Gå til innhold

Mammas babybok

Mamma1

Anbefalte innlegg

Hei:) Det har gått over all forventning. Må innrømme at jeg hadde visse betenkeligheter med at jeg skulle være borte hele dagen, men det har gått utrolig bra.

Jeg ammer før jeg drar ca 8.30, er hjemme i lunsjen og ammer og er ferdig på jobb kl 15. Så hun lider ingen nød. Hun får også grøt kl 11 og middag kl 14.

Det er en stor omveltning og jeg har begynt å tenke på etter nyttår når hun etter planen skal starte i barnehage.. Jeg syns hun er for lita. vurderer å søke meg ned til 70% stilling dersom mannen får 100% stilling, slik at jeg kan være hjemme med henne en dag og avslutte tidlig et par andre dager.

Hvordan går det med deg og jenta di da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤bella¤

Godt å høre!

Alt går bra med oss. Storkoser meg her hjemme med henne, men dagen flyr så alt for fort. Hun er jo 4,5 måneder alt. Jeg skal gå hjemme frem til nyttår da, også ta samboern over, så vi har jo enda litt tid.

Forstår tankene dine rundt barnehagestart. Siden jeg skriver turnusen min selv, har vi planer om at jeg jobber kveld hver onsdag og samboern slutter tidligere på jobb hver onsdag, slik at hun kan være hjemme da. Syns full uke for en liten en er alt for mye.

Nå vet vi enda ikke når hun far barnehageplass da. Har søkt fra april, men man vet jo ikke. Hun skal gå i barnehagen som hører til jobben min da, så det er hvertfall godt å ha henne nærme om noe skulle skje.

Trives dere på nytt sted da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi både trives og savner stedet der vi bodde før. Jeg også syns de er for små til å begynne i fulle dager i barnehagen.. Jeg har søkt plass fra januar, da blir hun 11 mnd gammel.. Vi får håpe det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...