Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Bonusmammaen skrev:

Jeg er sånn midt på treet, men lang. Alltid varme hender og føtter. Du også?

Yupp. Har blitt brukt som folks personlige varmeovn mang`en gang...uten å si noe mer om det. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Yupp. Har blitt brukt som folks personlige varmeovn mang`en gang...uten å si noe mer om det. :fnise: 

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
7 timer siden, Winza skrev:

Uff, i dag var det gloheit!

Var på hyttetur i helga. 24 grader ute. Klarte ikke helt å sitte i solsteiken. Vaaaarmt. Satt i skyggen jeg :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
4 minutter siden, Aurora** skrev:

Var på hyttetur i helga. 24 grader ute. Klarte ikke helt å sitte i solsteiken. Vaaaarmt. Satt i skyggen jeg :tongue:

Det hadde vært så deilig om det var kjølig hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler vi ble snytt for våren i år. Gikk fra full vinter til full sommer med to ukers vår i mellom. Vært altfor varmt i ettermiddag, men heldigvis har det blåst litt, da blir det litt mindre intenst. Men sitte/ligge i sola klarer jeg ikke. 15-20 grader er perfekt syns jeg, jeg sliter virkelig når det er mange og 20 grader. Blir uggen og uvel og helt ekstremt slapp. Hjelper heldigvis utpå kvelden da, er 18 grader nå. :) Fredag er det spådd 18 grader på det varmeste, det er digg.👍🏻 Svale temperaturer er best. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da fikk vi varmehelvete her i Oslo i dag. Litt for varmt etter min smak, men det var veldig godt å sitte på en benk i skyggen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmehelvete her også, og alle jubler. Kan ikke si at jeg jubler akkurat :dry: Blir også veldig slapp og daff i varmen. Jævlig kjipt å ha det sånn, men kan ikke så mye for det dessverre. Håper på en mld og grei sommer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Melder full sol og 22 grader til mandag :grine: Gruer meg allerede :(  Ikke noe vind heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Æsj. Melder full sol og 22 grader til mandag :grine: Gruer meg allerede :(  Ikke noe vind heller

Her og. Og på tirsdag ettermiddag spår de 25 grader og bare en sekundmeter vind. Arme meg! :grine: Gruer meg allerede. Bare 14 grader ute nå, digg.

Føler meg så rar som misliker varmen, så er så fint å ha denne tråden. Lunkne temperaturer er best! Jeg både fryser lett og blir fort for varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
10 minutter siden, PussLe skrev:

Jeg er omvendt, sliter i kulden. Elsker varmen :) 

Finnes en tråd for det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå melder de 25 grader til mandag! Skyt meg nå :grine:

20 grader og sliter. Frem med viften ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder heldigvis kjøligere mot slutten av uken. Helt ned mot 10 grader på "kaldeste" Takk og lov 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
4 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Nå melder de 25 grader til mandag! Skyt meg nå :grine:

20 grader og sliter. Frem med viften ja

E79391DE-1144-47FA-A989-E8E350A9131F.jpeg.2e5b067c7327a825b48f4a6faab316b1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...