AmandaVI Skrevet 12. juli 2018 #2881 Del Skrevet 12. juli 2018 Bare nitten dager igjen av juli... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 12. juli 2018 #2882 Del Skrevet 12. juli 2018 I natt var det 26 grader på soverommet mitt. Et varmt soverom er det absolutt verste som er! Likevel lanseres meldinger om temperaturer langt over tjue utelukkende som gladsaker... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 12. juli 2018 #2883 Del Skrevet 12. juli 2018 Begrepet drittvær har fått en ny betydning. Før var det regn og blåst som var drittvær, nå er det denne jævla heten. Jeg er så drittlei! Faen altså! Gi meg regn NÅ! Jeg lover å aldri mer klage på regn! Dette er den lengste sommeren noensinne og vi er bare halvveis. Meteorologene spår tropevarme og lite regn i august og. Jeg vil bare grine. Håper det snur snart og at hele august blir 15-20 grader og nok regn til å få gresset til å vokse og kverke denne tørken. Jeg gleder meg til vinteren! 15 minus, masse deilig knitrende snø, pledd i stolen foran peisen med katt på fanget, stearinlys på bordet og varm te eller kakao i koppen. Jeg blir helt sentimental bare av tanken. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. juli 2018 #2884 Del Skrevet 12. juli 2018 1 minutt siden, Salka skrev: Begrepet drittvær har fått en ny betydning. Før var det regn og blåst som var drittvær, nå er det denne jævla heten. Jeg er så drittlei! Faen altså! Gi meg regn NÅ! Jeg lover å aldri mer klage på regn! Dette er den lengste sommeren noensinne og vi er bare halvveis. Meteorologene spår tropevarme og lite regn i august og. Jeg vil bare grine. Håper det snur snart og at hele august blir 15-20 grader og nok regn til å få gresset til å vokse og kverke denne tørken. Jeg gleder meg til vinteren! 15 minus, masse deilig knitrende snø, pledd i stolen foran peisen med katt på fanget, stearinlys på bordet og varm te eller kakao i koppen. Jeg blir helt sentimental bare av tanken. I feel ya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 12. juli 2018 #2885 Del Skrevet 12. juli 2018 (endret) Nå er jeg til og med lei varmen, vil ha regn NÅ! Men ikke minus grader eller snø, der går grensen. Endret 12. juli 2018 av Stella Rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 12. juli 2018 #2886 Del Skrevet 12. juli 2018 Begynner faktisk å bli lei sol og varme jeg å ☹ Er glad i det, men er ikke vant med denne heten. Vi trenger regn! Jeg fryker August blir like tørr og varm. Er det over 25 grader, så blir det for mye. Hadde satt pris på en regndag. Gresset mitt vil ikke vokse og er konstant tørt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuxy Skrevet 12. juli 2018 #2887 Del Skrevet 12. juli 2018 Enda festligere er det når nettavisene skriver enda mer godvær i vente. Det har ikke vært mindre vann på hundre år og skogbrannfaren har aldri vært større, men nå skal vi virkelig kose oss dere og være krampeaktig lykkelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 12. juli 2018 #2888 Del Skrevet 12. juli 2018 Sør-Norge brenner, men hey, man kan ikke klage. Må kose seg mens man kan. Nå regnet det nettopp i 14 sekunder her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 12. juli 2018 #2889 Del Skrevet 12. juli 2018 Kan de slutte å si godværet?! Virker som de tror ALLE elsker sol og hete. Jo varmere jo bedre. At vi hopper og jubler. Give me a breake! Hater detre drittværet. Hører dere!? