AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1841 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg vet på en måte at denne tråden ikke er for meg, ettersom jeg faktisk har på varme (ovn) på soverommet. Jeg må ha jevn varme på minst 20 grader for å få sove. Jeg tåler derimot mye varme. Anonymous poster hash: 4bca0...782 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 22. august 2015 #1842 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg er glad i varmen og sånt, men jeg skal være helt ærlig, det var veldig deilig å bruke langermet genser på jobb hvor det var kjølig og behagelig. Det skal sies at jeg ligger under en dyne nå, i nette 24 grader og tropevarme og finner det såå behagelig og deilig. Men i kveld, i natt, jeg er doomed. Kan godt synke ned til hvertfall 10 spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1843 Del Skrevet 22. august 2015 Her snakker vi om meningsfylt arbeid. Et eksempel til etterfølgelse http://www.nrk.no/ho/lager-sno-i-20-varmegrader-1.12512658 Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1844 Del Skrevet 23. august 2015 Våknet i en ovn i morges. Så sjekker jeg værvarslet. Og ser at i løpet av den neste uken skal temperaturen synke TI grader! Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. august 2015 #1845 Del Skrevet 23. august 2015 JEG ER SÅ LEI AV DENNE VARMEN!!! Bruker en flaske Emma S. "oppfriskningsvann" (eller hva man kaller det), og det er godt å ha. Men nå er det bare 1 is igjen i fryseren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 23. august 2015 #1846 Del Skrevet 23. august 2015 På twitter skriver metereologene: Etter nesten to uker er det over: Fra i morgen fortrenges Høytrykket av Lavtrykk fra sørvest. #SørNorge. Heia Lavtrykket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 23. august 2015 #1847 Del Skrevet 23. august 2015 Værvarsel for Oslo, førstkommende tirsdag. Å, jeg gleder meg, jeg elsker regn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 23. august 2015 #1848 Del Skrevet 23. august 2015 Jeg er glad i varme, men må si at jeg sliter nå... Har hodeverk, svetter, har mistet all energi... Ligger på senga og spiser is for å kjøle meg ned, haha... Har vært veldig varmt her i vest; på natten også... Er ikke så vant til det - jeg som kommer fra en stein i nord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1849 Del Skrevet 24. august 2015 Regn, lyn og torden Lettelsen er så stor at jeg er på nippet til å bli religiøs!Anonymous poster hash: 2a554...9ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 24. august 2015 #1850 Del Skrevet 24. august 2015 Ja, borsett fra at det er nesten umulig å puste akkurat nå. I morgen blir det bedre med temperaturer under 20 grader. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1851 Del Skrevet 24. august 2015 Nå begynner det sakte men sikkert å regne her! O'lykke Anonymous poster hash: a9dec...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1852 Del Skrevet 24. august 2015 Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 24. august 2015 #1853 Del Skrevet 24. august 2015 Farken. På jobb i dag leste jeg på Yr at det skulle bli overskyet på onsdag, men nå har det flyttet seg til torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1854 Del Skrevet 24. august 2015 Farken. På jobb i dag leste jeg på Yr at det skulle bli overskyet på onsdag, men nå har det flyttet seg til torsdag! Typisk det vettu her har de utsatt de deilige 15 gradene med et par dager, men bare de kommer i løpet av uken er jeg fornøyd. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1855 Del Skrevet 24. august 2015 Regn, lyn og torden Lettelsen er så stor at jeg er på nippet til å bli religiøs!Anonymous poster hash: 2a554...9ed Samme her! Og like sikkert som amen i kjerka, så kommer alle klagene på fb, med en gang det kommer noen dråper regn. Jeg kan ikke begripe hvorfor alle elsker stekende varme, med sol dag ut og dag inn?. Det er så mye koseligere når det regner, og mye mer behagelig temperatur. Da kan jeg sitte inne og kose meg, eller gå ut på verandaen. Uten å bli forstyrret av hylende nabounger, eller svette meg fordervet der ute. Alt blir mer avslappet og rolig i regnvær. I solskinn så skal alle ut og være glade, og det synes jeg egentlig er litt masete. Sol og varme genererer bare forbasket mye skrik og skrål! Anonymous poster hash: be620...473 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 24. august 2015 #1856 Del Skrevet 24. august 2015 Ja, borsett fra at det er nesten umulig å puste akkurat nå. I morgen blir det bedre med temperaturer under 20 grader. Enig. Fint med regn, men det er veldig lummert og varmt ennå i Oslo. På onsdag skal det gå ned til 17 grader, heldigvis Men på lørdag går visst gradestokken opp igjen og det er meldt 20 grader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 24. august 2015 #1857 Del Skrevet 24. august 2015 Jeg er ikke spesielt glad i varmt vær, men tør nesten ikke si det til folk. Det er nesten litt som å banne i kirka å klage på varme i Norge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1858 Del Skrevet 24. august 2015 er så irritert over at alle eeeelsker sommer og stekende sol!! når jeg sier at jeg liker høsten så klikker de jo vinkel... en høstdag er like "fin" som en svettende og pesende sommerdag Anonymous poster hash: b89d8...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1859 Del Skrevet 24. august 2015 Herregud, dette var det skumleste jeg noen gang har opplevd. I morges vasket jeg hele leiligheten. Vi kan ikke ha vinduene oppe på grunn av bygging og maling utenfor stuevinduet. Så fikk jeg en telefon, jeg må ut å handle NÅ eller vente til neste uke. Mamma som jeg handler med (har ikke bil selv) er opptatt denne uken, så det var akkurat nå eller neste uke. Jeg måtte ha hundemat så jeg hadde ikke noe valg. Jeg var varm og svett, hoppet i dusjen og skiftet klær. Løp rundt som en tulling, aldri følt meg så fjern før. Klarte å sette inn trondoskortet i kortautomaten, så glemte jeg bankkortet mitt to ganger, inne i automaten!. Klarte så vidt å formulere en normal setning. Var helt fjern! Jeg ble mer og mer svimmel og varm, og fjern. Svetten ran og jeg skalv i hele kroppen. Mamma måtte innom en butikk så jeg måtte vente i bilen, for jeg var så slapp og svimmel. Bilen sto i solen, det var 31+ grader. Det sto det på en bygning, hvor det er skygge og bittelitt sol, og mye vind. Der vi var, var det vindstilt og sol, så det kan ha vært varmere. Vinduene var oppe og det siste jeg husker var at jeg tenkte "Jeg må skru på tenningen for å åpne vinduet". Plutselig ble det helt svart. Mamma kom løpende og jeg satt på bakken utenfor bilen, dynket i mitt eget spy. Hvordan jeg kom meg dit, det aner jeg ikke. Husker ikke at jeg gikk utav bilen en gang. Kom hjem for en time siden og det er mye bedre nå. Føler meg fortsatt litt slapp og sløv, og litt.. fjern. Men nå er jeg ikke varm og svett. Jeg fikk ikke kjøpt halvparten av det jeg skulle kjøpe, og kjøpte mye jeg aldri har kjøpt før. Kjøpte kaninmat i stedet for hundmat, og jeg har ikke kaniner! Heldigvis har søsteren min det, så hun skal kjøpe av meg kaninmaten Husker ikke vi var inne på coop obs en gang, kun dyrebutikken og rema. Så pappa skal ut å kjøpe inn varene jeg trenger på vei hjem fra jobb. Mamma mener jeg fikk heteslag eller noe. Ikke vet jeg. Sitter her som et spørsmålstegn! Hele dagen i dag har føltes helt rart. Husker lite fra handleturen vår, og det jeg husker henger ikke på greip. Er det vanlig å bli slik når man får heteslag eller solstikk? Aldri opplevd det før. Anonymous poster hash: 0c8aa...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #1860 Del Skrevet 25. august 2015 Raringer! Klager over varmen i Norge? Shit as!Anonymous poster hash: b36e9...4ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå