TuttaV Skrevet 4. september 2008 #361 Del Skrevet 4. september 2008 Takk!!! Nå har jeg bilder med meg selv inni kjolen også, men tror ikke jeg tør legge dem her.... :klø: JO!!! Legge ut bilder ja!! Får så mye bedre inntrykk av hvordan det blir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. september 2008 Forfatter #362 Del Skrevet 4. september 2008 av reka og cypress Er det nå jeg skal komme inn og snakke Joey-fransk?! "ø bløh bluh bla bluh..." Høres kjempedeilig ut med ferie da!! Italia har jeg ikke vært i selv, men har SÅÅÅ lyst til å reise dit! *misunnelig* Haha, ja det er gøy når han skal snakke fransk!! Hørte han for meg nå!! Moro... Lenge siden jeg har sett på Friends!! *mimre* Vi var i Italia på feire i fjor og vi, og likte det så godt at vi drar tilbake! Ikke samme delen av landet riktignok. Nå skal vi til Toscana, det gleder jeg meg veeeldig til!! Håper det fortsatt er varmt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. september 2008 Forfatter #363 Del Skrevet 4. september 2008 JO!!! Legge ut bilder ja!! Får så mye bedre inntrykk av hvordan det blir... Hmm.. kan sende deg en PM jeg.. (paranoid... tenk om arb.giver ser meg her, og skjønner hvor mye jeg er logget på på jobb..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 5. september 2008 #364 Del Skrevet 5. september 2008 God helg, Cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. september 2008 #365 Del Skrevet 5. september 2008 Å Cypress jeg vil også gjerne se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. september 2008 #366 Del Skrevet 5. september 2008 Kan jeg også få se bilder? *smiske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2008 #367 Del Skrevet 5. september 2008 Sjøtt'e flu bleuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. september 2008 Forfatter #368 Del Skrevet 5. september 2008 God helg, Cypress! God helg du og!!! Håper den blir fiiin!! Å Cypress jeg vil også gjerne se bilder Skal se hva jeg får ordnet neste gang jeg er logget på hjemme. Har ikke bildene her på jobben.. Kan jeg også få se bilder? *smiske* Ja, det kan du, men altså ikke før jeg kommer hjem... Sjøtt'e flu bleuuu Jasså, du snakker fransk du også!!??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2008 #369 Del Skrevet 5. september 2008 Kjolebilder..? Har visst ikke vært så flink til å legge igjen spor etter meg her i det siste! :klø: Men jeg følger med! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. september 2008 #370 Del Skrevet 5. september 2008 Allsåå.. Kan en viss reke og få se? Håper du har en fin dag cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. september 2008 Forfatter #371 Del Skrevet 5. september 2008 Kjolebilder..? Har visst ikke vært så flink til å legge igjen spor etter meg her i det siste! :klø: Men jeg følger med! God helg! Jeg følger med hos deg også!! Bilder kommer.... snaaaaart... håper jeg.... Allsåå.. Kan en viss reke og få se? Håper du har en fin dag cypress! Rekekreket kan få se... Bare jeg får gått fra jobb snart... HVORFOR skal det komme TO nye oppdrag etter arbeidstid på en fredag!??!?! Jaja, kommer jo ikke akkurat fortere hjem av å sitte på KG heller, kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. september 2008 #372 Del Skrevet 5. september 2008 Nydelig kjole Cypress!! :dåne: Utrolig fine dekorasjoner på overdelen, og jeg misunner alle som passer den formen.. :rødme: Det er snøring bak? Så hvertfall sånn ut forfra... Ønsker deg en riktig god helg!! til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. september 2008 #373 Del Skrevet 5. september 2008 Reka gleder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2008 #374 Del Skrevet 5. september 2008 Kan ikke jeg også få se?? Vet ikke om jeg har sedd før... det har jeg sikkert men ser den gjerne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nishiki Skrevet 5. september 2008 #375 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg blir bare giftesyk av å være inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. september 2008 #376 Del Skrevet 6. september 2008 ÅÅÅ, her var det jo kjoooooooooooooleprat!!! Så gøøøøøøøøøøøyyyyyyyyy!!!!!!!!!!! (Og siden vi snakker om smileyer, så er denne min favoritt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2008 #377 Del Skrevet 6. september 2008 Får ikke jeg se kjolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. september 2008 Forfatter #378 Del Skrevet 6. september 2008 Får ikke jeg se kjolen? Joda, alle skal få se! Men nå ble det ikke den kjolen jeg snakket om over, så den kan dere glemme alle sammen... Jeg har nemlig KJØPT KJOLE!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: fortsettelse følger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. september 2008 Forfatter #379 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Her er den!!! :rødme: Nå blir det !!!!!!! Endret 6. september 2008 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2008 #380 Del Skrevet 6. september 2008 Wow Cypress Den var dødslekker :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg