Mazilla Skrevet 6. september 2008 #381 Skrevet 6. september 2008 :dåne: Fine du!! Den kjolen var utrolig fin på deg!!
LilleEkorn Skrevet 7. september 2008 #382 Skrevet 7. september 2008 Nydelig kjole!!! Og den satt utrolig fint på deg!
Gjest Reka Skrevet 7. september 2008 #383 Skrevet 7. september 2008 Den var dridaa lekker! Fy så fin den var! Nydelig!!
cypress Skrevet 7. september 2008 Forfatter #384 Skrevet 7. september 2008 Takk takk alle sammen!!! Følte meg veldig fin i den også!!! Den skal sys litt om på, sånn at den sitter helt perfekt over brystet - pluss at jeg jo har helt feil undertøy på på bildene... Men detta blir nok bra!!! Husband-to-be er veldig spent på å se virker det som! (Og jeg har egentlig veldig lyst til å vise ham. Men det skal jeg ikke da... )
Nettepett Skrevet 7. september 2008 #385 Skrevet 7. september 2008 Her er den!!! :rødme: Nå blir det !!!!!!! Så nydelig kjole, cypress! Utrolig lekker!!!! Kjempefin var den!!!
cypress Skrevet 7. september 2008 Forfatter #386 Skrevet 7. september 2008 Tusen takk Nettepett!! Veldig glad for å høre at dere er enige med meg i avgjørelsen!! Stoooor til dere alle!!
zilje_k Skrevet 7. september 2008 #387 Skrevet 7. september 2008 NYDELIG kjole!! Og den var jo utrolig flott på deg :dåne:
cypress Skrevet 7. september 2008 Forfatter #388 Skrevet 7. september 2008 NYDELIG kjole!! Og den var jo utrolig flott på deg :dåne: lig takk!!! Er veldig fornøyd selv også!!!
cypress Skrevet 7. september 2008 Forfatter #389 Skrevet 7. september 2008 Forresten så kjøpte jeg ikke bare kjole i går da! Det ble slør og sko også!!! Så jeg føler jeg fikk utrettet ganske masse i går! De hadde en kjempefin tiara-sak der og, men jeg snakket med mamma før jeg kjøpte noe, og hun sa at datteren til en venninne av henne har to stk som jeg kan se på først, som jeg evt kan låne gratis. Det er jo supert, om jeg kan spare 1000 kr på å ikke kjøpe tiara!!! Så de skal jeg dra og se på senere i dag. Håper en av dem er fine!!
*Aprin* Skrevet 7. september 2008 #390 Skrevet 7. september 2008 Utrooooolig fin kjole Cypress!!!!!!!! :dåne: Den satt helt fantastisk på deg! Så herlig når kjolen er i boks da! Da føler en virkelig at en har kommet godt i gang med planleggingen altså
Sekretæren Skrevet 7. september 2008 #391 Skrevet 7. september 2008 Dæven steike du blei snæsen SÅååå fiiiiiiin!!!
Gjest madam_mim Skrevet 7. september 2008 #392 Skrevet 7. september 2008 Oj den var kjempefin!!! Gratulerer med kjole kjære Cypress
Gjest Miso Skrevet 7. september 2008 #393 Skrevet 7. september 2008 Hei Cypress er innom boka di og legger igjen spor, tror jeg har vært innom din men husker ikke heeelt sånn på stående fot Kjole, har du funnet kjole?? hmm..rekker ikke å lese dagboken din nå men skal titte gjennom den senere, håper det går greit!!
Gjest Miso Skrevet 7. september 2008 #394 Skrevet 7. september 2008 Så akkurat bilder av kjolen din :dåne: :dåne: den var nyyyyyyyyyyyydelig :jepp: var du på Plaza?? virket kjent, var der i fjor å så på kjoler
DDuck Skrevet 7. september 2008 #395 Skrevet 7. september 2008 1000kr for en tiara?? Jeg kjøpte min for en 100 lap på ebay
Gjest Neferet Skrevet 7. september 2008 #396 Skrevet 7. september 2008 Fantastisk fin kjole cypress!! Sniker bare innom en tur, før jeg må dra til midt på natta-flybussen.... Vi snakkes når jeg er tilbake!
Aja Skrevet 7. september 2008 #397 Skrevet 7. september 2008 :danser: :danser: :danser: :danser: :kaklehone::kaklehone::kaklehone: HURRA FOR KJOLE !!!! (Juhu smileyen virker ikke ... )
TuttaV Skrevet 7. september 2008 #398 Skrevet 7. september 2008 HURRA FOR KJOLE, SLØR OG SKO Kjolen var utrolig fin Cypress!! Så ut som den satt kjempebra på deg (selv om jeg ser hva du mener med brystet) - lekker i ryggen og i skjørtet altså!! Tror mannen kommer til å :dåne: når han ser deg!
Gjest Siripiri Skrevet 7. september 2008 #399 Skrevet 7. september 2008 NYDELIG kjole!!! Ikke annet å gjøre enn å hive seg på gratulasjonene!! Deilig å være ferdig med det! :danser: :strix:
cypress Skrevet 8. september 2008 Forfatter #400 Skrevet 8. september 2008 Utrooooolig fin kjole Cypress!!!!!!!! Den satt helt fantastisk på deg! Så herlig når kjolen er i boks da! Da føler en virkelig at en har kommet godt i gang med planleggingen altså Ja, ikke sant!!! Nå er jeg virkelig I GANG!! Måtte innom mamma i går også, og prøve den en gang til.... Den er så fiiiin!!! Dæven steike du blei snæsen SÅååå fiiiiiiin!!! Følte meg ganske snæsen også ja!! Oj den var kjempefin!!! Gratulerer med kjole kjære Cypress lig takk kjære Mim!! Så akkurat bilder av kjolen din den var nyyyyyyyyyyyydelig var du på Plaza?? virket kjent, var der i fjor å så på kjoler Jepp , Plaza var stedet... Det var helt kaos der på begynnelsen av dagen, masse gærne bridezillas som skulle gjøre et kjolekupp.. Men det ble bedre utover dagen. Jeg var nemlig innom et par ganger, fikk lov å henge av slik at jeg fikk tenkt meg om litt... 1000kr for en tiara?? Jeg kjøpte min for en 100 lap på ebay ER DET SANT??? Da er jeg glad jeg ikke kjøpte!!! Tiaraen til mors venninne var ikke helt som jeg hadde sett for meg, så da skal jeg søke på ebay i stedet ja!!! Fantastisk fin kjole cypress!! Sniker bare innom en tur, før jeg må dra til midt på natta-flybussen.... Vi snakkes når jeg er tilbake! Takk twisted!! Skal du på tur du da?? Jeg reiser på ferie neste søndag selv, så det blir kanskje en stund til vi snakkes. Ha det fint så lenge!!! HURRA FOR KJOLE !!!! (Juhu smileyen virker ikke ... ) TAKK for den fine festen!!! Vi savner alle Juhu... HURRA FOR KJOLE, SLØR OG SKO Kjolen var utrolig fin Cypress!! Så ut som den satt kjempebra på deg (selv om jeg ser hva du mener med brystet) - lekker i ryggen og i skjørtet altså!! Tror mannen kommer til å :dåne: når han ser deg! Mer fest!!! Hurraaa!!! Tuuusen takk!!! hoppe: NYDELIG kjole!!! Ikke annet å gjøre enn å hive seg på gratulasjonene!! Deilig å være ferdig med det! JAAAA. det er deilig å være ferdig med!!! Edit: Pokker ta begrensningene i antall smileys!!!!
Fremhevede innlegg