Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det har nok vært slik en del ganger før også, men hukommelsen strekker seg ikke så langt som man skulle tro. ;)

Det var jo ille i fjor også, men ikke så ille som nå. Men det varte til langt ut i september i fjor, så det kan nok hende vi må lide oss gjennom enda noen uker. Får i hvert fall håpe det blir skikkelig vinter denne gangen, det har vi fortjent etter to mareritt-somre uten vinter mellom. :)

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er meldt 28 grader her i kveld! Med en sedvanlig tordenmelding til natten, som sikkert ikke slår til uansett. Det er kun én tordenmelding som har stemt her i år. Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er meldt 28 grader her i kveld! Med en sedvanlig tordenmelding til natten, som sikkert ikke slår til uansett. Det er kun én tordenmelding som har stemt her i år. Trondheim.

Sånn har det vært i Oslo også, spådd torden nesten hver dag som ikke har blitt noe av. Sjelden værmeldingen har stemt så dårlig som dette året. De kunne bare spådd sol og varme hver dag hele sommeren, så hadde de hatt 99% rett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Seriøøøst??? :-( :-( neineineinei!!!! Jeg vil ha kald høstluft, store skjerf og take-away kaffe i hånda:-( orker ikke mer av denne varmen....husker i fjor at det va varmt langt uti september, og jeg hata det. Håper de tar feil og at det blir kald høst helst fra midten av august ;-)

Anonymous poster hash: 90853...122

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var oppe i dag tidlig, da var det 12 grader, lett vind og overskyet. Satte meg på verandaen med stort teppe, tykke sokker og te, var fantastisk. :kaffekopp::fryser::hjerte:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var oppe i dag tidlig, da var det 12 grader, lett vind og overskyet. Satte meg på verandaen med stort teppe, tykke sokker og te, var fantastisk. :kaffekopp::fryser::hjerte:

12 grader? Jeg er grønn av misunnelse. Våknet av sola rett gjennom rullegardina for n'te dag på rad. Men nå er det i hvert fall litt skyer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 grader? Jeg er grønn av misunnelse. Våknet av sola rett gjennom rullegardina for n'te dag på rad. Men nå er det i hvert fall litt skyer.

Jeg var oppe veeeeldig tidlig da... :P Er over 20 grader nå, men heldigvis overskyet. Står at det ikke skal bli over 20 grader neste uke, og dum som jeg er tror jeg på det igjen. Og ender opp med å bli like skuffet igjen når jeg ser den evinnelige gradestokken kryper oppover. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var oppe veeeeldig tidlig da... :P Er over 20 grader nå, men heldigvis overskyet. Står at det ikke skal bli over 20 grader neste uke, og dum som jeg er tror jeg på det igjen. Og ender opp med å bli like skuffet igjen når jeg ser den evinnelige gradestokken kryper oppover. :(

Ikke sant? Det meldes om lavere temperaturer her til uken, men jeg tror det ikke før jeg ser det. Nå er det 22 grader, og et skydekke ligger over her. Dessverre er det i ferd med å passere, og da blir det vel 30 + igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Vestlandet herjer viss stormen, og typisk med så er jeg på ferie i Midt-Norge med strålende sol og intens varme! :-(

Anonymous poster hash: 90853...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i Stavanger har det regnet, blåst og generelt vært perfekt de siste dagene. Fikk til og med brukt støvlene mine i dag. Bare litt kaldere nå, så snakker vi skikkelig høst.

Tusen takk, kjære værguder!

Anonymous poster hash: 85608...c48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser! :laugh:

Jeg har på meg bukse og genser i dag. Har ennå ikke blitt svett :kul:

Her i Stavanger har det regnet, blåst og generelt vært perfekt de siste dagene. Fikk til og med brukt støvlene mine i dag. Bare litt kaldere nå, så snakker vi skikkelig høst.

Tusen takk, kjære værguder!

Anonymous poster hash: 85608...c48

Så heldige dere er :sjokkert:

Satser på at høsten snart kommer hit også da. Temperaturene er i hvert fall bedre enn de var, selv om det har vært sol hele uken. Egentlig bør en være glad for alt under 30 etter denne sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om ondet vurderer å trekke seg tilbake i disse dager...det kjennes i alle fall bedre ut når jeg sitter innendørs. Jeg trenger ikke å ha full gjennomtrekk lengre og det har vært nede mot ti grader enkelte netter. Det er rett og slett HERRLIG! :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om ondet vurderer å trekke seg tilbake i disse dager...det kjennes i alle fall bedre ut når jeg sitter innendørs. Jeg trenger ikke å ha full gjennomtrekk lengre og det har vært nede mot ti grader enkelte netter. Det er rett og slett HERRLIG! :strix:

Bedre har det blitt temperaturmessig, men jeg forundrer meg stadig over hvor det blir av alt regnet som spås. For ikke å snakke om torden, det skulle vi hatt omtrent hver eneste dag her i hele sommer.

I dag er det forresten grunn til å feire, vi har passert halveis i den siste sommermåneden august. Høsten nærmer seg :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig, men sant: Det regner! :bolledeig::regn: Eller... nå tok det visst slutt bare på den tiden jeg brukte på å skrive at det regner. Men fikk i hvert fall en påminner om hvordan regn ser ut. :kul:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

*jeg tror vi er over det verste*

:ninja: <----- en ikke helt overbevist Hoppe...som alikevel velger å tro på at høsten er på vei.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...