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 12. juli 2018 #2890 Del Skrevet 12. juli 2018 31 minutter siden, Tuxy skrev: Enda festligere er det når nettavisene skriver enda mer godvær i vente. Det har ikke vært mindre vann på hundre år og skogbrannfaren har aldri vært større, men nå skal vi virkelig kose oss dere og være krampeaktig lykkelige. Ja, jeg koser meg glugg i hjæl her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 12. juli 2018 #2891 Del Skrevet 12. juli 2018 6 timer siden, Nevian skrev: I natt var det 26 grader på soverommet mitt. Et varmt soverom er det absolutt verste som er! Likevel lanseres meldinger om temperaturer langt over tjue utelukkende som gladsaker... Ja og nyhetene følges alltid av disse stupetårnbildene, som om folk flest kan og vil tilbringe flere måneder sammenhengende på stranda. Noen av oss må faktisk tjene til livets opphold i tillegg til husarbeid, ærender osv og det er da pokker ta umulig i sånn hete. Men enkelte unntak fins da tross alt. Fra yr.no:"– Hvis man liker tropenetter, og liker å sove dårlig, så er det nok i trange bygater man har største sjanse for å oppleve tropenetter i byområdene, sier statsmeteorolog Terje Alsvik Walløe." Kan virke som meteorolog Walløe ikke er helt udelt begeistret for varmen heller.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 12. juli 2018 #2892 Del Skrevet 12. juli 2018 1 time siden, Enda en tulling skrev: Fra yr.no:"– Hvis man liker tropenetter, og liker å sove dårlig, så er det nok i trange bygater man har største sjanse for å oppleve tropenetter i byområdene, sier statsmeteorolog Terje Alsvik Walløe." Kan virke som meteorolog Walløe ikke er helt udelt begeistret for varmen heller.... Haha, meteorologi-humor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 13. juli 2018 #2893 Del Skrevet 13. juli 2018 Allerede 26 grader ute 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 13. juli 2018 #2894 Del Skrevet 13. juli 2018 Denne uka har det til nå kommet nesten 1,5 mm nedbør fordelt på 2 skurer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. juli 2018 #2895 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Hver gang jeg sjekker langtidsvarselet på nett...er det sol, sol og atter sol, men i slutten av perioden er det veldig ofte en miniatyrisk mulighet for en mørk sky som gir fra seg litt. Etter som dagene går forsvinner både skyen, regnet og utsikter til litt fredelig yr... Jeg liker ikke langtidsvarsel. Regnvær er bare en falsk hildring i varmedisen. Endret 13. juli 2018 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 13. juli 2018 #2896 Del Skrevet 13. juli 2018 Det var egentlig spådd litt regn idag, men nå har de ombestemt seg. Er helt ekstremt lummert ute, var lummert allerede tidlig i morges. Jeg blir snart gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulus Skrevet 13. juli 2018 #2897 Del Skrevet 13. juli 2018 Herregud, denne tråden var et funn! 😅😅 Virker som alle rundt meg elsker denne varmen, og greit nok, hadde jeg hatt en hytte ved sjøen med mye bris og ikke vært HØYGRAVID stuck i en leilighet midt i Oslo-gryta kunne jeg kanskje liret av meg noen freshe sommerbilder på insta jeg også.. Denne varmen er jo evigvarende! Orker ikke sjekke yr lenger heller, de sier først 24 grader og så smeller de til med 30 grader neste dag.. er meldt 30 grader flere dager neste uke og vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Skal jo snart føde, så kan ikke valfarte til kalde strøk heller.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. juli 2018 #2898 Del Skrevet 13. juli 2018 Varmen er min verste fiende 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. juli 2018 #2899 Del Skrevet 13. juli 2018 La oss lukke øynene hardt og tenke oss inn i denne settingen. 😆 #ladetregneladetregneladetregne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 13. juli 2018 #2900 Del Skrevet 13. juli 2018 Orker ikke å sjekke yr lengere. Melder bare sol sol sol og sol! Har vært mange skogbranner på Sørlandet. Kan ikke grille på hytta pga dette været!🙄🙄 Nedtur. Heldigvis en strand like i nærheten og kjøler meg ned der. Forfriskende. Men det er varmere inni skogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå