Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Oi, her har jeg visst helt glemt å svare! :flau:

Har ikke prøvd å lage lomper nei.. Men har egentlig aldri likt lomper så godt, så det har ikke vært noe savn enda! :fnise: Men i dag har jeg derimot spist nanbrød!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, fant de på Kinsarvik Fruktutsalg i Bergen! :hoppe: De hadde masse glutenfritt jeg aldri har sett før, så det var kjempegøy å gå på "oppdagelsesferd" der! :fnise:

Apropos det, nå handler det om cøliaki på God morgen Norge. Synes i grunnen de kunne sendt en som var litt bedre til å prate for seg, men det er jo bra at det kommer litt fokus på det uansett da! :Nikke: Var nettopp en reklame også for glutenfritt brød, vittig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Drittdag.. Er sulten, men har ikke noe mat jeg kan ha bortsett fra havregrøt, og det har jeg ikke lyst på.. Har lyst på noe usunn trøstemat! :bond: Problemet er bare at med øreverk fra helvete og generelt ganske laber allmenntilstand frister det ikke så veldig med en tur på butikken.. :trist:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Dinedama, du er alltid like søt og snill du! :kose:

Jeg endte opp med havregrøt, og har enda ikke surra meg til butikken. Kanskje jeg klarer meg uten! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, øreverk er grusomt! Har hatt det masse selv.. Håper det går fort over med deg :) Du må få mannen til å gå på butikken å kjøpe deg noe godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på skolen.. :( Men nå har jeg samla masse krefter, så nå tror jeg jeg stikker på butikken selv faktisk! :Nikke:

Øreverken er ikke like ille lenger, men har en svær dott og det murrer og er ikke akkurat bra. Er det teit å gå til legen med det? Har jo fått time.. :sjenert: Jeg må forsåvidt ordne meg noen resepter og sånt i samme slengen, så det er vel ikke helt bortkasta uansett? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på butikken, og kjøpte ikke godteri!! :dåne: Kjøpte druer, epler og yoghurt istedet. Nå er jeg sannelig imponert over meg selv! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du var på butikken! :jepp: Må liksom så ofte ha noe søtt og godt i tillegg til det sunne jeg.. Hehe, snakk om å bruke penger på tull og tøys :ler:

Vist du er bedre trenger du jo kanskje ikke å gå til legen da, men det er jo ikke noe kjekt å gå med over tid! Det jo så vondt.. Bra du ikke har så vondt lenger nå da i allefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nemlig.. Men det kan jo være jeg er bedre fordi jeg har tatt nesespray og ibux.. :vetikke: Pleier ofte å være bedre midt på dagen, og dårlig om kvelden/natta/morgenen. Tar turen til legen jeg, for jeg må jo ha resepter uansett. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..og det var det ikke! :sukk: Legen så tydelig hvorfor jeg hadde vondt, og konkluderte med at jeg har høy smerteterskel! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det var visst en kraftig ørebetennelse på gang, så jeg fikk med resept på en hestekur av en penicillinkur. Skal se det an en dag eller to, men hvis jeg er sånn som nå, så blir det nok en tur på apoteket i morgen tidlig! :sjenert:

Fikk med meg resept på p-piller for 3 år fremover i samme slengen. :dåne: Har aldri fått så mange hentinger på en og samme resept før! Det spørs vel om jeg i det hele tatt skal gå på de så lenge! :fnise: Men for all del, greit å slippe å skaffe ny resept hele tida da! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var å skulle få meg ny resept på p-piller sist regnet jeg med at jeg skulle få for et år slik som jeg pleier, men neida :kjefte: Var bare for den ene hentingen.. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt teit! :sjokk: Jeg har aldri fått for mindre enn fire ganger noen gang tror jeg.. Men jeg pleier å spørre om å få for noen ganger da. Glemte det i dag, men det gjorde jo ingenting! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi da!! godt du gikk til legen og fikk medisin! :)

tre år!!!!! jeg får bare for 3 mnd i gangen...

må kanskje spørre legen, så får jeg vel for flere mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestandig fått for ett år... både p-piller og p-sprøyte når jeg gikk på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...