Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Mener å huske at den ble knallbra, men tror jeg skal følge Mazillas råd og lese gjennom en gang til... :sjenert:

Og vet dere hva, det er meldt :sol: på lørdag!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: :strix: for :sol::strix: :strix:

SITE ONSDAG :lur:

vi startet forberedelsene til dagen den 15 november med frisøren kl 10! plukket opp fotografen 09:30!! hun startet med å ta bilder da, i bilden på vei til frisøren! vielsen startet kl 15:00, men både fotograf og frisør ville ha god tid, så da startet vi så tidlig.. å så fikk fotografen masse tid til å ta bilder av meg alene ute i gamlebyen etterpå :jepp:

:fnise: da tar hun masse bilder av deg rett etter at du har stått opp :fnise: er veldig glad vi startet så tidlig, våknet kl 7:00 og da var jeg helt våken!! :jepp:

når skal du til frisøren på lørdag??

åh........ på lørdag skal du gifte deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hadde jeg ikke skullet bort så hadde jeg nok kommet i kirken å sett på dere!!

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: :strix: siste onsdag som frøken :strix: :strix: :strix:

Skulle så gjerne kommet og sett på dere, og felt noen tårer...for du kommer til å være såååå nydelig :dåne: Men; jeg skal arrangere utdrikningslag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miso: Siden frisøren er en venninne kommer hun hjem til meg, så jeg slipper å reise noe sted. Hun kommer allerede kl 8.. :dåne:

Jeg er såå glad for at jeg skal ha med fotografen hele dagen!! Håper virkelig hun er like flink nå som hun var med dere!! :) Klart dere skal få se bilder!! Blir sikkert en hel haug på FB neste uke allerede som venner legger ut.

LilleEkorn: Jaja, skjønner at det må gå forand.. :fnise: Håper dere får det gøy!!

Agnethe: Haha, ja litt!! I dag på vei til jobb begynte jeg å bekymre meg litt med for om jeg får en kvise eller noe de neste dagene. For det hadde vært så typisk at huden reagerer litt på stress. Og da hjelper det jo ikke akkurat å tenke på det heller.. :ler:

Ellers begynner jeg å kjenne et lite sug i magen ja... Må innrømme det altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dro til venninna mi som friserte og sminket med kl 09:00. Og vi hadde vielsen kl 14:00. Høres ut som en lur tidsplan.

Og mens jeg holder på og later som jeg er bryllupsoraklet... Jeg reiser bort i morgen, og det er ikke sikkert jeg "ser" deg før bryllupet så jeg vil bare komme med et tips: nyyyyt dagen. Det er ikke noe vits i å stresse den dagen, for er det noe som ikke ble gjort er det for sent å gjøre noe med det likevel. Derfor er det bare å slappe av og kose seg. :) soon to be mrs cypress. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare mangle!! Sug i magen er absolutt på sin plass nå!! :hoppe: Nyt de siste dagene, med alt som skal ordnes og tenkes på! :strix: :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så søte!!! Det føles egentlig litt vemodig at jeg snart er ferdig med bryllupsdagboken og ikke skal drive mer planlegging i den, den har jo vært med hele veien!! (Kjære innbiller seg at han skal få lese den når vi er ferdig, hehe, det kan han tro... :fnise: )

Jeg fortsetter å lese i deres bøker selvsagt da. Stooore :klemmer: til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Kunne jo blitt en fin morgengave det..? :plystre:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han helt har skjønt hvor mye babbel og utenomsnakk det egentlig er her.. :ler:

Nå er jeg pray-tannet og fin! Kvelden skal derfor tilbringes innendørs! :jepp: Prosjekt for kvelden: Sette opp forslag til spilleliste til DJen!

Noen som har noen forslag til sanger jeg må huske på? Skal søke litt rundt, mener å huske at det er noen tråder om det her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og forresten:

JEG HAR FERIE!!!!!!!!!!!!!!!!

:strix::bolledeig::hoppe::strix::nigo:

Drittjobben får klare seg uten meg noen uker!!

Fikk gave fra dem i dag da, så jeg syns ikke den er såå dum i dag. Men nå har jeg ikke åpnet den enda, så det er fortsatt mulig at jeg syns den er dum igjen.. :fnise: Nei huff, det var utakknemlig... Ser at den er fra en butikk vi har gaveliste, så det er sikkert noe vi ønsker oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ooo, ferie! Da er det bare å bruke all energi til å få en fantastisk bryllupsdag!! Jeg skal også ha noen dager fri før den store dagen, greit å ikke jobbe helt ut! :jepp:

Kos deg med dj-liste, kjære står for den jobben hos oss. Sender deg en sang hun spiller ofte om dagen! Fant mailadr på FB...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, for en fantastisk sang.. :hoho: Aldri hørt den før, hvor har dere funnet den? Ikke akkurat musikksjangeren vi hører mest på til vanlig, men teksten er så passende at den må jo nesten bare med ja.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Jeg aner ikke hvor den kommer fra, den er en av mange andre tusen merkelige mp3er kjære har hatt i evigheter... Hun og toastmasteren vår begynte med sine egne LAN-parties for sikkert 15 år siden, den stammer nok derfra! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ferie :hoppe: koselig at du fikk gave fra jobben da, det var det minste de kunne gjøre :Nikke:

håper du klarer å nyte fridagene fremover :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med en vel fortjent ferie, nå trenger du bare ha én ting i hodet, nemlig at du GIFTER DEG OM 2 DAGER!!! Det er over midnatt, så da kan jeg si det. Tenk, det er i overimorgen!!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Ooo, ferie! Da er det bare å bruke all energi til å få en fantastisk bryllupsdag!! Jeg skal også ha noen dager fri før den store dagen, greit å ikke jobbe helt ut! :jepp:

Kos deg med dj-liste, kjære står for den jobben hos oss. Sender deg en sang hun spiller ofte om dagen! Fant mailadr på FB...

Nå ble jeg også veldig nysgjerrig på den sangen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...