Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg har også pleid å kunne hente ca 4 ganger på hver resept.

Au i øret.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Jeg har også fått for 10 hentinger av gangen når det gjelder p-piller. Ikke har de sjekka blodtrykk og sånt heller, det syns jeg er litt sløvt. Men nå har jeg jo uansett sluttet så :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg i dag, Mazilla? :kose:

Advarsel: Innlegget inneholder i overkant mye klaging!

Joda.. I natt våkna jeg først av brannalarmen i halv ett-tida. Var ikke veldig behagelig å stå ute i vinternatta med alarmen ulende rett i det vonde øret.. Så våkna jeg klokka tre og måtte ha nesespray. Så våkna jeg halv fem og måtte ha ibux. Da var det så vondt at jeg våkna av at jeg gråt og ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Da ibuxen begynte å virke sovna jeg igjen, og sov helt til han godeste måtte stå opp rundt halv åtte. Nå har jeg vært og henta penicillin, så nå er jeg i gang med hestekuren. Kjøpte meg litt marsipan også, siden det tross alt er skrekkelig synd på meg! :fnise: Så nå koser jeg meg med marsipan til frokost. Det er lov når man er syk! :sjenert:

Jeg har også fått for 10 hentinger av gangen når det gjelder p-piller. Ikke har de sjekka blodtrykk og sånt heller, det syns jeg er litt sløvt. Men nå har jeg jo uansett sluttet så :Nikke:

Har de aldri sjekka blodtrykket? Mitt sjekka de da jeg fikk resepten for første gang, men aldri siden. Enig i at det er litt sløvt! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars du!!! :klem:

Håper at hestekuren hjelper raskt!!!

Brente det eller var det falsk alarm? (Antar den var falsk..) Må ha vært helt forferdelig å våkne sånn!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var noen som hadde glemt en gryteklut på en varm kokeplate.. Sløve folk! Vi har bodd her siden august, og brannalarmen har gått fire ganger. Synes det er i overkant mye jeg! :roll: Men samtidig, de som har montert brannvarslingsanlegget har lagt sensorene nesten rett over komfyrene i flere av leilighetene, så det er jo ikke så rart at alarmen går stadig vekk! :sjenert: Ja ja, det er jo bra at varslinga virker ihvertfall! Nå vet vi at vi hører den i søvne også! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt betruggende også da, for begynner det å skje noe ved en komfyr så får man raskt kommet seg ut :Nikke:

Og ellers så :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, men jeg tør nesten ikke steke noenting uten lokk, for jeg er redd for at alarmen skal gå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hatt tidenes restemiddag her! :fnise: På menyen i dag stod stekte poteter, ovnsstekte cherrytomater, to karbonader og hjemmelagd risotto med grøtris istedet for risottoris og Landlord-ost istedet for parmesan :dåne: Vi ble ihvertfall mette og det er jo det viktigste! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff... kjipt å bli vekket sånn :(

ei venninne av meg bodde i studentleilighet og der hadde de også alarmen rett over kjøkkenet.. hun var mange ganger ute i kulda på vinteren ja...

men nå skal dere vel ikke bo der så fryktelig lenge...

skal dere bo lenge i bartebyen? kjøpe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bo her i byen enten et eller to år til, litt avhengig av hva som skjer med mine studier. Hvis jeg ikke skal studere til høsten må vi finne oss noe nytt allerede da. Blir bare å leie da, siden det er for så kort tid. Etter det trekker vi nok mot mer hjemlige strøk igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sov sammenhengende hele natta!! :hoppe: Hadde visstnok mareritt hvor jeg hylte og skrek, men da våkna bare han godeste.. :fnise: Stod ikke opp før nå, og det var kjempedeilig å klare å sove lenge for første gang på flere netter! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har sovet godt, Mazilla!! :) Selv om han godeste kanskje ikke gjorde det :fnise:

Har øret begynt å komme seg? Håper det! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert på bedringens vei, selv om dotten fremdeles sitter like godt! Men jeg er optimist og føler meg ikke like shabby.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, det går rette veien! :jepp:

Hmm, kanskje på tide med litt frokost... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det går rette veien! :jepp:

Hmm, kanskje på tide med litt frokost... :sjenert:

Marsipan i dag og eller?? :fnise:

Jeg skal lage sukkerfri marsipan i dag (på bestilling :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...