantastisk tenker jeg, skulle som de andre sier ønske at de kom for å se dere, for da skulle jeg vært med! Håper du nyter sommerfuglene som trolig flakser rundt nå!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. mai 2009 #3010 Del Skrevet 21. mai 2009 Kan ikke tro at det bare er 2 dager igjen! Du må være spent nå! Gleder meg til å høre alt om den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 21. mai 2009 #3011 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) 2 DAGER IGJEN!!!!!!!!!!!!!!! Jammen har tia gått fort!!!!! Helt utrolig!!! Husker så godt da det sto igjen 3 måneder på tickeren din!! Og nå er det min det står 3 måneder igjen på!!! Gleder meg VELDIG til å se bilder fra deres store dag! Du kommer til å bli en nydelig, vakker og fortryllende brud! Hadde jeg ikke måtte jobba, skulle jeg jammen meg tatt meg turen i kirka for å se dere!! Hvordan er nervene dine? Under kontroll?? Endret 21. mai 2009 av zilje_k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. mai 2009 #3012 Del Skrevet 22. mai 2009 Hva skjera? Planer for i morra? Gud, jeg er festlig SISTE DAGEN SOM FRØKEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. mai 2009 #3013 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Må bare litt av Shorty her.... DU GIFTER DEG I MORRA CYPRESS!!! :strix: :strix: Endret 22. mai 2009 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 22. mai 2009 #3014 Del Skrevet 22. mai 2009 I morgen er den store dagen!!!!!!! Kan tenke meg du gleder deg!!! Jeg må skrive her nå, for får nok ikke vært inne her hverken i kveld eller i mårrå.. Masse masse masse lykketil Cypress!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mai 2009 #3015 Del Skrevet 22. mai 2009 ÅÅååååhhhh!!! :strix: Om 22,5 timer skal frisøren begynne å fikse deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. mai 2009 #3016 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg tror ikke jeg kommer til å kunne være innom KG den siste uka før mitt bryllup jeg cypress, blir jo helt nervøs av å lese nedtelling for deg!!! Når man begynner å telle timer istedenfor dager, da er det nærme da!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 22. mai 2009 #3017 Del Skrevet 22. mai 2009 :strix: :strix: Joho!! I morgen er den store dagen Cypress!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. mai 2009 #3018 Del Skrevet 22. mai 2009 Siste da som Frøken Strøken!!! :bolledeig: Jeg glemmer sikkert å komme innom her i morgen så jeg sier nå: Nyt dagen og ha det fantastisk! Håper dere får en helt uforglemmelig dag, og jeg vet at Cypressmannen kommer til å :dåne: når han ser deg i kjolen din, på tross av uvettige kommentarer for noen uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. mai 2009 #3019 Del Skrevet 22. mai 2009 Måtte lykken gro som gresset bak do, og ungene komme to og to Håper dere får en kjempe flott dag ! Gleder meg til bilder og referat ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 22. mai 2009 #3020 Del Skrevet 22. mai 2009 Idag er din siste dag som FRØKEN!! Nyt dagen i morgen, du kommer til å være en strålende vakker brud og mannen kommer til å slite med å holde tårene tilbake når du kommer inn i kirken. Nyt suget i magen når dørene åpner seg, og musikken begynner. Nyt alle blikkene, og gledestårene. Nyt å høre alle talene. Nyt den store dagen deres til det fulle!!! Tillykke til dere begge, og jeg gleder meg masse til å se massse bilder!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg