Gå til innhold

Mammas babybok

Mamma1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var nede på 5.9 etter to timer. Da hadde jeg altså spist en hel krokanrull. Tror ikke jeg har diabetes jeg.

Så supert, da!!! :hoppe:

Håper det holder seg!!!

Må forresten si jeg er imponert over deg med så mye ordning og reda! Ukesmenyene dine, f.eks... klarer ikke sånne ting, jeg, selv om jeg vet det er lurt! :sjenert: Er liksom så vanskelig å tenke så langt fram... Men blir litt inspirert av deg, da, så kanskje jeg bare må fortsette å følge med i dagboken din, så smitter det kanskje over på meg etterhvert... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er sant:) Ganske artig å planlegge middag hele uken også. Men noen ganger skjærer det seg, at man ikke har lyst på det man har planlagt. Men da er det jo bare å bytte om på dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det 61 dager igjen, tiden går sakte.. Har begynt å vaske babyklær, ganske koselig det:)

I dag må jeg vaske toalettet, badet, trappen og kjøkkenet..Ble utsatt fra i går...

To do list:

Sette på vaskemaskin, henge opp klær

Vaske badet og toalettet

Støvsuge trappa og gangen

Rydde kjøkken, vaske av bord og benker.

Kjøpe lyspærer, plumbo og ingredienser til å lake "måkeskit" Ufattelig gode julekaker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Høres koselig ut å vaske babyklær.

Og imponerende med ukesmeny. Jeg prøver å planlegge for en uke i gangen de middagene jeg skal lage, men mannen kommer aldri til å teke på hva han skal lage før han er ferdig på jobb den dagen -om jeg kjenner ham rett. (vi lager middag ca annenhver dag).

Godt å høre at ting tyder på at du ikke har svangerskapsdiabetes :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig greit å vite hva man skal lage. Mannen her lager ikke mat, så det er min jobb..

To do list:

Sette på vaskemaskin, henge opp klær

Vaske badet og toalettet

Kjøpe lyspærer, plumbo og ingredienser til å lake "måkeskit" Ufattelig gode julekaker:)

Får ikke til å streke over..Noen som kan forklare hvordan? Må bare utheve det jeg har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nå må jeg tenke... du sitter sikkert på PC (ikke Mac), vil jeg tro? Prøv f.eks. AltGr + 8 og AltGr + 9... (Husker ikke helt, og siden jeg sitter med Mac-tastatur kan jeg ikke prøve heller.)

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det 61 dager igjen, tiden går sakte.. Har begynt å vaske babyklær, ganske koselig det:)

I dag må jeg vaske toalettet, badet, trappen og kjøkkenet..Ble utsatt fra i går...

To do list:

Sette på vaskemaskin[s/]

Vaske badet og toalettet

Henge opp klær

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sette på vaskemaskin

Vaske badet og toalettet

Henge opp klær

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...