Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jo deilig med sol, og man burde jo hoppe rundt i solen med iskremen. Men for søren når kroppen blir til sirup og leiligheten fungerer som drivhus, da kan en ikke annet en å kapitulere til en apatisk tilstedeværelse i sofaen. Bortsett fra da man får kravlet seg til butikken etter is.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger i skrivende stund på baderomsgulvet og ser VM på laptopen fremfor 50'' TV'n....

Jeg er ikke laget for denne varmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Min ghetto løsning fungerte men det ser jo helt jævlig ut.

Bilder:

ija4jxl.jpg

Jeg skal heller sjekke ut en varmepumpe.

Oh Lord :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Nå ble det endelig lavere temperatur og regn her! ENDELIG!

Verandadøren står på vidt gap, men det er så oppvarmet inne at jeg tror det vil ta uker før det blir levelig her. Setter jeg døren på kroken stiger temperaturen raskt til gamle høyder. Det skal få stå åpent her hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå som jeg har gledet meg til denne dagen! 16° grader og overskyet ute! :bolledeig: Endelig kunne jeg ta på meg ei t-skjorte etter å ha gått i bar overkropp inne og sovet uten dyne i over ei uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå regner det og det går an å puste igjen. Elsker kjøligere vær. Kan godt holde seg rundt 20 grader, det er mer enn varmt nok!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ahh, lykke! Gikk ut for å kjøpe en badevekt i dag, ikledd bluse og trenchcoat, samt halvvarme strømpebukser. Deilig vind og utsikt til regn, kan det bli bedre? Smiler fra øre til øre, jeg nå!

Anonymous poster hash: 85608...c48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom endelig litt av regnet som liksom skulle kommet forrige uke, men det er fortsatt ubehagelig varmt innendørs. Ikke hadde de fått inn vifter på butikken igjen heller :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til helga skal jeg på fjellet, så jeg håper på å finne en snøflekk å hvile i om værvarslet slår til! Her er det fine 16 grader i dag, det er helt utrolig deilig :hjerte:

Endret av Thorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det som vanlig 32 grader og varmere enn i helvete i sola. Sånn har det vært i halvannen uke. Vi var nede i 26 grader en dag, men ellers ligger temperaturen mellom 30 og 32 hele dagen.

Jeg hater varme og i år virkelig hater jeg hele sommeren. Har heldigvis to vifter. Gulvvifte på soverommet og bordvifte på badet. På badet, ja. I stua/kjøkkenet er det ikke mulig å oppholde seg -verken dag eller kveld, siden sola står rett på heeeele dagen. Så her bor man i senga. Så naken som mulig. Og ut går jeg ikke før jeg må, og da helst på kvelden.

Å ta buss nå for tiden er bare jævlig. Nærmere 50 grader inne i bussene!!

Og vind har vi ikke, så det nytter lite å åpne alt for å håpe på litt gjennomtrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Å, for f***! Akkurat nå som enkelte av oss er i ferd med å komme oss etter flere uker med hete??

Jeg sjekker hver dag i håp om bedring, men hver dag går temperaturen de spår opp med en grad. Nå skal det bli 30 i skyggen til uka. Det påstås at det skulle bli 25 i dag, men kjennes som 35. Så da kan vi tenke oss hvordan det vil bli om en uke. Det er bare å "glede seg" folkens.

PS -. de tok feil da de skrev med krigstyper at nå er det slutt på varmen. Kan de ikke for en gangs skyld ta feil med motsatt fortegn?

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

PS -. de tok feil da de skrev med krigstyper at nå er det slutt på varmen. Kan de ikke for en gangs skyld ta feil med motsatt fortegn?

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

Det verste er egentlig at man visst ikke har lov til å ha sin egen, subjektive mening angående hva som er bra og dårlig vær. Ikke når det er varmt og man er den eneste i mils omkrets som ikke er fornøyd, og heller ikke når været snur. Da har man å holde kjeft, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...