Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ser frem til at sola snur og man begynner å merke at dagene blir kortere og kjøligere igjen. Håper gradestokken har vett på å holde seg under 20 grader hele sommeren ;)

Anonymkode: 9c2e6...8c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt våre første sommerdager nå og jeg er død allerede. Jeg virkelig hater dette. 16 grader allerede før man tenker på å stå opp om morgenen.. baaah. Og så blirdet bare verre utover dagen. Føler for å vrenge av meg skinnet. Seriøst. Å bevege seg utenfor døra før kl 22 om kvelden er galskap. Skulle ønske jeg kunne isolere meg til høsten kommer. Gå i hi hadde passet perfekt. 

Jeg blir også fysisk dårlig. Føles som skikkelig influensa med feber. Og så får jeg migrene. Både av solen og av varmen helt uten solen. Så jeg er fucked. Konstant heavy migrene i minst 2 mnd er ikke noe å trakte etter. Og i tillegg til å føle meg syk så skal jeg også se ut som en grillet tomat som svetter verre enn noe man har sett. Fy fader. Under 20 grader hele sommeren kunne jeg klart å leve med. Selv om jeg helst ville hatt temperaturen under 17.

Anonymkode: d2b1f...d14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser frem til at sola snur og man begynner å merke at dagene blir kortere og kjøligere igjen. Håper gradestokken har vett på å holde seg under 20 grader hele sommeren ;)

Anonymkode: 9c2e6...8c0

Tvilsomt, når den ikke har vett på det i mai en gang :( 

Anonymkode: a30e7...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmen tuller veldig med hormonene mine, er det flere som har det sånn? Hvis det er varmt om natten våkner jeg alltid med mensen. Selv om jeg ikke skal ha mensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hold ut i regnet - til uken blir det knallvarmt" skriver Aftenposten idag! Pøh! Jeg koser meg så det holder i det regnet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Tom/Loki skrev:

Det er meldt opp mot 30+ grader i sør Norge til uken.

Det blir rett og slett jævlig. Jeg orker ikke...

Anonymkode: 11c0d...7fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt bekymret over å ikke se denne tråden i en sådan stund. Er det noen overlevende? :unsure:

Anonymkode: a30e7...4f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ganske varmt i dag, men siden det er lav luftfuktighet, legger ikke varmen seg som et klamt lag på kroppen. Da blir det litt lettere å takle. Temperaturen innendørs er heller ikke helt hinsides. 26 grader i stua, noe som selvsagt er for varmt, men mye bedre enn de sedvanlige 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker snart ikke mer. Føler meg skikkelig uvel. Bor på solsiden i tillegg så solen står på fra morgen til natt rett inn vinduene. Føles som det er 40 grader her inne.
:grine:

Anonymkode: f7fa0...506

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkadag. Alt for varmt, allergi, hodepine og masse husarbeid som må gjøres :roll:

Anonymkode: 8b1ed...c87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger også å klage i dag:  "Klag, syt, klag!" :( 
Jeg ønsker meg en velfungerende isdisk som jeg kan slå leir oppi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hverken varme eller kulde. Jeg overlever fra 10 til 15. Det går fint og det jeg liker best. Kryper under 0 og jeg fryser. Kryper det over 20 trekker jeg inn i skyggen og er det over 25 må jeg nesten være i nærheten av vann så jeg får kjølt meg ned. Jeg får raskt hodepine av å være for lenge i solen.. og samme skjer om det blir mindre enn 8 til 9 minus ute. Skyggen er min venn akkurat nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle oss som hater varme, la oss forene oss og gå i tog. Banner: VARMEN TAR HJERNECELLER. FORBY NÅ !!

(Oppmøte tidligst 12 november. Utenfor døra. Passord: Min elskede er min elektrisk vifte, Mats. Og så : Mats, Mats, tjolahei og skiloponk-klaplonk.)

Nå må gå å spy. 30 grader i stua. 

 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: f4dc7...9fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt: varmen gjør meg noe sprø og teit... Lykke til med sommerdagene. 

Anonymkode: f4dc7...9fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frysepinne. Det skal lite til før gåsehud og ståpels dekker kroppen. Men jeg takler ikke varme heller. Og tåler ikke sola (blir brent og dekt av eksem). 

Hvor gjør man av seg? :icon_frown: 

Anonymkode: 0c488...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...