Skravla Skrevet 24. juli 2014 #1401 Del Skrevet 24. juli 2014 Ventilasjonsanlegg på jobb.... Det hadde vært lykken i denne varmen. En vifte og en stort vindu mot en innelukket og solutsatt bakgård. Rundt 30 grader på kontoret i dag. Men satser på kjøigere dager utover nå altså... Ikke sant dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1402 Del Skrevet 24. juli 2014 Yvonne, vet du (eller andre) hvor lenge en pakke blir liggende på post i butikk før den blir sendt tilbake? Denne er fra Zalando, som bruker PostNor. Jeg orker ikke gå noen steder annet enn dit jeg bare MÅ i denne heten. Anonymous poster hash: a7fd5...f9f Samme som på vanlige postkontor, den må hentes innen 14 dager. Anonymous poster hash: 85608...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. juli 2014 #1403 Del Skrevet 24. juli 2014 Da flytter vi sammen til Sibir. Lager en liten koloni der nede med varmeubestandige nordmenn, og koser oss med peis og kulde. Hmm, dumt de ikke har pakkereiser til Sibir, forresten. Anonymous poster hash: 85608...c48 Jeg har sett på cruise-tur til Arktiske strøk, ikke tull en gang.. De finnes faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1404 Del Skrevet 24. juli 2014 PostNord, som jeg også hentet fra nå, har 14 dager som frist. Nå i juli har Posten en ordning som gjør at det ikke blir sendt tilbake før 1.august, men det gjelder kun Posten og ikke PostNord. Mvh Yvonne Tusen takk! Anonymous poster hash: a7fd5...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1405 Del Skrevet 24. juli 2014 Da flytter vi sammen til Sibir. Lager en liten koloni der nede med varmeubestandige nordmenn, og koser oss med peis og kulde. Hmm, dumt de ikke har pakkereiser til Sibir, forresten. Anonymous poster hash: 85608...c48 Koser meg med denne reportasjen mens jeg ber til høyere makter om at varmetoppen er nådd http://www.dagbladet.no/2013/01/23/nyheter/utenriks/ver/kulde/vinter/25394393/ Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1406 Del Skrevet 24. juli 2014 Gleder meg sånn til dette: og dette: og dette: Jeg har sett på cruise-tur til Arktiske strøk, ikke tull en gang.. De finnes faktisk! Der ga du meg en ide til fremtidig ferie! Anonymous poster hash: 85608...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1407 Del Skrevet 24. juli 2014 Koser meg med denne reportasjen mens jeg ber til høyere makter om at varmetoppen er nådd http://www.dagbladet.no/2013/01/23/nyheter/utenriks/ver/kulde/vinter/25394393/ Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Husker jeg storkoste meg med den, enda jeg leste den midtvinters i kuldegrader. Anonymous poster hash: 85608...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1408 Del Skrevet 24. juli 2014 Noen flere som IKKE kjenner seg igjen her? http://www.storm.no/nyheter/derfor-fryser-jentene-3824922.html Skulle virkelig ønske jeg hadde det frysegenet. Og hva med påstanden om at man venner seg til høye temperaturer på under en uke? Hvorfor har jeg lidd i tre måneder da? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. juli 2014 #1409 Del Skrevet 24. juli 2014 Ååååh, jeg vil også. Ventilasjonsanlegget vårt har vært ute av drift mesteparten av uka og air condition har vi ikke. Høy temperatur og ikke luft altså. (Ventilasjonsanlegget er heldigvis fikset nå.) Skulle gjerne hatt kloa i den arkitekten som tegnet bygget, med kontorvinduer mot sola... Blæ! Det er veldig hyggelig, men problemet er nettopp det at man ikke har lyst å gå fra jobben.. Sitter fortsett på kontoret jeg.. Vel - delvis sitter jeg også fordi jeg har vært utrolig ueffektiv resten av dagen så må ta igjen. Hurraa for kokvarm leilighet og naboene som hadde fest nede fram til tidlige morgentimene, så man ikke kunne ha vindu åpent (burde nesten veie meg for jeg føler jeg ble i alle fall noen kilo lettere, så mye jeg svettet i senga i natt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. juli 2014 #1410 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Jeg har det motsatt. Jeg er den lykkelige eier av varmepumpe som jeg bruker som aircondition. Fantastisk deilig i disse dager. Hjemme kan jeg faktisk kjøle meg ned. Nå må jeg tilføye at det er varmt nok for jeg vil ikke risikere airconditionforkjølelse så jeg setter termostaten på 27 og går i shorts og T-skjorte. Men det er langt bedre enn på jobb. Endret 24. juli 2014 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1411 Del Skrevet 24. juli 2014 Noen flere som IKKE kjenner seg igjen her? http://www.storm.no/nyheter/derfor-fryser-jentene-3824922.html Skulle virkelig ønske jeg hadde det frysegenet. Og hva med påstanden om at man venner seg til høye temperaturer på under en uke? Hvorfor har jeg lidd i tre måneder da? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f Er hverken i besittelse av frysegen eller ukestillvenning til varmen. Idiotmeterologer. Anonymous poster hash: 85608...c48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1412 Del Skrevet 24. juli 2014 Noen flere som IKKE kjenner seg igjen her? http://www.storm.no/nyheter/derfor-fryser-jentene-3824922.html Skulle virkelig ønske jeg hadde det frysegenet. Og hva med påstanden om at man venner seg til høye temperaturer på under en uke? Hvorfor har jeg lidd i tre måneder da? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f I følge artikkelen er jeg høyst sannsynlig mann. Anonymous poster hash: 2a554...9ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 24. juli 2014 #1413 Del Skrevet 24. juli 2014 Det er et under at jeg overlevde gårsdagen. 41,5 grader inne hos meg (og fortsatt utsolgt for vifter) I dag er det heldigvis nede i 30 varmegrader inne (selvsagt altfor varmt, men tør ikke klage for mye etter i går). Inne hos naboen som har dårligere luftemuligheter var det nesten 50 varmegrader, så hun måtte rett og slett reise bort for å finne seg et annet sted hun kunne sove. Det er jo helt sinnssykt!!! Kan ikke huske at det har vært så varmt før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1414 Del Skrevet 24. juli 2014 Da slår du mine 38 grader Antlers - shit. Det er heftig. I dag er det heldigvis kjøligere etter et realt regnskyll. Men varmt nok allikevel. Jeg foretrekker 25 grader ute jeg. Og lavere inne. Da har jeg det helt topp. Nå orker jeg ikke å være ute, men å være inne er jo like jævli. Anonymous poster hash: f5c71...cb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 24. juli 2014 #1415 Del Skrevet 24. juli 2014 Syns ikke vi burde klage alt for mye om denne varmen. Når vi har sliti oss gjennom et helvete med vinter og kulde, og endelig får sommer i Norge. Vi må nyte den så lenge vi kan! Før vi veit ordet av det begynner bladene å falle og vi må begynne å gå med tjukke ulljakker igjen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1416 Del Skrevet 24. juli 2014 I følge artikkelen er jeg høyst sannsynlig mann. Anonymous poster hash: 2a554...9ed Da er vi to! Det er et under at jeg overlevde gårsdagen. 41,5 grader inne hos meg (og fortsatt utsolgt for vifter) I dag er det heldigvis nede i 30 varmegrader inne (selvsagt altfor varmt, men tør ikke klage for mye etter i går). Inne hos naboen som har dårligere luftemuligheter var det nesten 50 varmegrader, så hun måtte rett og slett reise bort for å finne seg et annet sted hun kunne sove. Det er jo helt sinnssykt!!! Kan ikke huske at det har vært så varmt før. Jeg jobbet på fabrikk for noen år siden, der ble det ofte godt over 45 grader om sommeren. Det var flere ganger rett før jeg gikk i bakken, selv om jeg drakk så mye vann jeg klarte. Hadde du vært naboen min, skulle jeg jammen gitt deg vifta mi, for her inne er det levelig etter solnedgang. Anonymous poster hash: 85608...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1417 Del Skrevet 24. juli 2014 Syns ikke vi burde klage alt for mye om denne varmen. Når vi har sliti oss gjennom et helvete med vinter og kulde, og endelig får sommer i Norge. Vi må nyte den så lenge vi kan! Før vi veit ordet av det begynner bladene å falle og vi må begynne å gå med tjukke ulljakker igjen… At det var?! Enkelte av oss storkoser og og nyter hvert sekund av den lille kulden vi får her i landet! Hipp hurra for vinteren og lag-på-lag med klær! Anonymous poster hash: 85608...c48 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 24. juli 2014 #1418 Del Skrevet 24. juli 2014 Det er så ulidelig varmt, at jeg, som nærmest er for ammeaktivist å regne, får lyst til å gi min nyfødte sønn flaske... Da hadde jeg sluppet å ha et annet, varmt menneske oppå meg halve dagen.... Forbanner mine lite pumpbare pupper! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 24. juli 2014 #1419 Del Skrevet 24. juli 2014 Syns ikke vi burde klage alt for mye om denne varmen. Når vi har sliti oss gjennom et helvete med vinter og kulde, og endelig får sommer i Norge. Vi må nyte den så lenge vi kan! Før vi veit ordet av det begynner bladene å falle og vi må begynne å gå med tjukke ulljakker igjen… Vekk med seg Jeg digger å gå i ulljakker og har mange kjempefine som jeg kler veldig godt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1420 Del Skrevet 24. juli 2014 Vekk med seg Jeg digger å gå i ulljakker og har mange kjempefine som jeg kler veldig godt Ja også forgeholder jeg meg retten til å klage, i det riktige fora, når jeg har det så helt pyton,som nå. Jeg later ikke som jeg har det ille for å kunne klage på noe.. Jeg har det fælt. Syns du jeg burde holde kjeft fordi flertallet gleder seg til sol og varme? Anonymous poster hash: 33e56...732 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå