Salka Skrevet 13. juli 2018 #2901 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Regn, regn kom til meg! Endret 13. juli 2018 av Salka 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. juli 2018 #2902 Del Skrevet 13. juli 2018 14 minutter siden, Salka skrev: Regn, regn kom til meg! La oss danse regndansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 13. juli 2018 #2903 Del Skrevet 13. juli 2018 Lei denne varmen jeg og, godt å se vi er flere. Gi meg heller 7 dager med sprutregn og torden og lyn, elsker regnvær 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuxy Skrevet 13. juli 2018 #2904 Del Skrevet 13. juli 2018 Noen som vet noe om når det ventes å gi seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 13. juli 2018 #2905 Del Skrevet 13. juli 2018 https://www.accuweather.com/no/no/oslo/0001/month/415945_pc?monyr=8/01/2018 fant den her. Men har jo ofte hørt det egentlig ikke er mulig å spå så nøyaktig så langt frem i tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 15. juli 2018 #2906 Del Skrevet 15. juli 2018 Trodde aldri jeg skulle si dette (for jeg er jo egentlig glad i sommer) men nå gleder jeg meg til høsten kjenner jeg. Er bare så lei av å svette og ha dårlig matlyst. Føler luften er så tung og klam liksom. Vi trenger regn! Føler jeg er i Syden og er lei etter å ha vært der 2 uker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 15. juli 2018 #2907 Del Skrevet 15. juli 2018 (endret) På 13.7.2018 den 20.17, fjærestein skrev: https://www.accuweather.com/no/no/oslo/0001/month/415945_pc?monyr=8/01/2018 fant den her. Men har jo ofte hørt det egentlig ikke er mulig å spå så nøyaktig så langt frem i tid.. Så frem til november... gleder meg ... Endret 15. juli 2018 av AmandaVI 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 15. juli 2018 #2908 Del Skrevet 15. juli 2018 Det begynner å bli en smule spesielt når man tenker tanker som "i morgen kl 12 er juli halvferdig". Selv om august skulle bli like ille så begynner man i det minste å se mørket i enden av tunnelen når det ikke er lyst hele døgnet lenger. Et par måneder til nå så klager folk over nissenes inntog hos Nille. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 15. juli 2018 #2909 Del Skrevet 15. juli 2018 Jeg klarer ikke mer. jeg er så ekstremt slapp og har sovet i nesten hele dag. Jeg sliter med sterk utmattelse fra før og det blir enda verre i denne jævla varmen. Langtidsvarselet viser 29 og 30 grader hele jævla varselet, jeg vil bare grine. Jeg blir bare mer og mer deprimert, er uggen og uvel, vondt i hodet, magen er vond og kroppen verker. Det regnværet som yr lovet hele onsdagen er nå begrenset til bare natt til onsdag. Det blir tørrere og tørrere og skog brenner overalt. Jeg er livredd for at det skal begynne å brenne i skogen ved der jeg bor også. Skogen er knusktørr og brungrønn, ikke knallgrønn og frodig som den pleier å være. Denne sommeren er et sant helvete. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. juli 2018 #2910 Del Skrevet 15. juli 2018 Akkurat nå, Salka skrev: Jeg klarer ikke mer. jeg er så ekstremt slapp og har sovet i nesten hele dag. Jeg sliter med sterk utmattelse fra før og det blir enda verre i denne jævla varmen. Langtidsvarselet viser 29 og 30 grader hele jævla varselet, jeg vil bare grine. Jeg blir bare mer og mer deprimert, er uggen og uvel, vondt i hodet, magen er vond og kroppen verker. Det regnværet som yr lovet hele onsdagen er nå begrenset til bare natt til onsdag. Det blir tørrere og tørrere og skog brenner overalt. Jeg er livredd for at det skal begynne å brenne i skogen ved der jeg bor også. Skogen er knusktørr og brungrønn, ikke knallgrønn og frodig som den pleier å være. Denne sommeren er et sant helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 15. juli 2018 #2911 Del Skrevet 15. juli 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Takk, gode venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. juli 2018 #2912 Del Skrevet 15. juli 2018 Akkurat nå, Salka skrev: Takk, gode venn. Skulle fått installert en vifte på solen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max B Skrevet 15. juli 2018 #2913 Del Skrevet 15. juli 2018 Henger meg på her! Er så lei. Får ikke sove til normal tid, husarbeid blir et slit uten like, klarer ikke å fokusere. Matlysten er ikkeeksisterende - i motsetning til sulten som nå kommer veldig brått på. Trening? Glem det! For ikke å snakke om naturen og hva dette gjør med den. Er noen dager med ordentlig regn og lavere temperaturer så mye å be om? 😩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 16. juli 2018 #2914 Del Skrevet 16. juli 2018 Her på Island er det herlig og fantastisk. Luften er så frisk her 😊 Deilig å kunne gå ut døren uten å svette halvt i hjel! Overskyet ute nå. Gruer neg når jeg må hjem. Været er vel like jævlig når jeg kommer hjem igjen når August er kommet, så nærmer høsten seg og er bare å telle ned dagene. Gleder meg til høsten 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. juli 2018 #2915 Del Skrevet 16. juli 2018 Er så drittlei varmen........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 16. juli 2018 #2916 Del Skrevet 16. juli 2018 Nå er vi akkurat midt i juli. Hold ut, folkens 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 16. juli 2018 #2917 Del Skrevet 16. juli 2018 1 time siden, Snuppah00 skrev: Her på Island er det herlig og fantastisk. Luften er så frisk her 😊 Deilig å kunne gå ut døren uten å svette halvt i hjel! Overskyet ute nå. Gruer neg når jeg må hjem. Været er vel like jævlig når jeg kommer hjem igjen når August er kommet, så nærmer høsten seg og er bare å telle ned dagene. Gleder meg til høsten Jeg er så misunnelig! Island er helt fantastisk, verdens vakreste land og øy. Skulle ønske jeg kunne dratt nå med en gang! Her er det så varmt at jeg snart får nervøst sammenbrudd. Jeg blir også gal av likt vær hver eneste dag. Regnet yr lovet oss natt til onsdag har de "tatt fra oss". Faen altså! Vi trenger regn nå, alt tørker ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 16. juli 2018 #2918 Del Skrevet 16. juli 2018 Det som er så jævla irriterende med værmeldingen er at de melder regn, men når dagen nærmer seg blir det ikke regn likevel! Ser de melder mildere fremover, men hvor mange ganger har de ikke meldt mildt for å så skru opp gradene når dagene nærmer seg?!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 16. juli 2018 #2919 Del Skrevet 16. juli 2018 Ååh! Er så jævlig lei denne varmen!! Blir så gretten og irritabel. I morgen meldte de kun overskyet, men nå melder de visst litt sol i morgen. Så klart!!🙄🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. juli 2018 #2920 Del Skrevet 16. juli 2018 Vaaaaaaaaaaarmt!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå