Gjest Hannah_ Skrevet 20. mai 2017 #2361 Del Skrevet 20. mai 2017 Gi meg høst/vinter NÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2017 #2362 Del Skrevet 26. mai 2017 Åhh... De siste dagene har det vært fryktelig varmt. Hvordan kan folk virkelig ønske å oppsøke dette på utenlandsferie...og like det? Syt & klag A/S 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 26. mai 2017 #2363 Del Skrevet 26. mai 2017 Jeg elsker når det er varmt ute, det er noe av det beste jeg vet. Men, for det er et stort men her; 22 grader og over, inne og ved leggetid? Fy faen. Vindu åpent, vifte på, to tynne tepper og jeg våknet opp svett som en gris, eller rettere sagt; jeg våknet ikke opp, en natt med netflix marathon og mye vann. Det er noe spesielt med en følelsen på vinteren hvor du fryser, men dyna er varm, og blir du for varm kan du bare stikke en for ut av dyna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 26. mai 2017 #2364 Del Skrevet 26. mai 2017 Jaja, velkommen til soialt og humor, dere... håper ikke alle dere anonyme forsvinner herfra, men kommer ut av varmeskapet sammen med meg. Jeg prøvde å klage, men ingen moderatorer svarer, kun de vanlige surpeisene som ikke ser poenget med ab. Ikke annet å gjøre enn å stå frem med sitt tabubelagte handicap. Ja, jeg sliter i varmen. Og jeg synes både kg og værgudene har usedvanlig dårlig humor når vi serveres 30 grader i mai. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 26. mai 2017 #2365 Del Skrevet 26. mai 2017 Jeg vurderer seriøst å flytte nordover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 26. mai 2017 #2366 Del Skrevet 26. mai 2017 55 minutter siden, brainstorm skrev: Jaja, velkommen til soialt og humor, dere... håper ikke alle dere anonyme forsvinner herfra, men kommer ut av varmeskapet sammen med meg. Jeg prøvde å klage, men ingen moderatorer svarer, kun de vanlige surpeisene som ikke ser poenget med ab. Ikke annet å gjøre enn å stå frem med sitt tabubelagte handicap. Ja, jeg sliter i varmen. Og jeg synes både kg og værgudene har usedvanlig dårlig humor når vi serveres 30 grader i mai. Velkommen ut av varmeskapet. Jeg er nok en sånn surpeis som ikke ser poenget med å være anonym i annet enn tråder om vanskelige ting, men denne tråden kunne passet vel så godt i kropp og helse. Men tabubelagt syns jeg ikke handikapet vårt er. Det er mange som misliker varme og blir uvel i varmen. Jeg legger sommerferien til Island og kysten i nord-Norge, mye bedre temperaturer der enn her på det hete Østland og en helt annen luft. For øvrig enig i at værgudene har usedvanlig dårlig humor som gir oss 30 grader i mai. Gi meg 15-20 grader og en sval og forfriskende vind! Jeg elsker pent vær, men jeg HATER sterk varme, spesielt når det er lummert i tillegg, det er drepen. Jeg har en alvorlig sykdom som gir meg kraftig kronisk utmattelse og varmen gjør det ikke bedre akkurat. Blir enda slappere, klam, uggen, svimmel, småkvalm, vondt i magen og vondt i muskler og ledd. Jeg svetter ikke så mye egentlig, men haaaater å bli for varm for det. Trives best i lunkne temperaturer da jeg lett blir både for varm og for kald. Men heller fryse enn å bli for varm. Varmt og fuktig lummert vær er det verste som finnes. Syns denne tråden er fin å ha, godt å kunne klage litt og vite at man ikke er alene om å slite i varmen og vi er nok enda flere enn vi tror også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 26. mai 2017 #2367 Del Skrevet 26. mai 2017 1 time siden, Zzyzx skrev: Jeg vurderer seriøst å flytte nordover. Er i Nord-Norge stort sett hver sommer, men har bommet stygt et par ganger der også. Dvs truffet flere av deres hetebølger som kommer oftere enn man skulle tro. Og som blir dobbelt så ille når den sultne myggen kommer. Svalbard er det sikreste stedet, dessverre ganske dyrt å oppholde seg der over tid. Har vurdert hytte. Kanskje denne tråden kan gå sammen om et timeshare-prosjekt der oppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 26. mai 2017 #2368 Del Skrevet 26. mai 2017 Man får ikke bo på Svalbard uten å ha en grunn til det heller. Dessverre. Skulle blitt klimaforsker ellerno. Island kan være et alternativ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 26. mai 2017 #2369 Del Skrevet 26. mai 2017 Jeg er glad i sol og varme, men i dag har det vært alt for varmt (melder varmere i morgen her) Jeg satt ute i 5 minutter og så var jeg svett som fy og måtte inn igjen. Jeg orker ikke å steike i slik hete. Kjenner folk som kan grille seg i ute i flere timer og synes det bare er så digg. Skjønner ikke de klarer. Jeg blir svimmel og dårlig av trope varme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 27. mai 2017 #2370 Del Skrevet 27. mai 2017 Fy farao så varmt det er! Puuuuh! 23 grader nå og huset står i skyggen på dagen, så solen har ikke vært på gradestokken enda, i solen er det nok mange og tredve. Vært ute og gjort stallarbeidet nå mens stall og innhegning fortsatt er i skyggen. Heldigvis blåser det litt. Nå sitter jeg i et svalt hus og ser olsenbanden på TV. Politisk ukorrekt sikkert, men ikke her i tråden. Hestetrening blir det først sent ikveld ved solnedgang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainy Skrevet 27. mai 2017 #2371 Del Skrevet 27. mai 2017 (endret) . Endret 16. juni 2017 av Rainy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 27. mai 2017 #2372 Del Skrevet 27. mai 2017 Jeg blir irritert i varmen jeg også og deprimert. Sliter med depresjon ellers også, men blir ofte verre i varmen. Heldigvis blåser det litt idag, men orker ikke være ute før på kvelden når jeg skal trene hest likevel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 27. mai 2017 #2373 Del Skrevet 27. mai 2017 Merker at depresjonen letter litt ved fint vær, men så kommer jo gjerne den andre psyken; litt sint for noe? Helvete bryter løs og det finnes ingen ende på raseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 27. mai 2017 #2374 Del Skrevet 27. mai 2017 Blir litt mannevond og får kortere lunte, ja. Som når man står i kø i en butikk uten aircondition. Og dama foran i køen sier, 142,50, sa du? Jeg betaler med kort, men hvor er kortet... hvor er lommeboken egentlig. Nei, den ligger visst i bilen? Men vent, jeg har noen kroner i veksel her jeg, så hvis du bare slår ut igjen halvparten av varene mine så holder det. Og når jeg tenker meg om så skulle jeg egentlig ikke ha den, men en helt annen vare, som jeg syntes jeg så langt baki butikken der et sted. Vent litt, så rusler jeg i all bedagelighet dit og henter den, jeg. Hold plassen min så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 27. mai 2017 #2375 Del Skrevet 27. mai 2017 Åh jeg er skikkelig grinete nå også, hater det her!! Det påstås at det skal bli bedre fra i morgen av. Jeg lever på is frem til den tid. Det er ihvertfall fridag i dag, så man slipper å svette på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 27. mai 2017 #2376 Del Skrevet 27. mai 2017 1 time siden, brainstorm skrev: Blir litt mannevond og får kortere lunte, ja. Som når man står i kø i en butikk uten aircondition. Og dama foran i køen sier, 142,50, sa du? Jeg betaler med kort, men hvor er kortet... hvor er lommeboken egentlig. Nei, den ligger visst i bilen? Men vent, jeg har noen kroner i veksel her jeg, så hvis du bare slår ut igjen halvparten av varene mine så holder det. Og når jeg tenker meg om så skulle jeg egentlig ikke ha den, men en helt annen vare, som jeg syntes jeg så langt baki butikken der et sted. Vent litt, så rusler jeg i all bedagelighet dit og henter den, jeg. Hold plassen min så lenge. Iiiiiiik, kunde fra helvete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 27. mai 2017 #2377 Del Skrevet 27. mai 2017 Fått takk i Aircondition, kommer aldri mer til å dø i Oslo varmen. :D (pleier å få migrene når tempraturene er værst) .-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 27. mai 2017 #2378 Del Skrevet 27. mai 2017 Et vennepar av oss lurte på før i dag om vi ville dra til byen med de for å sitte på utecafe. HELL NO!!! Ikke faen om jeg skal sitte på en utecafe å svette som en gris. Sitte der svett, svimmel, sur og ikke klare å spise. Helt uaktuelt. Så at vi hadde andre planer. Takk Gud det blir mildere til uka. Nå sitter jeg med vifta på full guffe. Aaah, deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 27. mai 2017 #2379 Del Skrevet 27. mai 2017 (endret) Owææ, jeg er en "vanlig surpeis!" Jaja, har blitt kalt verre ting. Heldigvis har ikke varmen slått til her ennå. Men den kommer nok. Jeg gleder meg IKKE. Endret 27. mai 2017 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 27. mai 2017 #2380 Del Skrevet 27. mai 2017 Å herregud, til og med PS3'en min holder på å knele, har satt 2 usb-vifter på den nå. Men jeg er jammen glad jeg bor i første etasje nå. Svalt og deilig på soverommet, kanskje jeg skal migrere over dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå